TheNarsissist Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Gratulerer. Trodde avinor hadde flygeleder utdanninga i Malmø jeg. Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den konvolutten som skal tas med til ambasaden må den være så nøyaktig som det explorius beskriver den? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 andersio: Hadde det før, men nå har de byttet skole til UNDAF! Lenke til kommentar
Bellamella Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er det flere som reiser med EF som har fått vite hvilke camp de skal på? På min profil står det Bryant University, Rhode Island Lenke til kommentar
Jqrg1 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 EF Foundation's Language & Culture Camp at Bryant University Rhode Island! Sweet, cya der! : D Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvilken av Organisasjonene bør man velge for et utvekslingsår i USA? Jeg mener most bang for the bucks. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvilken av Organisasjonene bør man velge for et utvekslingsår i USA? Jeg mener most bang for the bucks. Noen har lavere programavgifter, men med utgiftene som følger med er vel de fleste like dyre. Noen har dog velkomstcamp etc med i prisen. Tipset er å ta en titt på alle, og velge den som tiltaler deg mest, enten det er hva den tilbyr eller priser. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Prisen totalt blir omtrent den samme, uansett hvilken organisasjon du velger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvordan er det mulig? Prisen går jo fra 54000 til 75000. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Er ikke det ganske logisk, hvordan det er mulig? De dyreste programavgiftene inkluderer mer enn de billigste. Uansett så kommer alle på omtrent den samme summen totalt. Da teller vi ikke lommepenger, som vi vet er veldig individuelt. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det er mange ekstrakostnader som jevner det ut EDIT: Martin var raskest Endret 30. mai 2010 av Bluebeard Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det så mange, det jeg tenker på da er, visum kostnader, Camp i vertslandet, forsikringer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, det er mange. Det kan være alt fra camper, til flybilletter til Oslo osv. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg vil nå si at Explorius er den billigste organisasjonen. De har jo inkludert camp i New york, før du drar videre til Vertsfamilien din. Med EF, f.eks, må du jo betale 15 000 kr, for campen selvom den varer sånn ca 10 dager lengre, så føler jeg at jeg fikk sett det meste I new york. alts av info får du jo før du drar til USA Lenke til kommentar
Jqrg1 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Anna, EF sin camp koster 10.000 og varer i 14 dager. Du kan ikke sammenligne den med Explorius sin. På EF sin camp har du skole på hverdagene hvor du lærer om USA og blir forberedt på ditt år i USA + masse morro når skolen er over. Men jeg tror at alt i alt så er alle organisasjonene bortimot like billige. Kommer alltids en del ekstrautgifter som ikke står på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Anna, EF sin camp koster 10.000 og varer i 14 dager. Du kan ikke sammenligne den med Explorius sin. På EF sin camp har du skole på hverdagene hvor du lærer om USA og blir forberedt på ditt år i USA + masse morro når skolen er over. Men jeg tror at alt i alt så er alle organisasjonene bortimot like billige. Kommer alltids en del ekstrautgifter som ikke står på nettsidene deres. Da har de skiftet prisen siden jeg sjekket det sist gang. Men uansett, jeg tror ikke det går an å bli så mye mer ferberedt, enn det du allerede er. Jeg syns bare det var gøy å tusle rundt i NY å gjøre å vi ville. Det likte jeg. Jeg tenker liksom hvorfor sitte på en skolebengk, når du allerede vet det meste fra før og kaste bort ferien på en camp. Penger blir jo også litt borte, og man bruker mye på 14 dager. Jeg ville heller ha brukt 2 uker der du skal bo, enn på en camp.. Men det er jo bare meg da.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Må si jeg er enig. Gidder ikke å bruke 14 dager i New York på skolebenken. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Av det jeg har lest på internett virker campen som en utrolig fantastisk opplevelse. YFU vet jeg ikke hvordan gjør det, tror bare jeg skal møte områderepresentant eller noe i et par dager, for å få vite regler.. Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Den konvolutten som skal tas med til ambasaden må den være så nøyaktig som det explorius beskriver den? Nei. Jeg var innom med en litt mindre konvolutt, og det reagerte de ikke på. Bare passet går oppi bør det være OK. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det passbilde man må ha med seg, som den norske størrelsen ikke var godjent med, må man ta nytt bilde da eller bare gå å få en større utskrift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå