Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, speak ringte akkurat, og jeg tenkte "Yess...kom igjen nå family!!", men nei. Hadde det bare vært så lett. De bare ringte for å høre hvordan det gikk og si at jeg ikke hadde fått familie ennå, men at det var rett rundt hjørnet.

Jaja.

Endret av sigz
Lenke til kommentar
I følge Speak skulle de ringe til USA i kveld/natt og høre om det var noe nytt og om hvordan situasjonen var. Så de ringer meg vel i morgen tidelig med beskjed om hva organisasjonen i USA sa.

9326621[/snapback]

Nok en gang blir denne informasjonen jeg skulle få utsatt til i kveld/morgen tidelig. Det er dette som plager meg så ufattelig med denne organisasjonen, ALT blir utsatt.

Lenke til kommentar

Jeg har da fått min endelige reiserute, drar fra Gardermoen klokken 6.45 til Brussel, så videre til JFK, hvor jeg må vente 3 timer, for så å dra videre til Dallas, skjønner ikke hvorfror jeg ikke kunne ha tatt fly klokken 11.30 herifra, direkte til Newark, for så å ta et fly til Dallas, hadde vært i Dallas 2 timer før, og kutta ned 6 timer med venting.

Lenke til kommentar

Helt seriøst Iver, det der gjør de for å spare penger. De sparte faktisk hele 700 Kr på å la meg dra til paris, så Jfk og ta bussen til Boston, i stedenfor å sende meg på direktefly fra gardermoen til bostson mo eller newark. De er skikkelig spandable de her ass.

Noen som skal til kyst-texas her og har hørt noe om hvordan det er med flytrafikk på grunn av stormen?

Lenke til kommentar

Du har ikke samme rettsvernet i USA som i Norge. Selskaper som Universal kan kreve å få navnet og adressen din utlevert fra ISP grunnet copyright infrignements eller kadetnostaves.

Vet aldri hvor mange tusen dollar du blir saksøkt for skulle du bryte loven..

SÅ PASS DEG.

Du skulle holdt deg i Kina der det kryr av ulovlig solgte nedlastede dvd og musikk cder til noen kroner.

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg vært hos min familie i Pennsylvania i litt over 12 timer

Her er det kjempefint, lite - men det liker jeg. Familien er kjempeflott, det er mor og far, og et tvillingpar på to år, livlige men greie jenter. Donna (moren) er veldig grei og har tatt meg gjennom byen flere ganger, og vi har snakket med mye folk - kjempeflott.

Allerede i morres var vi på skolen, og det virker som om jeg skal få året godkjent i norge! (jippi!), noe som er en veldig lettelse... Jeg har til og med fått lærlingplass i den lokale avisa som journalist, noe som virker kjempespennede, faktisk så sitter jeg å skriver min første artikkel nå; "culture shock"

På 6 timer her, og to turer i byen har jeg sett 2 hjorter, en vaskebjørn og en hare! Fantastisk liv her, så det kommer vel ikke som et sjokk at vi har den første uka i jaktsessongen fri fra skolen.

Skolen virker også bra, en liten skole med bare 40-og noe senior elever, jeg skal da være senior noe jeg er fornøyd med :)

Ja, nei jeg burde kanskje ned å sosialisere meg med familien! :)

Lykke til alle andre.

Lenke til kommentar

Jajaaa....

Da er jeg fremme, og her er virkelig IKKE livet en dans på roser, huset er stort, men helt forferdelig, de har over 10 hunder i et knøttlite bur på kjøkkenet, hvor de driter og pisser som de vil..... De har 9 unger, hvor 8 bor hjemme, jeg sov i natt, den første natten, på rom med 3 andre gutter, på en seng som var helt forferdelig.. springfjærene stakk opp av madrassen, sov ekstremt lite og er helt kjørt nå...

På foreldrenes rom sover jo mor og far, pluss deres 2 yngste døtre, de sover forøvrig på gulvet uten pute eller seng/madrass...

matvanene deres er helt forferdelige, de spiser vel på McDonalds, Steak n' Shake hver dag eller noe-.- Her kan jeg virkelig ikke bo, jeg skal kontakte ommråderepresentanten min i dag, og forresten, Foreldrene løy på jobbene sine, faren jobber ikke forsikring, han jobber i Fedex, jeg skjønner ikke hvordan disse er økonomisk kabable til til å ha meg her, for ikke å snakke om Federico, som kommer på Søndag....

Dette er virkelig det verste jeg har vært med på noen sinne.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...