MartinF Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Snitt i fire, og ligger an til å havne på 3. valget elektro? Hvilken nerdeskole er det du har søkt på? Visste ikke at snittet på studiespes er så høyt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ja, snakka med inntakskontoret tidligere i stad, og hun sa at det var en mulighet for at jeg kom inn, men det siste inntaket var ferdig 7 august så skal ringe dem da. Hun sa også at skolen bare hadde satt opp en klasse for studiespesialisering i år. HVA SLAGS IDIOT SKOLE I EN LITEN BY SOM OGSÅ TAR ELEVER FRA NABOKOMMUNEN SETTER OPP EN KLASSE PÅ STUDIESPESIALISERING! FUCK! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 EN KLASSE? Hvor stor skole er det snakk om? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 EN KLASSE? Hvor stor skole er det snakk om? Er vel en passe stor skole, er Kirkeparken Vgs i Moss. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Woth da fok. Jeg, med 2.8 i snitt kom inn på studiespesS;s Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Woth da fok. Jeg, med 2.8 i snitt kom inn på studiespesS;s Og med det greide du å bli utv.student? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Er vel en passe stor skole, er Kirkeparken Vgs i Moss. Kjapp googling sier rundt 760 elever. Min skole har 1000 +/- elever og vi har vel fire eller fem klasser på studiespes. En klasse er jo latterlig lite. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Woth da fok. Jeg, med 2.8 i snitt kom inn på studiespesS;s Og med det greide du å bli utv.student? Igjennom speak får jeg bli det ja sannsynligvis. Har pratet med dem Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Må ha 3 i Explorius tror jeg.. Hadde 5,1 jeg, så tenkte ikke på komplikasjoner der *skryte skryte* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Men er ikke Explorius jeg skal gjennom ^^ snakket med ei i speak som sagt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Er du tidligere utvekslingstudent? Da trenger vi din hjelp! Les mer på Utvekslingsstudent.com Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Utvekslingsstudent.com Hovedsiden er lansert! Da var jeg tilbake fra ferie, og fikk nå tiden til å gjøre ferdig de siste småtingene som manglet før vi kunne lansere hovedsiden til Utvekslingsstudent.com. Det har nå gått godt over ett og et halvt år siden jeg lanserte planene mine her på Diskusjon.no, og den 4. april åpnet vi vårt eget forum, som per nå har tatt i mot nesten 50 medlemmer, og i underkant av 1000 innlegg er skrevet. Nå er altså hovedsiden lansert, og vi håper du liker den. Du vil nok legge merke til at endel mangler enda, men vi jobber med saken, og nytt innhold vil komme på løpende bånd utover sommeren og høsten. Velkommen skal du være til http://www.utvekslingsstudent.com/ Lenke til kommentar
martita Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Martin: jeg holder på å bli sprø av det utv.forumet, fordi jeg ikke finner ut hvordan jeg skal poste et innlegg? det blir bare lagret som kladd. help me? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Martin: jeg holder på å bli sprø av det utv.forumet, fordi jeg ikke finner ut hvordan jeg skal poste et innlegg? det blir bare lagret som kladd. help me? Ikke trykk "lagre", men "ok" Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Finfin jobb Martin. Jeg trives allerede godt på forumet! Mange hyggelige folk der! Edit: Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort forumlinken mere synlig! Endret 16. juli 2010 av nybb Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Finfin jobb Martin. Jeg trives allerede godt på forumet! Mange hyggelige folk der! Edit: Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort forumlinken mere synlig! Takk takk Forumlinken vil bli med synlig. Jeg hadde helt glemt å linke til forumet, så måtte hive inn en link litt raskt. Skal mekke ny i morgen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Topp! Perfekt plass for oss som virkelig er "in to it" når det gjelder utveksling. Både kommende, nåværende og tidligere studenter gjør forumet veldig allsidig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå