Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Kjipt å lese Opptatt. Du skulle faen meg valgt et annet brukernavn til diskusjon.no!

 

Campen må du ikke instille deg på at du får delta på, det gjør ikke jeg heller, men nå som jeg vet hvor jeg skal, og hva som venter meg, tenker jeg ikke en gang på det :)

 

Gled deg til å komme til vertsfamilien, og å begynne på skolen, og vær mest mulig positiv. Kanskje vi havner på camp sammen? ;)

Endret av nybb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg lagde bruker, var alt jeg prøve opptatt... Bortsett fra "Opptatt"... :!:

 

Akkurat nå, hadde jeg blitt overlykkelig om jeg fikk en familie i morgen! :dribble:

 

Campen får i tilfelle bare være, jeg har jo gledet meg til den også, men jeg skal da få til å ta en tur til New York senere en gang.. ;)

Lenke til kommentar

alt. vertsfamilier.. de har som oftest samme vertsfamilier i mange år, du er sikker på at vertsfamilien du kommer til har god kontroll og faktisk er skikkelig og du får all mulig hjelp når du trenger det..

...Og det får du ikke igjennom en organisasjon? Troll. :whistle:

 

Altså, når jeg i de siste ukene har blitt møtt av to av mine venner som av forskjellige grunner har bestemt seg å reise tilbake etter bare 2-3 uker fra USA, så har eg en viss formanning om kor uheldig man kan være. Dog, dette var med EF.. Hun ene ble plassert i ett hjem med en pedofil far, som jobbet i EF..

Lenke til kommentar

alt. vertsfamilier.. de har som oftest samme vertsfamilier i mange år, du er sikker på at vertsfamilien du kommer til har god kontroll og faktisk er skikkelig og du får all mulig hjelp når du trenger det..

...Og det får du ikke igjennom en organisasjon? Troll. :whistle:

 

Altså, når jeg i de siste ukene har blitt møtt av to av mine venner som av forskjellige grunner har bestemt seg å reise tilbake etter bare 2-3 uker fra USA, så har eg en viss formanning om kor uheldig man kan være. Dog, dette var med EF.. Hun ene ble plassert i ett hjem med en pedofil far, som jobbet i EF..

 

Da snakker man massiv uflaks. :) Å reise hjem er sjelden første utvei.

Lenke til kommentar

Syns EF får unødvendig mye pepper på internett jeg. "Kompisen min sa ditt", "Tremenningen til søskenbarnet mitt sa datt"... Det er jo ikke fysisk mulig at alle x antall studentene som reiser igjennom EF har dårlige erfaringer. Da hadde EF aldri vært der de er i dag, som en av de største org.

 

Jo større og flere studenter, jo større mulighet for feilskjær. Syns alle burde ta egne valg ang. alle org. og ikke la seg påvirke så ekstremt mye av det folk skriver på nettet. Ja, man skal ta det med i vurderingen, men som sagt, man burde selv evaluere og se hva som er best for seg selv.

 

:yes:

Lenke til kommentar

Siste plasseringsdag i USA var 31. august, så de som ikke har fått nå burde være litt smålei :p Bare husk at org. jobber på spreng, og de i Norge får ikke gjort noe annet enn å vente på svar fra USA. Familie til de som er igjen er nok rett rundt hjørnet, og dere kommer sikkert til å reise innen en uke fra nå. :)

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg skal mest sansynlig reise til USA 2011/2012 med AFS (har nettop sendt inn del 2 av søknaden) og jeg lurte på om det er noen her som også skal eller har tenkt det samme?? Hadde vært veldig gøy å kjenne noen :D

 

Du kommer til å møte mange på pre-orienteringen som AFS holder hver vår for alle som skal reise ut. Da møter du alle i din region som drar ut med AFS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...