annettetm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Forresten står det på reiseruta mi: Baggage: 1PC. Men når jeg ser på nettstedene til flyselskapene air-france og delta air lines, mener jeg å se de tillater 2? Noen som vil være så snille å sjekke om jeg har rett? Vil nødig stå på flyplassen i Paris og bli nekta min andre koffert... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Du sjekker inn i Oslo, så det trenger du ikke være redd for. Du flyr Air France til Paris, så da sjekker man airfrance.com for bagasjereglene. Fyller inn Oslo til New York (valgte bare en flyplass i USA nå), og det står at du får ha med følgende: "You can travel with 1 item of baggage, weighing 23 kg". "Supplement of 431.10NOK for the 2nd item of baggage". Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 ok, takk Men senere flyr jeg fra New York til Minneapolis, må jeg sjekke det flyselskapet også? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Nei, du sjekker inn bagasjen din på Gardermoen og ser den ikke før du lander i Minneapolis. Vanligvis får man boardingkortene hele veiene også, men noen ganger får de ikke skrevet ut for siste flygning i USA, så da må du hente ut den der. Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skal på forkurs i New York da, baggasjen blir vell sendt til NY da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, selvfølgelig. Trodde du hadde mellomlanding i New York jeg nå. Da blir det sånn at du sjekker inn i Oslo, henter ut bagasjen i New York og når du skal reise NY - Minneapolis så sjekker du inn på nytt igjen. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei Jeg tenker veldig mye på det å reise til USA høst 2011, men jeg greier ikke å bestemme meg hvilken organisasjon jeg skal velge.Hvilke har det beste opplegget før ankomst? Hørt negativt og positivt om alle egentlig. Har søkt rundt i tråden men finner ikke noe. Noen som har erfaringer? Hvilken region er det høyest levekår? Vil helst ikke bo på gård, eller ut på landet om dere skjønner. Driver mye med sport så venner bli nok ikke noe problem. Noe annet praktisk jeg burde vite? Er veldlig nysjerrig, så hadde vært perfekt om noen kunne tatt seg tid et godt svar Prøver meg igjen jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hvilke har det beste opplegget før ankomst? Hva slags opplegg? Før du forlater Norge, eller velkomstopplegg i vertslandet? vet AFS har flere møter før man reiser, men personlig har jeg aldri sett poenget med det. Hvilken region er det høyest levekår? Vil helst ikke bo på gård, eller ut på landet om dere skjønner. Er ikke så veldig mye forskjell, og uansett hvor du søker så er du ikke sikret å unngå gård og annet. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 baah. Hver gang jeg får e-post fra explorius tenker jeg "vertsfamilie " meen så er det altid bare informasjons greier. Jeje, får bare holde ut å vente ! : ) Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Akkurat det samme skjedde her nettopp Lenke til kommentar
US4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Haha samme her Noen som tenker å dra på en sånn tur? Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Mener du en tur arrangert av organisasjonen? Hvis ja, så har jeg tenk til å dra på en eller flere slike turer. Tror nok det er et must, for alle studenter ettersom det kan bli litt ensformig i samme område i 10 mnd. Endret 10. juni 2010 av B-S-S Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg SKAL til Hawaii, så lenge jeg får fri fra skolen Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg SKAL til Hawaii, så lenge jeg får fri fra skolen er du i USA nå eller hvilket år drar du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hun er nok ikke i USA nå nei. Studentene begynner å reise hjem nå. Hawaii-turene bruker å være tidligere på våren. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hun er nok ikke i USA nå nei. Studentene begynner å reise hjem nå. Hawaii-turene bruker å være tidligere på våren. Hun ja, takk skal du ha Jeg heter Kristoffer Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 så kati fer han kristoffer til USA da? ;P Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 så kati fer han kristoffer til USA da? ;P han drar 10 august 2010 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Haha, jeg trodde seriøst jeg skrev h*n, ikke hun, men tydeligvis ikke. Beklager den! Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Haha, jeg trodde seriøst jeg skrev h*n, ikke hun, men tydeligvis ikke. Beklager den! Haha, det går fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå