pinnsvin Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det spørst, på min skole hadde man samme timeplan hver dag, der du har 5 timer av hvert fag hver uke. Mens på skolen til noen jeg kjenner så hadde de som en norsk timeplan, der man har etter 'behov'. Men si at du bare får 3 eller 4 timer biologi i uken, så kan du sammenligne årsplanene og se hva du vil mangle, og så gjøre en avtale med skolen din i Norge om å lese spesielt på dette i tilegg til timene i USA hmm, ja kansje det ^^, må nesten bare vente å se på hvem skole jeg kommer på får så å finne en løsninge på eventuelle problemer da ; ) Ja, desverre er det det man må gjøre siden skoler der borte har et stort og forskjellig spekter av fag de tilbyr - som man ikke kan vite før man har navnet på skolen Lenke til kommentar
VildeRH Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da har jeg vært gjennom intervju med Aspect. Har søkt til England. 13/20 plasser er tatt, for andre som skulle være interessert i England. Nice! Jeg reiser også til England med Aspect. Er litt skuffet over dem da. Jeg stresset med å sende inn søknadsmappen min før juleferien slik at de kunne sende den til England da, men den ligger fortsatt på Aspects kontorer her i Norge, helt uåpnet. Gah, lurer på hvor lang tid dette kommer til å ta... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du får ikke vite familie før i juni-juli sa Aspect-dama til meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor mange timer i uka er programfag i VG2? Fysikk, matte osv? Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 4 timer er jeg ganske sikker på å ha hørt.. Kan vel variere litt fra fag til fag også tenker jeg meg... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Et lite minus med og dra er det at en ikke vil se venner i Norge på ett år, ikke familie, lillesøster osv. Er "verdt" det, men blir sikkert litt "trist" den første uken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Går fint det. Har du baller, så går det fint Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har jo det ; ) Men jeg kan jo ikke gå i noen forhold eller noe, om noe skulle skje heller. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har jo det ; ) Men jeg kan jo ikke gå i noen forhold eller noe, om noe skulle skje heller. De fleste forhold på vår alder vil vel ende innen du reiser til USA uansett. Men ja, it kinda sucks... Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Kjenner en som fikk kjæreste i norge før han reiste, og hun kom på besøk til usa, så det skal vel kunne gå Endret 26. januar 2010 av purkerygg Lenke til kommentar
makila Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har jo det ; ) Men jeg kan jo ikke gå i noen forhold eller noe, om noe skulle skje heller. Seff kan du det, gift deg saa faar du oppholdstillatelse. Lenke til kommentar
US4 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor mange timer i uka er programfag i VG2? Fysikk, matte osv? På min skole er det 5 timer i uka hvis du velger Fysikk, matte, kjemi. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 kan noen si hvilke vaksiner jeg må ha før jeg drar? Er det bare Hepatit A og B??? plis si alle jeg trenger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Bare be om Twinrix-vaksinen, så er det godt nok. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bare be om Twinrix-vaksinen, så er det godt nok. ja for den dekker både Hepatit A og B?? Men skal man ikke ta en vaksine 6 mnd etter hepatit? sikker på at det bare holder med Twinrix vaksine? sån 100% sikker? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Twinrix-vaksinen er tre deler. Bare be om å ta den du, så er du sikret. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 twinriks skal tas i tre doser ja. 1. når du tar den. 2. en mnd etter den første, 3. 6 mnd etter du tar den andre. så hvis du drar i høst bør du få opp farta. i fjor begynte jeg før jul, tok siste 2 dager før jeg dro. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg tok aldri den tredje dosen, og jeg er her fortsatt Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 k, menne, står at jeg må sende en bekreftelse på at jeg har begynt vaksine doseringen, holder det ikke bare å få helsesøstra til å krysse ut hepatit b ruten på vaksine arket å sende den inn ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Kopi av vaksinekortet holder vel i massevis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå