Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mnd er nå gått i USA.

Jeg tilbringer dagene mine på en skole i San Antonio, Texas med 3000 elever.

Hver dag møter jeg nye folk, og blir introdusert til nye folk.

Jentene her digger blå øyne ( som jeg er typ den eneste på skolen som har ). I tillegg digger de ikke-amerikansk accent. Jobber nå med å få året mitt godkjent, skolen min i Norge har mottatt de amerikanske kompetansemålene.

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro. Selv om jeg i tomme stunder tenker tilbake på Norge. Så vet jeg at aldri hadde klart å tilgi meg selv hvis jeg ikke hadde dratt. Koser meg hver sekund :)

Lenke til kommentar

Jeg har vaert 3 uker i USA naa.. Bor i hollidaysburg, PA og gaar paa skole i altoona (bishop guilfoyle). Er ikke saa veeeldig mange folk der, men det er vel bare bra.. Er en privatskole. Blir ogsaa introdusert for folk hver dag omtrent. Spiller football, og har plass paa hockeylaget (kanskje 2 lag).

 

Jentene her liker ogsaa blaa oeyne og blondt haar (det har jeg). Foerste skoledag, naar jeg satte meg ned ved pulten hoerte jeg "wow, he's hot." hehe. De er IKKE redde for aa drite seg ut, og sier ting som de er..

 

Hvis dere leser bloggen min om stedet jeg bor paa og folka jeg bor hos, saa skjoenner dere kanskje hvorfor jeg trives ekstra godt :)

 

Hadde gaat glipp av noe stort om jeg ikke dro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...