Opptatt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 enig med opptatt... Har dessuten sendtt en god del epost til explorius i det siste for å høre om ditt og datt, så tror jeg skal la være å sende noen fler før jeg får vfamilie Er det noen som vet om vi utvstudenter har lov å kjøre motorsukkel i USA? Vi kan jo kjøre bil, om organisasjonen, staten osv tillater det.. Har du lov til å kjøre bil? Jeg har også Explorius, og jeg leste i reglene at all kjøring av motoriserte kjøretøy var ikke tillat. Bortsett fra med en kjøreskole. Lenke til kommentar
martita Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Eneste vil jo være med driver education, men lurer på om det også gjelder for motorsykkel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
Setran Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Har fått inntrykk av at veldig mange reiser 10 eller 11 August. Noen som reiser seinere? Endret 31. juli 2010 av Setran Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Halvparten (tror jeg) av YFU elevene drar 24. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 jeg drar til Campen i New York 27august ! flere? Lenke til kommentar
Setran Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 jeg drar til Campen i New York 27august ! flere? Okei! Hvilken org? Lenke til kommentar
ak93 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har fått inntrykk av at veldig mange reiser 10 eller 11 August. Noen som reiser seinere? Alle 120 som reiser med AFS reiser den 11., så det er ikke rart det føles sånn ut Lenke til kommentar
anette1708 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hei:D jeg lurte bare på om det var noen som kan dele sine erfaringer med explorius. Eller om afs kunne vært et bedre valg? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 AFS er garantert bedre valg. Gå tilbake 2-3-4 sider i denne tråden, og du finner et langt innlegg der jeg skrev ting som jeg er misfobøyd med angående Explorius. Lenke til kommentar
anette1708 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fant det..men ekke sikker på om afs er noe bedre valg siden det er såå stort føler jeg du forsvinner litt i mengden! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fant det..men ekke sikker på om afs er noe bedre valg siden det er såå stort føler jeg du forsvinner litt i mengden! Da kan du jo prøve YFU. Sender ganske få, men det er samme organisasjon her og i vertslandet, så det er ikke negativt. Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vil nå påstå at explorius er et veldig godt valg jeg da! Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har sett litt rundt på nettsidene, og synes AFS gir best info i alle fall. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fant det..men ekke sikker på om afs er noe bedre valg siden det er såå stort føler jeg du forsvinner litt i mengden! Det gjør du i Explorius óg, selv om damene der er hyggelige Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fant det..men ekke sikker på om afs er noe bedre valg siden det er såå stort føler jeg du forsvinner litt i mengden! Da kan du jo prøve YFU. Sender ganske få, men det er samme organisasjon her og i vertslandet, så det er ikke negativt. Ja det var veldig greit, super kommunikasjon mellom landene! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tja. Når jeg søkte med Aspect så virka det som de hadde veldig god kontakt med sine elever. Jeg nevnte noen jeg kjente som skulle reise med Aspect under intervjuet og da visste ho dama med en gang hvem det var. Jeg ringte også inn for å takke nei til plassen jeg fikk og da visste ho dama på kontoret med en gang hvem jeg var (selv om jeg aldri hadde møtt ho). Lenke til kommentar
martita Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 valg av organisasjon er en smakssak... jeg reiser med explorius og det eneste negative jeg finner til nå er at de samarbeider med fem eller seks forskjellige organisasjoner i USA, noe som kan virke litt forvirrende. det finnes nok negativt og positivt om alle organisasjonene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå