Syncronized Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Heisann Jeg tenker på å ta et halvår i USA med EF (Går allmenn) - Hvordan er dette med å komme tilbake igjen da? Begynner jeg på 2. halvår i 2.klasse eller må jeg ta hele 2. klasse omigjen? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hør med rådgiver på skolen din. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg tenker på å ta et halvår i USA med EF (Går allmenn) - Hvordan er dette med å komme tilbake igjen da? Begynner jeg på 2. halvår i 2.klasse eller må jeg ta hele 2. klasse omigjen? Du tar bare 2. halvår i 2. klasse ja. Men tør jeg spørre hvorfor du tar bare et halvår? Jeg tror jeg har veldig mange med meg når jeg sier at det første halvåret går alt for fort, og det er på våren det skjer. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Da har jeg søkt et helt år i USA igjennom EF. Regner med å få svar i løpet av uken. Et halvt år ble dyrt og 2. året måtte taes omigjen, så det ble uaktuelt. Er det ofte liten sjans siden jeg søker nå? (Fristen er slutten av mnd.) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Høres fint ut. Tror EF har en del plasser, men du kan jo prøve med STS eller noe annet og. Det er allids noen som ikke er fulle. Endret 15. mars 2010 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Er det ofte liten sjans siden jeg søker nå? (Fristen er slutten av mnd.) Neida, kommer du med så går det fint. Du må dog belage deg på endel papirarbeid fremover Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er jeg klar over, håper det blir verdt det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Trust me, det er verdt det Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Akkurat nå har jeg jævlig lyst. Men typisk det er fult eller noe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vell, do as me. Skal søke om circa 3 måneder^^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Akkurat nå har jeg jævlig lyst. Men typisk det er fult eller noe Neida, bare søk du. Sleng inn søknad hos alle som kan ha plasser igjen. Endret 16. mars 2010 av Attityd Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er absolutt verdt det. Bare et lite hint; ikke start å "date" noen. Snakker av erfaring... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er absolutt verdt det. Bare et lite hint; ikke start å "date" noen. Snakker av erfaring... I utlandet? Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Gleder meg til å vite om jeg kommer inn nå, stor sjanse for at man får reise egentlig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Du søker seint, så er vanskelig å si. Men du burde høre fra organisasjonen veldig fort. Er det ikke ledig plasser, så får du ikke intervju heller, vil jeg tro. Så det er bare å vente på telefon fra dem. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye om det er plass eller ikke. Husker jeg fikk mail fra STS så seint som i juni i fjor om at det fortsatt var noen ledige plasser igjen. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg søker med EF da, noen andre jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vent til du får svar fra EF du. Hvis du ikke får plass der så kan du jo se på nettsidene til de andre organisasjonene. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jess, men får jeg svar om det er plass før eller etter intervjuet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Før. Er det ikke plass, så er det jo nada poeng i å intervjue noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå