MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Miami er en drittby. End of story. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sjansen er uansett liten for å komme dit. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det er den. Men er fortsatt en drittby Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva er dritt med Miami? ikke at jeg har et ønske om å komme dit, men har prosjekt om byen på skolen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 - Folk vil helst at du snakker spansk. - Det er rotete og generelt stygt. (Det gjelder ikke byen Miami Beach) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sjangsen er ikke spesielt liten, liten, men ikke enormt liten. Skal reise med speak, får velge by selv da Lenke til kommentar
odaje Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sjangsen er ikke spesielt liten, liten, men ikke enormt liten. Skal reise med speak, får velge by selv da Jeg reiser med speak jeg og Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå formulerte jeg meg litt feil, skal ikek reise enda. Skal ta året 2011-2012 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Likte ikke Miami jeg heller Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 når man skal laste opp skannede dokumenter som man feks måtte ha underskrift for, skal man laste det opp som bilde da? Blir jo lagret som scann bilde? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sjangsen er ikke spesielt liten, liten, men ikke enormt liten. Skal reise med speak, får velge by selv da Jeg reiser med speak jeg og Dere får vel velge stat heter det. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 når man skal laste opp skannede dokumenter som man feks måtte ha underskrift for, skal man laste det opp som bilde da? Blir jo lagret som scann bilde? da mener jeg når man skal sende inn ICES søknaden x) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Skal reise med speak, får velge by selv da Nei. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 når man skal laste opp skannede dokumenter som man feks måtte ha underskrift for, skal man laste det opp som bilde da? Blir jo lagret som scann bilde? da mener jeg når man skal sende inn ICES søknaden x) Ja, du skal laste opp som en bildefil Hvis det var det du spurte om? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 når man skal laste opp skannede dokumenter som man feks måtte ha underskrift for, skal man laste det opp som bilde da? Blir jo lagret som scann bilde? da mener jeg når man skal sende inn ICES søknaden x) Ja, du skal laste opp som en bildefil Hvis det var det du spurte om? Ja : )var litt usikker, men på fotoalbum, tar dere med noen bilder med familiemedlemmer? eller fokuserer dere mest på å ha bilder med bare dere selv? Lenke til kommentar
SirFrancis Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Endelig sendt inn søknaden! Får bare håpe at jeg har fått med alt, og at den blir godkjent Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jo, en kan velge stat selv. Ikke garantert at du kommer til den, men du kan det. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Endelig sendt inn søknaden! Får bare håpe at jeg har fått med alt, og at den blir godkjent nice , men på dn lege sjekken? wtf, må man ta røngten av bryste å alt mulig crap og undersøkelser før man drar ? :O Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jo, en kan velge stat selv. Ikke garantert at du kommer til den, men du kan det. Når ble stat by? Miami er en by, ikke en stat. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jo, en kan velge stat selv. Ikke garantert at du kommer til den, men du kan det. Når ble stat by? Miami er en by, ikke en stat. haha, å velge stat og by er jo helt forskjellig xD, og velger han florida tviler jeg han kommer til Miami, har faktisk ikke hørt om noen som har kommet dit, og det er sinsykt med andre byer og samfunn i Flordida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå