martita Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 okei.. på plassering eller kontaktperson, sto det bare oppgitt en fra CCI i chicago på mitt DS2019. får sats på at du får søkt om visum før du drar til USA ialfal da! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 WOW! Jeg fikk svar #10000 i denne tråden! Cred til meg Lenke til kommentar
martita Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 hehe congratz! rop ut her på forumet når du får plasseing da? natta... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Søkte visum dagen før jeg fikk familie jeg Kredz til meg. Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er utrolig mange ting med USA som er bra, som f.eks. skolen - school spiriten og det at man har så mange valgfag. Og selve landet. Hm, det jeg mente var vel mest at jeg vil unngå de altfor glorete, overfladiske stedene, som det ser ut til å være mest av i de midtstatene. Men skal ikke være for kresen. Å gå i kirka hver søndag gjør meg heller ingenting, det er jo jeg som skal tilpasse meg kulturen deres! Har uansett tenkt til å prate en god del med rådgiver om dette. Takk for svar! Lenke til kommentar
martita Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 skjønner! Det varierer jo fra person til person hvor man trives da.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er klart jeg roper ut her når jeg vet noe Vil rope det ut til hele verden! Får i snitt 4 spørsmål hver eneste dag om når jeg reiser, og om hvor jeg skal.. er drittlei av å svare at jeg ike vet Lenke til kommentar
martita Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 jepp.. har ikke fått noen spørsmål om det enda idag (siden jeg nettopp har stått opp) men regner med de kommer iløpet av dagen.. Det hade vært gjeft å fortelle dem nøyaktig hvor jeg skal Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Slenger meg på den! Alle sammen bare: "HÆÆÆÆ, veit itj du de! De kanj da itj vær så læng te du drar ellj?" Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jajaja, klart d nord-trønder! Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Får vell slenge med på trenden Trondhjæmer her ja. Venter i spenning på vertsfamilie, vet bare at jeg landre i Houston, Texas og at jeg kan komme til Arkansas - AR, Kansas - KS ,Louisiana - LA ,Oklahoma - OK eller Texas - TX. MartinF, var du i sørstatene du også? Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Åja, itj rættle trønder altså. Men feil-trønder, kan jo gå an d å da. Men skal vi ro oss on-topic? Flere som skal til ambassaden i morgen tidlig? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei fy faan, nu må du ruillj in. Det e mannjskjit det du sitt å sei! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 MartinF, var du i sørstatene du også? Det var jeg. I Cartersville, GA. Btw, trønder her og Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det står at man kan få inntil 55 000 kr fra Lånekassen når man er utvekslingsstudent, og at hvor mye man får spørs på hvor man drar. Noen som vet ca. hvor mye man får om man drar til USA? Og anbefaler dere forberedelseskurs, eller er det bare tull? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 40 000-ish er vel vanlig så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå