Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whaaat?! Fikk ho det så tidlig?!

Oi, heldiggris! :) Må ha vært tidlig ute ho da eller?

Jeg søkte før hu da.. : / og jeg har ikke fått enda: ) Vi søkte i august/ september

Åja, dere startet tdilig. Jeg var liksom ferdig for et par uker siden... :p

Men den som venter lenge, venter vel ikke forgjeves tipper jeg! :)

Lenke til kommentar
Hei :)

Inne på SMG står dette: Comments: *State Guarantee-CA,FL,AZ-Hold for Debbie until 2/21 -- Hva tror dere Hold for Debbie until 2/21 betyr? :p

Kanskje du er "reservert" for en som heter Debbie frem til 21. februar?

Liksom at Debbie er interessert i deg eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Hei :)

Inne på SMG står dette: Comments: *State Guarantee-CA,FL,AZ-Hold for Debbie until 2/21 -- Hva tror dere Hold for Debbie until 2/21 betyr? :p

Kanskje du er "reservert" for en som heter Debbie frem til 21. februar?

Liksom at Debbie er interessert i deg eller noe lignende.

Jeg fikk nettopp svar fra SMG og du har rett. Jeg er ''reservert''. :) blir spennende om de godtar meg eller ei, jeg får ikke vite noenting om dem, før dem evt. har bestemt seg..

er det noen plass vi kan sjekke om søknaden er godkjent og hvor langt de er kommet i familie funn og sånn? noen plass vi kan logge inn eller noe? ser at det er noen som har det, nå tenker jeg på Explorius

Bruker du SMG? Isåfall er det bare å logge inn der også skal det stå på forsiden.

Lenke til kommentar
Jeg bare slenger på et lite spørsmål her om det går greit?

Dere som reiser med Explorius snakker om "Profilen min" og "SMG Siden min" og lignende, men jeg har ikke fått noe sånt noe enda jeg... Når er det jeg også vil få noe av dette?

Det er de sidene du får som skal fylles ut fra organisasjonen din i USA. Det er jo mange ulike, så det at noen skriver SMG (student - management) sider er jo fordi det er den org. de har. Du har vel fått en org i USA du også?

Lenke til kommentar
HJEELP : O

Jeg er inne på profilen min på den smg siden nå... og der står det: Region: Lake Shores - Guaranteed - Wisconsin Guaranteed

men det står ikke noe om at jeg har fått familie enda..: S

Hva betyr dette?? :D

Dette betyr at sannsynligheten for at du kommer til Wisconsin er stor. De gjør det de kan for å finne familie til deg der, men det er ingen garanti for at du kommer der. Garantien er at de vil gjøre sitt beste for å finne en familie der. :)

Jeg bare slenger på et lite spørsmål her om det går greit?

Dere som reiser med Explorius snakker om "Profilen min" og "SMG Siden min" og lignende, men jeg har ikke fått noe sånt noe enda jeg... Når er det jeg også vil få noe av dette?

Hvis du bruker SMG (student management) da du fyllet ut søkndaden til USA, og har fått den godkjent i USA kan du gå inn å sjekke dette her. Men dette er kun for de som har regionalt eller stat valg tror jeg..

Lenke til kommentar
Det er de sidene du får som skal fylles ut fra organisasjonen din i USA. Det er jo mange ulike, så det at noen skriver SMG (student - management) sider er jo fordi det er den org. de har. Du har vel fått en org i USA du også?

Njaa, jeg tror ikke jeg har fått en Org. i USA enda, men jeg sendte søknaden min bare for to uker siden da, så har ikke fått noen beskjed om noe mer enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...