Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken av Organisasjonene bør man velge for et utvekslingsår i USA? Jeg mener most bang for the bucks.

 

Noen har lavere programavgifter, men med utgiftene som følger med er vel de fleste like dyre. Noen har dog velkomstcamp etc med i prisen. Tipset er å ta en titt på alle, og velge den som tiltaler deg mest, enten det er hva den tilbyr eller priser.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at Explorius er den billigste organisasjonen. De har jo inkludert camp i New york, før du drar videre til Vertsfamilien din. Med EF, f.eks, må du jo betale 15 000 kr, for campen selvom den varer sånn ca 10 dager lengre, så føler jeg at jeg fikk sett det meste I new york. alts av info får du jo før du drar til USA

Lenke til kommentar

Anna, EF sin camp koster 10.000 og varer i 14 dager. Du kan ikke sammenligne den med Explorius sin. På EF sin camp har du skole på hverdagene hvor du lærer om USA og blir forberedt på ditt år i USA + masse morro når skolen er over. Men jeg tror at alt i alt så er alle organisasjonene bortimot like billige. Kommer alltids en del ekstrautgifter som ikke står på nettsidene deres.

Lenke til kommentar

Anna, EF sin camp koster 10.000 og varer i 14 dager. Du kan ikke sammenligne den med Explorius sin. På EF sin camp har du skole på hverdagene hvor du lærer om USA og blir forberedt på ditt år i USA + masse morro når skolen er over. Men jeg tror at alt i alt så er alle organisasjonene bortimot like billige. Kommer alltids en del ekstrautgifter som ikke står på nettsidene deres.

 

Da har de skiftet prisen siden jeg sjekket det sist gang. Men uansett, jeg tror ikke det går an å bli så mye mer ferberedt, enn det du allerede er. Jeg syns bare det var gøy å tusle rundt i NY å gjøre å vi ville. Det likte jeg. Jeg tenker liksom hvorfor sitte på en skolebengk, når du allerede vet det meste fra før og kaste bort ferien på en camp. Penger blir jo også litt borte, og man bruker mye på 14 dager. Jeg ville heller ha brukt 2 uker der du skal bo, enn på en camp.. Men det er jo bare meg da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...