Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ganske fucked up. De sier at du skal lagre sånn kjapt hver gang (på nettsiden ikke dataen din). Det gjorde jeg selv, men hver gang det var gått 20 min så fikk jeg "timed out". Hvis du vil lagre det du har gjort bør du lagre på PC'en når du trykker save.

Lenke til kommentar

haha etter ca 2timer med utfylling og hele 6 komplette utfyllinger som har fucka seg HELT i slutten fikk jeg det til og er ferdig : D, har betalt SEVIS FEE nå, trenger jeg betale mer FØR jeg drar på ambasaden nå? eller skal jeg bare ha med penger dit?

Tror du bare trenger $131 eller 900 NOK når du skal på ambassaden nå.

Lenke til kommentar

Jeg har intervju med STS i morgen. Syyyykt nervøs. Har snakket med intervjueren på tlf. to ganger nå, men likevell. Utrolig nervøs. Hvordan var deres intervju? Var intervjueren hyggelig, og hvilke spørsmål fikk dere? :)

Jeg var på intervju med STS, og det var rett og slett bare hyggelig. :) Jeg ble intervjuet av en kjempe koselig dame, og det var virkelig ikke noe problem. Jeg var selv kjempe nervøs, men det gikk veldig fint. Du får først en del på norsk, så skal du lese et par sider på engelsk, også stiller de nesten akkurat de samme spørsmålene en gang til, bare på engelsk. Det er ikke noe problem i det hele tatt, og absolutt ingenting å grue seg til. Det kommer helt sikkert til å gå strålende. ;D

Du får bare generelle spm. som hva du gjør på fritiden, jobberfaring, hvorfor du vil på utveksling, hva du hadde gjort hvis du kom i en vertsfamilie som f.eks. var buddhister o.l. ;)

Hvor skal du på utveksling forresten? :)

Endret av Stinahf
Lenke til kommentar

Jeg har intervju med STS i morgen. Syyyykt nervøs. Har snakket med intervjueren på tlf. to ganger nå, men likevell. Utrolig nervøs. Hvordan var deres intervju? Var intervjueren hyggelig, og hvilke spørsmål fikk dere? :)

Jeg var på intervju med STS, og det var rett og slett bare hyggelig. :) Jeg ble intervjuet av en kjempe koselig dame, og det var virkelig ikke noe problem. Jeg var selv kjempe nervøs, men det gikk veldig fint. Du får først en del på norsk, så skal du lese et par sider på engelsk, også stiller de nesten akkurat de samme spørsmålene en gang til, bare på engelsk. Det er ikke noe problem i det hele tatt, og absolutt ingenting å grue seg til. Det kommer helt sikkert til å gå strålende. ;D

Du får bare generelle spm. som hva du gjør på fritiden, jobberfaring, hvorfor du vil på utveksling, hva du hadde gjort hvis du kom i en vertsfamilie som f.eks. var buddhister o.l. ;)

Hvor skal du på utveksling forresten? :)

 

USA :D Hvor lenge siden reiste du? :)

Lenke til kommentar

Jeg har intervju med STS i morgen. Syyyykt nervøs. Har snakket med intervjueren på tlf. to ganger nå, men likevell. Utrolig nervøs. Hvordan var deres intervju? Var intervjueren hyggelig, og hvilke spørsmål fikk dere? :)

 

For min del var det bare en hyggelig samtale med to YFU folk. Men de spør sånn type spørsmål som "Hvorfor vil du reise?" og "hva er forholdet ditt til familiemedlemmer?" osv...En del alene og en del med foreldre. Tror ikke du har noe å frykte, og det kan vel også lønne seg å stille litt spørsmål selv også, være litt på hugget.

Lenke til kommentar

Intervjuet mitt gikk kjempebra btw! Intervjueren var kjempehyggelig, og jeg kunne svare skikkelig på alt han spurte om. Han sa han kommer til å annbefale meg på det sterkeste :D Jeg får vell vite om jeg er med eller ikke i løpet av de neste 10 dagene eller noe? Tror det er det STS tar utgangspunkt i ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Intervjuet mitt gikk kjempebra btw! Intervjueren var kjempehyggelig, og jeg kunne svare skikkelig på alt han spurte om. Han sa han kommer til å annbefale meg på det sterkeste :D Jeg får vell vite om jeg er med eller ikke i løpet av de neste 10 dagene eller noe? Tror det er det STS tar utgangspunkt i ihvertfall :)

 

Tror ikke du skal bekymre deg for om du kommer med eller ikke. ;)

Lenke til kommentar

Intervjuet mitt gikk kjempebra btw! Intervjueren var kjempehyggelig, og jeg kunne svare skikkelig på alt han spurte om. Han sa han kommer til å annbefale meg på det sterkeste :D Jeg får vell vite om jeg er med eller ikke i løpet av de neste 10 dagene eller noe? Tror det er det STS tar utgangspunkt i ihvertfall :)

 

Ja, det er i hvert fall det de har skrevet på hjemmesidene. De tok kontakt med meg etter åtte dager, så det er ikke noe å bekymre seg over. ;) Det du der i mot har å bekymre deg over er den gigantiske bunken med papirer som kommer til å dale ned i postkassen din etter en liten stund (etter at STS har ringt). Den er STOR! ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...