Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Det spørst, på min skole hadde man samme timeplan hver dag, der du har 5 timer av hvert fag hver uke. Mens på skolen til noen jeg kjenner så hadde de som en norsk timeplan, der man har etter 'behov'.

Men si at du bare får 3 eller 4 timer biologi i uken, så kan du sammenligne årsplanene og se hva du vil mangle, og så gjøre en avtale med skolen din i Norge om å lese spesielt på dette i tilegg til timene i USA :)

hmm, ja kansje det ^^, må nesten bare vente å se på hvem skole jeg kommer på får så å finne en løsninge på eventuelle problemer da ; )

Ja, desverre er det det man må gjøre siden skoler der borte har et stort og forskjellig spekter av fag de tilbyr - som man ikke kan vite før man har navnet på skolen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg vært gjennom intervju med Aspect. Har søkt til England. 13/20 plasser er tatt, for andre som skulle være interessert i England.

Nice! Jeg reiser også til England med Aspect. Er litt skuffet over dem da. Jeg stresset med å sende inn søknadsmappen min før juleferien slik at de kunne sende den til England da, men den ligger fortsatt på Aspects kontorer her i Norge, helt uåpnet. Gah, lurer på hvor lang tid dette kommer til å ta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...