Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke skrive all informasjon før jeg vet alt, men har bare en ting å si.

 

Da jeg ventet på familie var jeg under meget stort press, og kom derfor med noen litt vel drastiske kommentarer om Speak.

 

Vil bare si at de jobber meget bra, og står virkelig på for studentene.

Selvsagt ble det mye venting og jeg fikk veldig lite informasjon, men når jeg nå ser tilbake på den ventingen så vil jeg si at Speak har jobbet hardt og bra.

 

Edit: Når jeg ser hvilken situasjon Iver er i så syntes jeg det er utrolig at de ikke har sjekket familien bedre.

 

Man kan da ikke bare lyge om sin egen jobb?

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar

Ringte CASE nå, havnet med ei som kjente familien min, hun var overbevist om at dette var kultursjokk, hun sa at de _13_ valpene forsvinner snart, sammen med lukten, kan virkelig ikke få gjort noe med dette når CASE tar mer hensyn til familiens vilje enn min gode, jeg har vel ikke annet valg enn å vente.....

 

faen.

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått vertsfamilie! Skal bo i den lille byen Osseo med 4,5k innbyggere i Wisconsin, ca 2 timer unna Minneapolis. Familien består av mor på 36, far på 33, en gutt på 8, tvillinger på 12 og en gutt på 16. Virker som en aktiv familie med mange av de samme interessene som meg! Drar allerede til tirsdag, så nervene er i full sving.

 

Woho!

Lenke til kommentar
Ringte CASE nå, havnet med ei som kjente familien min, hun var overbevist om at dette var kultursjokk, hun sa at de _13_ valpene forsvinner snart, sammen med lukten, kan virkelig ikke få gjort noe med dette når CASE tar mer hensyn til familiens vilje enn min gode, jeg har vel ikke annet valg enn å vente.....

 

faen.

9345177[/snapback]

 

 

Kjip start, men rimelig sikker på at det ordner seg! Og nå har du jo en killer historie å fortelle ;)

Lenke til kommentar
Den starter 4. september. Og de har visst to hunder og en katt også:p

9346267[/snapback]

 

Aha. samme skolestart som meg altså. Hvorfor drar du ned så tidelig da?

Tror jeg reiser på torsdag eller fredagen.

9346288[/snapback]

 

 

Fett sigz! :D Du er bare 4 timer fra meg! Vi kan dra til Minneapolis samtidig hehe :dribble:

Angående skolestart, jeg starter også 4september, men dro 31.Juli, men det var mest på grunn av new york kurset.. Har vært her lenge nå og fått en dose med amerikanske kinofilmer:P haha.

Du får det nok strålende i Wisconsin! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...