SurfingElite Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe.. interessene hennes var data og film da ;p haha hun bir sikkert kul ;D 9282539[/snapback] Var favoritten pinoccio eller ally mcbeal? Sorry, jeg er overtrøtt Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe.. interessene hennes var data og film da ;p haha hun bir sikkert kul ;D 9282539[/snapback] Var favoritten pinoccio eller ally mcbeal? Sorry, jeg er overtrøtt 9282543[/snapback] OT, men er pinoccio en film? hvordan er Superbowl egentlig, ustedalen? er det liksom feriedag? Lenke til kommentar
giiina Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 haha, ganske trøtt jeg og menmen er jo litt digg og være trøtt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Superbowl er ekstremt overdrevet, men ja, det er en fri dag. Den er på Thanksgiving, så du har nok tid til å sette deg ned med mennene i huset for å ta deg en titt. Sendte nettopp en mail til engelsk og historie læreren min i USA. Geniale folk! Seriøst de beste lærerene jeg noen sinne har hatt. Savner dem nesten, og det er ikke noe jeg pleier å si om lærere. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Anngående lærere hva er forksjellen på mrs. og ms? og et annet spørsmål, tok det lang tid til å vende seg til farenheit, yard, feet, lbs etc? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Mrs. er når de er gift, Ms. er når de er ugift. Jeg brydde meg aldri om det egentlig. En dag var de Ms, en annen dag Mrs, en tredje dag bare etternavnet, og en fjerde dag var de dude. Farenheit tok det ganske fort å venne seg til med, rett å slett fordi du tenkte over hvor kald/varmt det var. Jeg kan nok ikke fortelle deg hvor varmt 80 grader er, men jeg vet det er varmt nok (altså 15-20 grader). Lbs lærte jeg meg først når jeg begynte med vektløfting. Feet lærte jeg meg med å tenke på en Foot Long Sub fra Subway. Inches var å tenke på 2,4 cm. Yards har jeg ikke smøring på! Miles er 1609 meter, noe som er enkelt å tenke på. Lærte meg det ganske fort! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bruker rød på yards, hørt klister funker fett også. kunne ikke dy meg:P farenheit er vel -31/1.8 eller noe Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bruker rød på yards, hørt klister funker fett også. kunne ikke dy meg:P 9282590[/snapback] Ikke det at jeg skjønte noe av det. farenheit er vel -31/1.8 eller noe 9282590[/snapback] Har ikke peiling! Jeg bare vet om det er kaldt eller varmt. Lenke til kommentar
giiina Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvis du skal gjøre celsius om til farenheit tar du og ganger med to og plusser på 28 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 *snip* Yards har jeg ikke smøring på! 9282580[/snapback] Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Yards har jeg ikke smøring på! 9282580[/snapback] Tror han sikter til denne ja. Uansett så er vel dette noe man lærer etter en stund kan jeg tenke meg. Endret 15. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bruker rød på yards, hørt klister funker fett også. kunne ikke dy meg:P farenheit er vel -31/1.8 eller noe 9282590[/snapback] ((graden) -32) * 5/9 Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ah, det tror du nå. Husk at alt er billig der, så du vil bruke mer penger enn i Norge. 9282426[/snapback] Så sant så sant alle sammen! MYE enklere å bruke $20 her og $20 der en fem, seks ganger om dagen enn å bruke 120kr fem, seks ganger om dagen. Eller som Ustedalen sa, det at du betaler $200-$250 for noe høres i hodet ditt mye mindre ut enn det egentlig er i NOK til du kommer hjem med varen. Godt råd til de som vil bruke litt mindre penger - Start et regnskap. Lagde meg en excel fil hvor jeg skrev ned alt jeg brukte penger på enten det var $1 eller $300 og når du ser hvor mye du bruker klarer du mange ganger å stoppe deg selv ved å tenke på hvor store beløp du har brukt iløpet av de siste tre ukene (jeg klarte det iallefall). Derfor klarte jeg å bare bruke bare $71 i januar. Kan alltids legge ut excel filen om andre trenger den. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet du om man får fri fra skolen for å dra på disse turene? Ser at det er en som f.eks er i februar, det er vel ingen skoleferie i februar? 9282266[/snapback] Jeg dro med EF til NYC i November og til California i Mars, tok også en ferietur med vertsfamilien i Mai (ingen av turene var i amerikanske ferier) og jeg hadde aldri problemer med å få fri fra skolen. Så lenge du ikke har en mappe på deg som sier at du er skolens bølle, aldri leverer inn lekser, ødelegger for/terger lærere er det ikke et problem. For et pluss kan du jo alltids bli venn med rektoren for High School delen av skolen. Vertsmoren min var sekretær på skolen for rektoren og siden jeg som regel oppholdt meg på kontoret en halvtime før skolen startet (vertsmoren kjørte så da satt jeg på), snakket jeg mye med henne. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva syntes du om disse turene? Interessant og artig eller bare sløsing av penger? Vurderer sterkt Hawaii turen om familie osv går i boks. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vurderer veldig den Hawaii turen jeg og. Har spart opp 10k i sommer som mest sannsynlig går i den rettningen. De fleste jeg har snakket med sier de har veldig lyst på den turen. Virker ikke som å få fri fra skolen er det største problemet. PS. Venter fortsatt på familie jeg og ;( Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Superbowl er ekstremt overdrevet, men ja, det er en fri dag. Den er på Thanksgiving, så du har nok tid til å sette deg ned med mennene i huset for å ta deg en titt. Super Bowl som er finalen i NFL spilles den første søndagen i februar, på Thanksgiving spilles det "vanlige" seriekamper bare at disse er sinnsykt populære og en familiehappening. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Superbowl er ekstremt overdrevet, men ja, det er en fri dag. Den er på Thanksgiving, så du har nok tid til å sette deg ned med mennene i huset for å ta deg en titt. Super Bowl som er finalen i NFL spilles den første søndagen i februar, på Thanksgiving spilles det "vanlige" seriekamper bare at disse er sinnsykt populære og en familiehappening. 9284521[/snapback] Ah, sant det. Jeg så aldri på fotball, så jeg brydde meg ikke så mye om det. Husker bare at alle mennene i familieselskapet så på fotball på Thanksgiving. Nei, skal du ha skikkelig sport så går man på hockey kamper. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er jeg garantert tur til New York-forkurset hvis jeg har meldt meg på? Hvis så, så har Speak dårlig tid emd å finne familie til meg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg tror du ikke kan dra hvis du ikke har fått familie, men da får du tilbake pengene. Du vil da dra i morgen, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå