nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Kjipt å lese Opptatt. Du skulle faen meg valgt et annet brukernavn til diskusjon.no! Campen må du ikke instille deg på at du får delta på, det gjør ikke jeg heller, men nå som jeg vet hvor jeg skal, og hva som venter meg, tenker jeg ikke en gang på det Gled deg til å komme til vertsfamilien, og å begynne på skolen, og vær mest mulig positiv. Kanskje vi havner på camp sammen? Endret 3. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Når jeg lagde bruker, var alt jeg prøve opptatt... Bortsett fra "Opptatt"... :!: Akkurat nå, hadde jeg blitt overlykkelig om jeg fikk en familie i morgen! Campen får i tilfelle bare være, jeg har jo gledet meg til den også, men jeg skal da få til å ta en tur til New York senere en gang.. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 alt. vertsfamilier.. de har som oftest samme vertsfamilier i mange år, du er sikker på at vertsfamilien du kommer til har god kontroll og faktisk er skikkelig og du får all mulig hjelp når du trenger det.. ...Og det får du ikke igjennom en organisasjon? Troll. Altså, når jeg i de siste ukene har blitt møtt av to av mine venner som av forskjellige grunner har bestemt seg å reise tilbake etter bare 2-3 uker fra USA, så har eg en viss formanning om kor uheldig man kan være. Dog, dette var med EF.. Hun ene ble plassert i ett hjem med en pedofil far, som jobbet i EF.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 alt. vertsfamilier.. de har som oftest samme vertsfamilier i mange år, du er sikker på at vertsfamilien du kommer til har god kontroll og faktisk er skikkelig og du får all mulig hjelp når du trenger det.. ...Og det får du ikke igjennom en organisasjon? Troll. Altså, når jeg i de siste ukene har blitt møtt av to av mine venner som av forskjellige grunner har bestemt seg å reise tilbake etter bare 2-3 uker fra USA, så har eg en viss formanning om kor uheldig man kan være. Dog, dette var med EF.. Hun ene ble plassert i ett hjem med en pedofil far, som jobbet i EF.. Da snakker man massiv uflaks. Å reise hjem er sjelden første utvei. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du har nok ett godt poeng, men EF virker spesielt slurvete og lite samarbeidsvillig, men kanskje bare mitt inntrykk.. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du har nok ett godt poeng, men EF virker spesielt slurvete og lite samarbeidsvillig, men kanskje bare mitt inntrykk.. Utrolig mange som har det samme oppfatningen av EF. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Syns EF får unødvendig mye pepper på internett jeg. "Kompisen min sa ditt", "Tremenningen til søskenbarnet mitt sa datt"... Det er jo ikke fysisk mulig at alle x antall studentene som reiser igjennom EF har dårlige erfaringer. Da hadde EF aldri vært der de er i dag, som en av de største org. Jo større og flere studenter, jo større mulighet for feilskjær. Syns alle burde ta egne valg ang. alle org. og ikke la seg påvirke så ekstremt mye av det folk skriver på nettet. Ja, man skal ta det med i vurderingen, men som sagt, man burde selv evaluere og se hva som er best for seg selv. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm, får håpe på mandag da.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Siste plasseringsdag i USA var 31. august, så de som ikke har fått nå burde være litt smålei Bare husk at org. jobber på spreng, og de i Norge får ikke gjort noe annet enn å vente på svar fra USA. Familie til de som er igjen er nok rett rundt hjørnet, og dere kommer sikkert til å reise innen en uke fra nå. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Martin, du som jobber for Speak. Er det mange der som enda ikke har familie? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Jobber ikke hos Speak lengre. Lenke til kommentar
Marie94 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei Jeg skal mest sansynlig reise til USA 2011/2012 med AFS (har nettop sendt inn del 2 av søknaden) og jeg lurte på om det er noen her som også skal eller har tenkt det samme?? Hadde vært veldig gøy å kjenne noen Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 En stund siden jeg har vært her inne nå! Ingen som drar noe annet sted enn USA i år? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei Jeg skal mest sansynlig reise til USA 2011/2012 med AFS (har nettop sendt inn del 2 av søknaden) og jeg lurte på om det er noen her som også skal eller har tenkt det samme?? Hadde vært veldig gøy å kjenne noen Du kommer til å møte mange på pre-orienteringen som AFS holder hver vår for alle som skal reise ut. Da møter du alle i din region som drar ut med AFS. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg er i Wales, som nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen her som er tidligere utv.studenter og som nå studerer i usa? jeg vurderer veldig å gå rett fra fullført vgs til usa studier. men hva bør jeg tenke på? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Økonomi, om du kan bruke utdannelsen i Norge, anløpt tid på studie, lang søknadsprosess +++ masse å tenke på Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 YESYESYES!! Jeg drar i morgen, skal til Oregon. Men i tillegg skal jeg på New York Camp! Flere som skal dra med Explorius i morgen? Send meg PM! Btw, jeg er akkurat sånn nå: :D :D :w00t: :w00t: :new_woot: :new_woot: :thumbup: :thumbup: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Oi, noen som ble glad ser jeg... Haha, gratulerer Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Helvete. Jeg får vite i morgen når jeg drar jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå