Kapli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Warning: Det er ikke mulig å ta privatist eksamen i utlandet. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åja, det er litt kjedelig da, men de gjør sikkert ikke det for å være skikkelig nazi-drittsekker eller noe. Det er vel mest for deres egen sikkerhet o.l. Kanskje de har hatt noen dårlige episoder med et par tullinger som gjorde at det blei sånn? Forresten, jeg vil bare komme med et veldig generelt spørsmål. Har dere skrivd veeeldig mye på "Student letter"? Noen tips om hva, og om hvor på på hvert punkt? bare vær ærlig ! skriv så mye som mulig sån at de får vite mest mulig om deg så det ikke kommer noen overaskelser eller noe Skriv hvordan du er, va du liker å gjøre på fritiden, intresser, og bare skriv i vei alt du vet om deg selv, gjerne spør venner hvordan de beskriver deg Ja, og ikke lyg. Når de baserer det å ta inn en person på det brevet og bildene du sender, så burde du gi et mest sannt inntrykk som mulig:) ikke bare for at de skal ha 'riktige' forventninger, men også på det å finne en riktig familie Lenke til kommentar
martita Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Warning: Det er ikke mulig å ta privatist eksamen i utlandet. men det er vel ikke nødvendig heller? om man ikke tar noen fag heime fra norge i tilegg til skolen der? edit:ordfeil Endret 20. januar 2010 av martita Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som er igang med vaksinene? Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som er igang med vaksinene? Lurer faktisk på noe i den duren selv, skal selv under nålen den 4 feb. Men jeg lurer på en ting: dere som har tatt sprøyten, fikk dere noen bivirkninger, og kan man trene samme dag? Jeg skal nemlig trene samme dag, og jeg reiser til tr.heim dagen etter, hadde vært kjipt å reise syk. Skal ta vaksine for amerika og asia, men det er muligens ikke samme dag da Lenke til kommentar
SirFrancis Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tok første dose av Twinrix sprøyten (hepatitt A og B) før jul, og skal ta andre dose neste uke. Kan ikke huske noen spesielle bivirkninger og gikk vel helt greit å trene senere på samme dag. Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har tatt en dose twinrix og en dose vannkoppe-vaksine, ingen bivirkninger hos meg, men helsesøster sa at man kunne bli kvalm og litt slapp. Skal ta neste dose vannkoppe-vaksine fredag, så da er det kun to doser med twinrix igjen Lenke til kommentar
martita Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 kati får man vite korsn sprøyte som må taes? å kor lenge før må man ta de? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis du tar Twinrix-vaksinen, så er du sikker. Bare å dra en plass å ta den det. Må ikke vente på at organisasjonen sier det til deg. Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg skrev bare litt reklame om meg selv på en måte, skrev hva jeg likte å gjøre, fakta, forventningene til året, hvorfor jeg ville dit osv Alt som jeg følte gjorde meg til meg, om jeg kan si det sånn. Lenke til kommentar
Mamie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har tatt en hepatitt a sprøyte - den siste jeg trengte. Og 2 hepatitt b sprøyter så tar jeg den siste i mai. Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har tatt en hepatitt a sprøyte - den siste jeg trengte. Og 2 hepatitt b sprøyter så tar jeg den siste i mai. stilig, jeg slipper jeg. heldigvis. siden jeg var i canada for 4 år siden har jeg allerede tatt den Lenke til kommentar
US4 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet når vi kan søke om stipend? Eller lån? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet når vi kan søke om stipend? Eller lån? Blir vell i vår en gang, april-mai. Jeg må hvertfall få "godkjenning" av rådgiveren på skolen for å bekrefte at jeg skal være borte et år og skal få stipend (elns) Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet når vi kan søke om stipend? Eller lån? Gjør det med en gang du blir godtatt (Hvis)! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det går nok ikke. Som Jonhe008 sier, så trenger du forhåndsgodkjenning og litt sånne ting fra rådgiver, også TROR jeg dere får et papir av organisasjonen også, som må være med når du søker til Lånekassen. Fikk ikke stipend selv, så er litt usikker på prosedyrene her. Lenke til kommentar
martita Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 holder på å fylle ut en "student profile" til Explorius, og usikker på hva som skal stå på "student ID"? lurer på om det er personnummeret elns, men tør ikke skrive noe før jeg vet helt sikkert. andre som søker explorius? Lenke til kommentar
Loading Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 holder på å fylle ut en "student profile" til Explorius, og usikker på hva som skal stå på "student ID"? lurer på om det er personnummeret elns, men tør ikke skrive noe før jeg vet helt sikkert. andre som søker explorius? Ingenting Ikke skriv noe der, det er bare noe Explorius bruker for å holde styr på deg og søknaden. Lenke til kommentar
SirFrancis Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Står det ikke Ices office use only eller noe ved siden av? Edit: Så ikke at noen allerede hadde svart Endret 21. januar 2010 av ThomasSM Lenke til kommentar
martita Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 jo, det står For office use only foran. takk for at dokker ist å svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå