SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Faen jeg syntes synd på deg akkurat nå! Har fått familie nå kommer med info senere. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Iver-th; Skaff deg en ny familie med en gang. Jo fortere jo bedre. NoviKaNa: Nei, IKKE last ned i USA. En venn av meg (Tysk utvekslingsstudent) fikk besøk Midcontinent på skolen fordi han hadde lastet ned Borat. EN film! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 jeg er maksimalt deppa, eneste jeg er innstilt på er å reise hjem, en forferdelig start ødelegger mye.. trudde speak hadde kvalittetssjekk av familiene Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Vil ikke skrive all informasjon før jeg vet alt, men har bare en ting å si. Da jeg ventet på familie var jeg under meget stort press, og kom derfor med noen litt vel drastiske kommentarer om Speak. Vil bare si at de jobber meget bra, og står virkelig på for studentene. Selvsagt ble det mye venting og jeg fikk veldig lite informasjon, men når jeg nå ser tilbake på den ventingen så vil jeg si at Speak har jobbet hardt og bra. Edit: Når jeg ser hvilken situasjon Iver er i så syntes jeg det er utrolig at de ikke har sjekket familien bedre. Man kan da ikke bare lyge om sin egen jobb? Endret 23. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 tydligvis, moren het ikke hva hun ga seg ut for å hete heller.. nå blir jeg innvadert av ørssmå fluer, det her minner om en flyktingerleir Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Høres ut "før" bildet på extreme makeover home edition.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Nei, faen heller! Nå blir jeg irritert nå jeg hører sånn som dette, Iver. Skaff deg ny familie ASAP som Der Kommissar også sier. Å starte utvekslingsåret sånn som dette fortjener INGEN! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Virkelig enig med Martin, overhodet ingen som fortjener en slik start og det er garantert en vanskelig situasjon. Men, man må bare prøve å tenke positivt og tenke at dette kommer til å ordne seg Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ringte CASE nå, havnet med ei som kjente familien min, hun var overbevist om at dette var kultursjokk, hun sa at de _13_ valpene forsvinner snart, sammen med lukten, kan virkelig ikke få gjort noe med dette når CASE tar mer hensyn til familiens vilje enn min gode, jeg har vel ikke annet valg enn å vente..... faen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Høres helt utrolig leit ut, men som sagt så vil jeg tro det ordner seg. Håper virkelig Speak kan ordne dette for deg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fikk du deg vertsfamilie i løpet av kvelden sigz? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da har jeg også fått vertsfamilie! Skal bo i den lille byen Osseo med 4,5k innbyggere i Wisconsin, ca 2 timer unna Minneapolis. Familien består av mor på 36, far på 33, en gutt på 8, tvillinger på 12 og en gutt på 16. Virker som en aktiv familie med mange av de samme interessene som meg! Drar allerede til tirsdag, så nervene er i full sving. Woho! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ah nydelig! Da har vel samtlige på forumet fått familie. Når begynner skolen din sigz? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Den starter 4. september. Og de har visst to hunder og en katt også Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Den starter 4. september. Og de har visst to hunder og en katt også 9346267[/snapback] Aha. samme skolestart som meg altså. Hvorfor drar du ned så tidelig da? Tror jeg reiser på torsdag eller fredagen. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det var da de ville ha meg der rett og slett. Ha litt tid til å bli kjent osv I guess. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så fint at det ordnet seg for alle sammen da Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ringte CASE nå, havnet med ei som kjente familien min, hun var overbevist om at dette var kultursjokk, hun sa at de _13_ valpene forsvinner snart, sammen med lukten, kan virkelig ikke få gjort noe med dette når CASE tar mer hensyn til familiens vilje enn min gode, jeg har vel ikke annet valg enn å vente..... faen. 9345177[/snapback] Kjip start, men rimelig sikker på at det ordner seg! Og nå har du jo en killer historie å fortelle Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Novikana er du begynt på Colleget i Boston nå? Eventuellt hvordan er det der? Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Den starter 4. september. Og de har visst to hunder og en katt også 9346267[/snapback] Aha. samme skolestart som meg altså. Hvorfor drar du ned så tidelig da? Tror jeg reiser på torsdag eller fredagen. 9346288[/snapback] Fett sigz! Du er bare 4 timer fra meg! Vi kan dra til Minneapolis samtidig hehe Angående skolestart, jeg starter også 4september, men dro 31.Juli, men det var mest på grunn av new york kurset.. Har vært her lenge nå og fått en dose med amerikanske kinofilmer:P haha. Du får det nok strålende i Wisconsin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå