Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får rundt 44 000 kroner i stipend. Du overlever ikke på det.

Jeg gjorde i alle fall ikke det.  :tease:

9282314[/snapback]

Du brukte hele stipendet pluss en viss sum i måneden moren og faren din overførte og på toppen av dete hele 18 000 du jobbet inn sommeren 2006? :O

Lenke til kommentar
Du brukte hele stipendet pluss en viss sum i måneden moren og faren din overførte og på toppen av dete hele 18 000 du jobbet inn sommeren 2006? :O

9282326[/snapback]

Hehe, ikke fullt så ille. Stipendet ble satt inn på sparekontoen min, og "betalte" for selve oppholdet.

Jeg fikk 2500 kroner i måneden av foreldrene mine, og jeg hadde en 23 000 i lønn fra sommeren. Alt dette ble fint brukt opp! Jeg har aldri brukt så mye penger som jeg gjorde i USA. Å kjøpe noe til 250 dollar virket jo veldig billig, og det ble ikke til at du tenkte at det var 1500 kroner.

Lenke til kommentar

9282326[/snapback]

Hehe, ikke fullt så ille. Stipendet ble satt inn på sparekontoen min, og "betalte" for selve oppholdet.

Jeg fikk 2500 kroner i måneden av foreldrene mine, og jeg hadde en 23 000 i lønn fra sommeren. Alt dette ble fint brukt opp! Jeg har aldri brukt så mye penger som jeg gjorde i USA. Å kjøpe noe til 250 dollar virket jo veldig billig, og det ble ikke til at du tenkte at det var 1500 kroner.

9282339[/snapback]

ahh, da er jeg mer med:P

jeg og kommer til å bruke stipendet på nedbetaling.

Lenke til kommentar

oioi :O hmm jeg tror jeg kommer til og klare meg fint jeg, har vel 3000-4000 eller noe selv med nå, ellers får jeg 2500 av mamma og pappa hver måned.og her hjemme har jeg hatt ca 1800 hver måned som skulle gå til tlf regninger, klær, kosmetikk osv av det jeg trenger untatt mat osv.. så jeg regner med at jeg vil klare meg fin fint med mere penger i billige usa :p

Lenke til kommentar
Jeg prøvde og ringe henne i kveld, men hun tok ikke tlf ;p  jeg er velidig spent på hvordan hun er ;p  tenkte med en gang oi såå gammel tenk om hun dør :O

9282521[/snapback]

tenk om:O men er hun en spreking?

9282525[/snapback]

Tja, kan vel ikke forvente at hun skal være aktiv innenfor det amrikanske fotballmijøet.

Uff, jeg er trøtt

Lenke til kommentar
Tja, kan vel ikke forvente at hun skal være aktiv innenfor det amrikanske fotballmijøet.

Uff, jeg er trøtt

9282536[/snapback]

Ikke forakt at hun er en ihugga superbowl fan, som resten av USA. ;)

9282538[/snapback]

nops, bestemor er 89 og ser på tippeligaen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...