nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Synes det virker lite jeg jeg som har så utrolig masse klær jeg vil ta med meg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 2x23 kg er mer enn nok når du skal til USA, men tilbake så er det plutselig ikke så mye lengre. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nybb; hvem er du? Artig spørsmål Nei, jeg er en 17 år gammel mann fra Verdal i Nord-Trøndelag som skal til USA året 10/11 gjennom Explorius. Foreløpig ikke fått familie. Ellers liker jeg trening, golf, damer, musikk Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 I disse 2x23kg er begge regnet som kolli, eller er det en håndbagasje og ett kolli? Har egentlig fått veldig lite info om dette. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nybb; hvem er du? Artig spørsmål Nei, jeg er en 17 år gammel mann fra Verdal i Nord-Trøndelag som skal til USA året 10/11 gjennom Explorius. Foreløpig ikke fått familie. Ellers liker jeg trening, golf, damer, musikk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 I disse 2x23kg er begge regnet som kolli, eller er det en håndbagasje og ett kolli? Har egentlig fått veldig lite info om dette. To kolli pluss håndbagasje. Så teoretisk får du med deg 46 kg pluss 18 eller 15 kg som er maks på håndbagasje. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men Explorius sa til oss at det bare var 1x20kg! Og dette blir vel i det minste laget? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hva Explorius sier, spiller NADA rolle. Det er FLYSELSKAPET sine regler som gjelder, og derfor sier jeg at dere må sjekke flyselskapet dere skal reise med, når dere kommer så langt som å fått billetter. Endret 9. juni 2010 av MartinF Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men man må jo betale ekstra hvis organisasjonen kun har bestillt en kolli og håndbagasje, eller? Og det har jeg hørt er svindyrt fra Norge. Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Organisajonen bestiller ikke kolli. De kjøper en billett, og du må følge bagasjebestemelsene for flyselskapet du skal reise med, enkelt og greit. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette tenker jeg på å ta med som gaver til vertsfamilien. * Kokebok * Norsk skjokolade (kong harald konfekt og en freia melkeskjokolade.) * Brunost m. ostehøvel (får jeg ha med brunost til USA?) Explorius blant annet, anbefalte oss å ta med kokebok. Mulig den vil bli brukt litt under det året jeg er der borte, men alle mål vil jo være i norske mål. Er det mulig å få kjøpt kokebok med ''amerikanske mål''? De har jo kokebøker på engelsk, men kun med metric system. Stikke til en turistbutikk å kjøpe: * Et par troll * T-shorter Hva tenker dere å gi til vertsfamiliene? Lenke til kommentar
Jqrg1 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Spørs om den brunosten din overlever flyturen uten å smelte! Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nybb; hvem er du? Artig spørsmål Nei, jeg er en 17 år gammel mann fra Verdal i Nord-Trøndelag som skal til USA året 10/11 gjennom Explorius. Foreløpig ikke fått familie. Ellers liker jeg trening, golf, damer, musikk Da kjenner jeg deg nok Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Spørs om den brunosten din overlever flyturen uten å smelte! Det er vel ikke noe problem. Det er kaldt i bagasjerommet på et fly. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Angående gaver til vertsfamilien. Jeg skal gi en bok om norge, det er helt sikkert, men sjokolade vil nok også imponere hvis jeg husker det! Kokebok skal med, men den skal jeg bruke ettersom jeg skal imponere med mine kokke skills og brunosten vil nok jeg spise selv De er sikkert ikke så kravstore når der kommer til gaver, så kanskje noen selvtatte bilder også imponerer. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nybb; hvem er du? Artig spørsmål Nei, jeg er en 17 år gammel mann fra Verdal i Nord-Trøndelag som skal til USA året 10/11 gjennom Explorius. Foreløpig ikke fått familie. Ellers liker jeg trening, golf, damer, musikk Da kjenner jeg deg nok Javel. Hvem er du da ? Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, derfor holder jeg meg unna den plassen. Igjen: Noen som vet om student brevet fra SPEAK skal skrives inn på dataen og printes ut? - eller kun store bokstaver? Hvis det ikke fulgte med et eget papir som det stod student letter på, så kan du sikkert skrive på data å printe ut, ja. Jeg tror jeg skrev mitt for hånd, men det er jo 3 år siden nå. Ikke kun store bokstaver. Det gjør man aldri. Joda, fikk med eget ark til å skrive det inn, men det sto også skrevet "Please type information in electronic form fields. Then print and complete the enitre application". Så derfor jeg lurer på om det skal skrives på dataen? Lenke til kommentar
Jqrg1 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er mest sannsynlig et skjema som opprinnelig skal fylles ut på dataen, men som de har kopiert ut i papirform. Hvis du fikk det skjemaet i papirform så skal alt fylles inn på arket. Hvis du fikk link til en nettside med skjemaet på så skal det fylles inn dær og så printes ut fra dataen. Lykke til : ) Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har fått reiseruta nå! Flyr via Paris til NY forkurset den 25. august! Gleder meg sykt nå Explorius? Aspect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå