Gryly Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo forståelig, men det er fullt lovlig å være kun en i familien. I tillegg har hun jenta du snakker om full rett til å takke nei til familien også. Har man lov til det? Litt rart å kunne bytte familien uten å ha møtt den... Hvis man er en jente som er blitt plassert hos en enslig mann, eller en gutt som er plassert hos en enslig kvinne, kan man bytte familie hvis man vil. Det er helt hva man foeler seg komfortabel med. Jeg vet at noen organisasjoner sier at hvis man blir plassert hos en enslig person, saa er denne personen av samme kjoenn som deg, og du kan si nei takk hvis du vil det. Men det er vel helt opp til hver organisasjon og deres regler Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hos YFU er det i hvert fall ikke lov å plassere ei jente med en enslig mann, eller en gutt med ei enslig dame. De må også ha spesiell godkjenning fra utvekslingselevens familie om de skal bo hos en enslig person av samme kjønn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Derfor man kan takke nei.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva du prater om? Jeg forklarte YFUs reglement, og der er det ikke noe å takke nei til for de plasserer ikke forskjellige kjønn med enslige mennesker. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er SLEP testen noe å forberede seg til? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 SLEP what? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En random engelsktest man må ta for å gå på skole i USA ble jeg forklart. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Åja, hva er noe av det som står på den da? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg aner ikke, skal ta den i morgen. Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke bry deg om den testen. Den er så lett! Du kan få et bilde av en katt også gir de deg svaralternativer om hva dette er. Helt basiske engelsk ferdigheter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, hvis det er et bilde av en katt så kan jeg svare, hvis jeg må ta taden da. Et fly. Seriøst, haha for noen dumme spørsmål Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Husker at YFU fortalte meg at ingen av deres utvekslingsstudenter hadde strøket noen sinne, så tror ikke det er mye å vare urolig for Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Attityd: Du reiser med explorius ikke sant? Måtte du ta eget initiativ til å ta den testen? Lenke til kommentar
CarolineM Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 tror vi explorius-studentene skal ta testen på infomøtet. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Den SLEP+testen er ingenting. Spørsmål: Where are the cat? a) Under the car b) upon the car c) On the roof Super enkelt. Det er a,b,c eller d. alt er multiple choice. ALle Explorius studenter er nødt til å ta denne testen, og siden info møtet er obligatorisk, tar dere den der. Ikke noe stress. Forsatt en stund til da. Det er vel infomøte når jeg på vei hjem tenker jeg, hvis ikke uka før. Hehe Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Attityd:Du reiser med explorius ikke sant? Måtte du ta eget initiativ til å ta den testen? Jeg drar med YFU. De rignte meg og sa jeg måtte ta testen. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skal ta den SLEP testen med AFS på lørdagen (Trondheim) Googla den, så noen test oppgaver. Ezmod Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 "Rainna: Cass high is on fire ! We're all outside in the freakin cold!" Haha, det brenner på skolen jeg gikk på. Vet ikke hvor stor brannen er enda, men bra den nye skolen er ferdig om 4 måneder da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Var det en stor skole? I så fall, hva synes du om å gå på en stor skole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå