MartinF Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Fant ut at det var en kødd som hadde tent på noe inne på toalettet, så det hadde visst gått bra. Stor skole.. Tja, vi hadde vel en 13-1400 elever, så litt størrelse var det jo. Liker store skoler jeg, null stress. Kunne med fordel vært litt mindre homies og mexicans, men ellers var det greit. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har hørt at man bør skaffe seg VISA-kort før man drar, stemmer dette? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg skaffet meg Visa hos Skandiabanken. Mest fordi de er gebyrfrie, også i utlandet. Eneste man betaler er kortavgiften på 250 kr i året, og vekslingsgebyr som man må betale uansett hvilken bank man bruker. Jeg er forresten ferdig med søknaden min nå! Trykker send om noen få minutter! Flere som skal på Exploriusmøtet 5. juni forresten? Jeg skal på ambassaden 4. juni, Green Day konsert den kvelden, og Exploriusmøtet på lørdagen! Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Flere som skal på Exploriusmøtet 5. juni forresten? Jeg skal på ambassaden 4. juni, Green Day konsert den kvelden, og Exploriusmøtet på lørdagen! Jeg Lenke til kommentar
CarolineM Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Flere som skal på Exploriusmøtet 5. juni forresten? jeg Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du vet jeg skal på alt det der Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg resier også med Explorius, men jeg skal nok på infomøtet 30. mai jeg da Har ikke bestemt meg for noen dato jeg skal på ambassaden enda... Men et lite spørsmål til egentlig alle dere som drar i år; Jeg har tenkt å gjøre som mange andre her har gjort, nemlig blogging. Men hva anbefaler dere, blogspot eller wordpress? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen fra Explorius som har fått vertsfamilie allerede? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Men et lite spørsmål til egentlig alle dere som drar i år; Jeg har tenkt å gjøre som mange andre her har gjort, nemlig blogging. Men hva anbefaler dere, blogspot eller wordpress? Jeg har brukt begge og foretrekker Wordpress, lett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Har brukt begge selv, og til utvekslingsblogg anbefaler jeg Blogger (Blogspot). Lenke til kommentar
KjerstiBA Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen fra Explorius som har fått vertsfamilie allerede? Venninna mi fikk det i går:) hu drar med explorius .. Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Whaaat?! Fikk ho det så tidlig?! Oi, heldiggris! Må ha vært tidlig ute ho da eller? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg sendte inn min for cirka en måned siden, lurer på om det er noen vertsfamilier som har sett på den enda? Lenke til kommentar
SirFrancis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er vel rundt 9 stk som blogger, som allerede har fått vertsfamilie med Explorius. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har brukt begge selv, og til utvekslingsblogg anbefaler jeg Blogger (Blogspot). Har blogger en ekstrafunksjon for utvekslingsblogging ettersom du anbefaler dem til utvekslingsblogging? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei? Hvorfor anbefaler du de til utvekslingsblogging? Suger de ellers? :-P Lenke til kommentar
US4 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dere som reiser med Explorius, hva skriver dere i det student brevet? Skal det være om hva du gjør på fritiden, hvordan du bor eller noe? Noen som har noen tips om hva man kan skrive om. Ser at det står at du skal skrive om deg og familien din, men hva? Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå var jeg nettopp inne for å sjekke student management. Dette stod det da jeg gikk inn: Region: South Atlantic - Guaranteed - Florida Guaranteed Kan dette tolkes som om jeg har fått statsgaranti i florida? Lenke til kommentar
US4 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå var jeg nettopp inne for å sjekke student management.Dette stod det da jeg gikk inn: Region: South Atlantic - Guaranteed - Florida Guaranteed Kan dette tolkes som om jeg har fått statsgaranti i florida? Reiser du med Explorius? Hvis du gjør det, når fikk du student management tingen? Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Nå var jeg nettopp inne for å sjekke student management.Dette stod det da jeg gikk inn: Region: South Atlantic - Guaranteed - Florida Guaranteed Kan dette tolkes som om jeg har fått statsgaranti i florida? Reiser du med Explorius? Hvis du gjør det, når fikk du student management tingen? Fikk godkjent student management like før nyttår. begynte å fylle ut i oktober tror jeg. Kan vel også legge til at dette stod på: På forsiden står det your profile under under student profile. Trykk der også skal det stå helt øverst.. Endret 13. februar 2010 av kizzza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå