nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, vet det. Hvilken organisasjon har du? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jaja, skal du på campen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jaja, skal du på campen? Jeg tror det :-P Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fett. Kanskje vi kommer sammen, fordi jeg fikk nemlig telefon fra Leonie nå nettopp. DS2019 er endelig levert inn, og det er svært mulig jeg får visum innen mandag :O Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fett. Kanskje vi kommer sammen, fordi jeg fikk nemlig telefon fra Leonie nå nettopp. DS2019 er endelig levert inn, og det er svært mulig jeg får visum innen mandag :O Ja skal på Mandagsflyet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg fikk nettopp min billett og den var til New York så jeg går utifra at jeg skal på camp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Bare se på billetten når du skal fly videre det... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har bare fått billetten til New York og en returbillett neste år (som går fra New York, WTH?) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Det kan du ikke ha fått, så lenge du ikke skal til New York da... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Døh. Martin. Han reiser med Explorius. Da er alt mulig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jo :S Jeg skal til Arizona 15 Jun, New York Newark - Copenhagen Står det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Det kan ikke være mulig. Du må ringe Explorius ASAP, så de får endret billetten din. Det er litt krise hvis de ikke har bestilt billett til riktig destinasjon. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg fikk billetten fra New York nå skal vistnok mellomlande i Chicago og det er 4 aner jenter som visstnok skal til samme flyplass endestasjon som meg. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 En mnd er nå gått i USA. Jeg tilbringer dagene mine på en skole i San Antonio, Texas med 3000 elever. Hver dag møter jeg nye folk, og blir introdusert til nye folk. Jentene her digger blå øyne ( som jeg er typ den eneste på skolen som har ). I tillegg digger de ikke-amerikansk accent. Jobber nå med å få året mitt godkjent, skolen min i Norge har mottatt de amerikanske kompetansemålene. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro. Selv om jeg i tomme stunder tenker tilbake på Norge. Så vet jeg at aldri hadde klart å tilgi meg selv hvis jeg ikke hadde dratt. Koser meg hver sekund Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har vaert 3 uker i USA naa.. Bor i hollidaysburg, PA og gaar paa skole i altoona (bishop guilfoyle). Er ikke saa veeeldig mange folk der, men det er vel bare bra.. Er en privatskole. Blir ogsaa introdusert for folk hver dag omtrent. Spiller football, og har plass paa hockeylaget (kanskje 2 lag). Jentene her liker ogsaa blaa oeyne og blondt haar (det har jeg). Foerste skoledag, naar jeg satte meg ned ved pulten hoerte jeg "wow, he's hot." hehe. De er IKKE redde for aa drite seg ut, og sier ting som de er.. Hvis dere leser bloggen min om stedet jeg bor paa og folka jeg bor hos, saa skjoenner dere kanskje hvorfor jeg trives ekstra godt Hadde gaat glipp av noe stort om jeg ikke dro.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Husk prevensjon! Og kos deg Lenke til kommentar
evn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hallais! Drar også til New York på SL Camp med Explorius på mandag :-) Bærer videre til Boise, Idaho den 16. sept. Reiser allerede imorgen til Oslo. Vil tro vi sees på SL Campen da, Rudde93 :-) Even Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hallais! Drar også til New York på SL Camp med Explorius på mandag :-) Bærer videre til Boise, Idaho den 16. sept. Reiser allerede imorgen til Oslo. Vil tro vi sees på SL Campen da, Rudde93 :-) Even Sees, heter Kai IRL BTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå