Attityd Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg sendte søknad til mange organisasjoner på en gang jeg. Så kan det være at du ender opp med å kunne velge. Lenke til kommentar
silsta Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg søker med EF da, noen andre jeg bør vurdere? Aspect, de reiser jeg med hvertfall. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Noen andre som har søkt med Aspect? Virket bra, vurderer å slenge inn en søknad der og Edit: Søknadsfristen gikk ut 1. mars, glem det Endret 17. mars 2010 av Syncronized Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du kan jo høre med dem om det fortsatt er mulig å søke. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ringer inn i morgen, stresser ikke mer nå - enten går det eller så går det ikke :-) Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kom inn på intervju Gratulerer, det må føles bra tenker jeg! Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jess, men som sagt er det vanskeligste fortsatt igjen - intervjuet. Noe jeg bør være spesielt obs på? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jess, men som sagt er det vanskeligste fortsatt igjen - intervjuet. Noe jeg bør være spesielt obs på? Intervjuet er ikke noe stress. Jeg møtte to hyggelige damer fra AFS som spurte spørsmål om meg og hva jeg gjør, hva jeg forventer og hvorfor jeg ville dra, hvordan familien min er, hvordan jeg er i vennegjengen osv. Bare vær deg selv og vær ærlig, ikke noe stress. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Satser på det går fint Strenge opptakskrav egentlig? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Satser på det går fint Strenge opptakskrav egentlig? Bare du tar skolen serriøst, og ikke gir faen kommer du inn. Bør vell helst likke over 4 i snitt, tar vel også kanskje med de som ligger så vidt under Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 JAAAAA endelig xD!!! Godkjent ICES søknad :D ventet drit lenge nåå xD bare å vente på family da ! sry utbrudet ble bare så glad ^^ Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer! Hvor skal du? Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei folkens! Siden sist har jeg fått plassering og vertsfamilie. Jeg har fått plassering i en liten by i Oregon, kalt Heppner. Det som er er at jeg føler denne blir for liten. Jeg kunne ha klart meg med det, men så viser det seg at skola bare har under ett hundre elever (100) på skolen sin. Skola har også tydeligvis et slags superlag i amerikansk fotball på skola si som ikke har tapt en eneste kamp siden 1998, og regnes som det beste i hele Oregon, så jeg føler jeg ikke har noe på den skola å gjøre. Føler hele skola er bare for de som skal spille football der. Familien jeg skal bo hos har valgt å hoste tre andre studenter også; en fra Sverige, en fra Brasil og en fra Sør-Korea. Foreløbig veit jeg ikke om dette er bra eller dårlig, men tror jeg egentlig er veldig fornøyd med familien sånn sett. Den består av mor (61), far (60) og sønn (16). Så jeg trenger deres tips/hjelp om hva jeg bør gjøre, og hvorfor? Vær så snill Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Nå har du vel ikke valget om å takke nei, uten en grunn, men hadde jeg hatt valget, så hadde jeg takket nei på dagen. Liten by, skole med 100 elever, samt dele familien med tre andre? No way Jose... Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da har jeg også fått familie! Må innrømme at når jeg fant ut at det var Idaho, og de er mormonere med 5 barn,(og 3 hunder, 2 marsvin og 1 kanin) ble jeg litt skuffet. Jeg skal bo i en by som heter Kuna, men jeg skal visst IKKE gå på Kuna High School, men en viss skole som het "Compass Honors High School"?? Dette virker som en veldig liten skole med få aktiviteter, og tror kanskje den er for mormonere eller utvekslingselever, men jeg vil jo helst oppleve det amerikanske. Ikke en utvekslingsskole... Har man lov til å spørre Explorius om en ny familie? Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg skjønner deg, Bluebeard. Jeg har kommet sammen med tre andre utvekslingstudenter og et sted med 1300 inbyggere og rundt 100 mennesker på High School'en. Så jeg er veldig redd for at det vil bli mer kommunikasjon med andre utvekslingsstudenter enn amerikanske elever... Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 plassen jeg skal til har ca 5000 innbyggere, og da klager ikke jeg, selv om det så klart hadde vert fristende å komme til en litt større plass...nå ligger denne plassen ikke så langt fra Chicago så jeg skal vel få vert der litt også, men om jeg hadde kommet til en så liten plass som dere to har fått, ville jeg egentlig tatt det som en utfordring! Så klart er det ikke så kjempespennede med ca 1300 innb osv, men det er jo på samme tid noe helt nytt fra det her hjemme da..kan jo alltids få bytt familie om det ikke funker heller, men tror nok ikke jeg hadde klart tre andre utvekslingsstudenter jeg heller nei.. dette er jo bare min mening da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Uanse hvor man havner så syns jeg fire utvekslingsstudenter i en familie høres alt for mye ut. Er det egentlig lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå