Toska92 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Lykke til dere som nettopp har kommet frem/reiser snart. Gjør det meste ut av det, smil og ver glad, og året kommer til å bli fantastisk:) 1 Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Tenkte bare å informere om at det er NULL sjanse for å få året godkjent dersom du går design og håndverk! Har hittil trodd det var en ørliten sjans, men nei. Nå har jeg erfart det også. Takket være supersnill rådgiver som muligens får flyttet meg over på allmenn, får jeg det som jeg ønsket! Utveksling :o) Endret 17. august 2010 av mrsbiotherm Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har erfaring angående å sende pakker hjem? Har vertsfamilien noe imot at f.eks jeg bestiller ting på internett? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har erfaring angående å sende pakker hjem? Har vertsfamilien noe imot at f.eks jeg bestiller ting på internett? En kamerat som var der i år sendte masse hjem når han var ferdig.. Ble flere store pappesker med klær og sånt. Vet om en måte du kan få shippet, men det finnes helt sikkert bedre metoder! www.jetcarrier.com Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har erfaring angående å sende pakker hjem? Har vertsfamilien noe imot at f.eks jeg bestiller ting på internett? En kamerat som var der i år sendte masse hjem når han var ferdig.. Ble flere store pappesker med klær og sånt. Vet om en måte du kan få shippet, men det finnes helt sikkert bedre metoder! www.jetcarrier.com Hmm ja, tenker på å sende hjem pakker før ferier etc. Er jo veldig dyrt å bestille rett hjem til Norge. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du bør sjekke hva det koster å sende fra postkontorer i USA, tror jeg.. Men linken jeg ga.. De har gode priser om man først sender en del faktisk, og du har mulighet for å få hentet det du sender.. Lenke til kommentar
Bellamella Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tenkte bare å informere om at det er NULL sjanse for å få året godkjent dersom du går design og håndverk! Har hittil trodd det var en ørliten sjans, men nei. Nå har jeg erfart det også. Takket være supersnill rådgiver som muligens får flyttet meg over på allmenn, får jeg det som jeg ønsket! Utveksling :o) Jeg vet om et par stykker som får året godkjent, så det er nok ikke null sjanse, men vanskeligere. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ouch. Blir vel welcome family på meg sikkert Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Er ikke nødvendigvis negativt det, nybb. Da får du ihvertfall begynt skolen og kommet deg over, mens en permanent familie blir klar. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sant det. Eventuelt at jeg blir boende resten av året, det er også en mulighet. Lenke til kommentar
martita Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 HAR FÅTT VERTSFAMILIE!!! ska til Eagle, Idaho som er en forstad til Boise. :D befolkninga e på 19,254 så e ganske forsnøyd! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 HAR FÅTT VERTSFAMILIE!!! ska til Eagle, Idaho som er en forstad til Boise. :D befolkninga e på 19,254 så e ganske forsnøyd! Faen ta deg! Jeg vil ha! Gratulerer uansett Lenke til kommentar
martita Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Takk MartinF og nybb! Du får sikkert du og, en eller annen gang Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når alt håp er svunnet hen, er det vanskelig å se det lys i den tunnell Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når alt håp er svunnet hen, er det vanskelig å se det lys i den tunnell Får familie... Var en jeg kjenner som dro i fjor. Han forsvant PLUTSELIG! Tror han bare fikk beskjed om å dra noen få dager i forveien liksom.. Så var det en annen som dro langt uti september.. Så du får familie Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vet, jeg vet jeg bare elsker å sutre om det Lenke til kommentar
crs92 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fikk familie for 2 dager siden i Hastings, Nebraska Er utrolig fornøyd med familien. Gleder meg til og dra, kun 6 dager til jeg drar på camp til NY!!! 1 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vet, jeg vet jeg bare elsker å sutre om det Var sånn selv liksom.. Hadde tankene du har for 2 mnd siden! Sier litt om hvor bekymra jeg var! hehe Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tenkte bare å informere om at det er NULL sjanse for å få året godkjent dersom du går design og håndverk! Har hittil trodd det var en ørliten sjans, men nei. Nå har jeg erfart det også. Takket være supersnill rådgiver som muligens får flyttet meg over på allmenn, får jeg det som jeg ønsket! Utveksling :o) Jeg vet om et par stykker som får året godkjent, så det er nok ikke null sjanse, men vanskeligere. !? Rådgiver sa det overhode ikke var mulig.. Har du mailen deres eller noe, så jeg muligens kan argumentere mot det? Hehe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå