Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Okei :)

De 50 timene jeg hadde i bilen var de eneste jeg kjørte. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok hatt mange færre timer med kjørelærer og mange flere i bilen til mamma, hehe :p

Hadde nok flere enn gjennomsnittet i England da:p Rundkjøringene rundt her er et mareritt å kjøre med masse utkjøringer og lyskrysskontrollert femfelts. Glad jeg skal tilbake til gode trygge Nord-Trøndelag :p Regner med at trafikken i USA er mye verre men :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, derfor holder jeg meg unna den plassen.

Igjen: Noen som vet om student brevet fra SPEAK skal skrives inn på dataen og printes ut? - eller kun store bokstaver?

Hvis det ikke fulgte med et eget papir som det stod student letter på, så kan du sikkert skrive på data å printe ut, ja. Jeg tror jeg skrev mitt for hånd, men det er jo 3 år siden nå. Ikke kun store bokstaver. Det gjør man aldri.

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet enn trygg kjøring i Nord-Trøndelag xD - Jeg skal skrive brevet til min fremtidige vertsfamilie, men er helt tom for ideèr.. Noen som kan sende meg brevet dere skrev, eller en spesifik liste over ting jeg burde ha med? Jeg vet jo at jeg skal skrive om meg selv, og min hverdag... Men det er utrolig vanskelig.. :S

Lenke til kommentar

Er da ikke så vanskelig vel? Skriv følgende:

• Hvem du er
  • Familien din
  • Skole
  • Fritid
  • Forventninger
  • At du gleder deg å møte dem

Tusen takk. :D Og jo, det er vanskelig å få sånne ting ned på papiret, det syntes i hvert fall jeg. :p

Lenke til kommentar

Hei! Lenge siden jeg har postet her nå, uansett, reiser jeg med Explorius til USA nå til høsten. Det jeg lurte litt på er bagasje: Jeg var ganske sikker på at du kunne ha med deg 2x23 kilo, men på info-møtet som var for en uke siden - snakket de noen om bare 20 kilo. Er det noen som vet hva som er riktig? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...