pinnsvin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Min starter neste onsdag gleder meg... Det var trist å lese Iver-th, det er vanskelig for oss å si "prøv noen dager" men det er nok det de fleste vil si. Dog, hvis du synes det er urimelig må du jo kreve å få bytte familie. Og hvis hun CASE dama kjenner familien din så ring lokalkontoret å si ifra om det og be om å få en ny, i min organisasjon er det i hvert fall imot plicy å ha en lokalområde representant som kjenner familien din. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ..................................... Har ikke fått kontaktet ommråderepresentanten min, flueinvasjonen er forferdelig, er sånne ørsmå fluer som kravler og biter meg, og det er mange av dem, de kom hit via hundene, de sender vekk 5 av de 13 valpene på søndag, men de ber fortsatt 7 valper pluss 4 større hunder igjen... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei fy da, håper du får ordna deg en ny familie Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei fy da, håper du får ordna deg en ny familie 9350651[/snapback] Ville heller gitt det litt tid å sett om det ordnet seg når valpene kom ut av huset. Om det ikke forbedrer seg, bytt familie! Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Valpene kommer de garantert til å selge/gi vekk. Det er jeg helt sikker på Og 4 voksne hunder er null problem, det med drit og mat overalt er 100% sikkert pga valpene, du aner ikke hvor slitsom det er å ha valper så du vil nok merke stor forskjell med en gang de er borte Hvis det var noe trøst... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dere som reiste med Speak, var det Newark eller JFK dere fløy til? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Novikana er du begynt på Colleget i Boston nå? Eventuellt hvordan er det der? 9347249[/snapback] Nei, drar nedover på onsdag, og starter skolen uken etterpå igjen. Gleder meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Novikana er du begynt på Colleget i Boston nå? Eventuellt hvordan er det der? 9347249[/snapback] Nei, drar nedover på onsdag, og starter skolen uken etterpå igjen. Gleder meg 9354107[/snapback] Hvordan er reiseruten din? Håper virkelig jeg slipper å vente flere timer i Frankfurt, Brussel etc, virkelig ikke mye å gjøre på en flyplass alene. Ser ikke så veldig lovende ut, har lest et par blogger og samtlige må vente flere timer på sin connection Endret 24. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg fløy til JFK, det lukta piss der Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ingen fare SurfingElite Jeg skulle vente 3 og 4 timer på neste fly, men det trenger du! Vi var heldige og kom igjenom kontroller raskt, men det kan ofte ta opp til 4-5 timer. Det er uansett store flyplasser, mye å finne på, du må spise mat og holde deg oppdatert. Kanskje den timen eller to du må sitte å vente vil du være glad foor at du fikk Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 NO FREAKING WAY at de har lov til å holde deg der Iver! Gjør noe med det NÅ! de har ikke engang lov til å la deg bo der, men det de ikke veit må du slite med. Håper du får bytta og kommer til en skikkelig familie snart, året blir tøft nok om du ikke skal bo i en grisebinge med alt for mange unger. Hvor i landet er du hen forresten? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er nede i Dallas Texas, nå klipper vertsbroren min neglene sine på soveromsgulvet=/ Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det er da null problemer med mange unger så lenge det er orden i rekkene. Førsteinntrykket er ofte ikke det vi sitter igjen med etter litt, prøv litt til er i hvert fall mitt sitt råd Ingen (!) familier er perfekte, ikke min heller, men jeg kom hit for å bo her i ett år og da kommer jeg til å gjøre det. Uansett hvor du kommer til kommer det til å være ting du ikke liker... Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 I feel sorry for you:( Go get out of there! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 I feel sorry for you:( Go get out of there! 9354577[/snapback] Er da mye bedre å se om ting ordner seg. Når valpene og lukten er vekke blir det sikkert mye bedre. Ville også ventet til den italienske utvekslings studenten kom. Det ordner seg sikkert og om det ikke ordner seg, er det bare å bytte. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Novikana er du begynt på Colleget i Boston nå? Eventuellt hvordan er det der? 9347249[/snapback] Nei, drar nedover på onsdag, og starter skolen uken etterpå igjen. Gleder meg 9354107[/snapback] Hvordan er reiseruten din? Håper virkelig jeg slipper å vente flere timer i Frankfurt, Brussel etc, virkelig ikke mye å gjøre på en flyplass alene. Ser ikke så veldig lovende ut, har lest et par blogger og samtlige må vente flere timer på sin connection 9354179[/snapback] Jeg reiser med Air France (billigst alternativ). Får 1t 20m transfer i Paris, noe som bør holde hvis det er flere som har samme rute og det blir satt opp buss. Må jeg skifte terminal og greier kan det jo bli litt krise. Men uansett når man reiser med samme flyselskap hele veien er det jo dem som har ansvar for at man kommer seg videre. OG, siden jeg sjekker inn bagasjen hele veien fra Gardermoen, skal det litt til at dem drar med den, men uten meg Bottom line; reiser man med samme selskap hele veien har man ingenting å bekymre seg for! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vet virkelig ikke hvordan Speak gjør det, men antar at det er samme flyselskap hele veien. Er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ikke hvis du har domestic flight fra en større fyplass til en liten en (mest sansynlig). Pluss, American Air (elns) er billigst i USA så de velger nok det så fort du lander i USA. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 ! iver-th! satan den svir, altså: prøv noen dager? ehm, helst ikke, det der må være det sjukeste jeg har hørt faktisk, er ikke vits i å vente å se hvordan det går vil nå jeg si etter slik du sier hvordan det er, kommer nok ikke til å bli så mye bedre med det samma, gjør alt du kan for å skifte, de løyg om jobbene sine og? da syns jeg det høres ekstremt saklig ut at du får bytta og :] Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Snakket med ommråderepresentanten min i går, han sa at hvis jeg ville kunne han bytte meg så fort som mulig, men han synes at jeg burde vente til de valpene er ute, til italieneren kommer og til moren er ferdig med jobbgreien sin.. Hvorfor har familien i det hele tatt blitt med som vertsfamilie hvis de har det så jævlig hektisk i startfasen? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå