US4 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er City/Area Cody det samme som postnummer, eller er det zip/Postal no.? Og har vi state/province i Norge? Jeg skrev ingenting på state/province. Far min var overbevist om at søknadsskjemaet er likt for alle land, så enkelte ting ikke alltid stemmer. Hva skrev du på Area Code? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er City/Area Cody det samme som postnummer, eller er det zip/Postal no.? Og har vi state/province i Norge? Jeg skrev ingenting på state/province. Far min var overbevist om at søknadsskjemaet er likt for alle land, så enkelte ting ikke alltid stemmer. Hva skrev du på Area Code? Tror ikke det stod noe om det på YFU søknaden. Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år takker for svar vi gleder oss til året og å få familie! Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år takker for svar vi gleder oss til året og å få familie! Har søkt meg til sørstatene jeg også, hvilket selskap reiser du/dere med? :!: Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper dere er glad i å gå i kjerkja...Neida, hadde YFU hatt regionvalg hadde jeg vel søkt meg til en varm plass jeg og. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe, Null kirke, 10-18 grader stabilt i januar, og trip til Hawaii booket for februar! Livet er herlig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe, Null kirke, 10-18 grader stabilt i januar, og trip til Hawaii booket for februar! Livet er herlig. Søkte du statsgaranti? Bare venter på et brev fra Alaska eller noe jeg.. Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år takker for svar vi gleder oss til året og å få familie! Har søkt meg til sørstatene jeg også, hvilket selskap reiser du/dere med? :!: Vi skal reise med aspect! Hva med deg? Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år takker for svar vi gleder oss til året og å få familie! Har søkt meg til sørstatene jeg også, hvilket selskap reiser du/dere med? :!: Vi skal reise med aspect! Hva med deg? Jeg søker med EF, venter/håper på godkjenning Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år takker for svar vi gleder oss til året og å få familie! Har søkt meg til sørstatene jeg også, hvilket selskap reiser du/dere med? :!: Vi skal reise med aspect! Hva med deg? Jeg søker med EF, venter/håper på godkjenning Åja, spennende. Kanskje vi sees der borte, haha! Lykke til, de fleste blir visst godkjent, etter det jeg vet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hadde jeg fått sjansen igjen, hadde jeg reist. Tvert. Det er du nok ikke alene om Angrer på at jeg ikke reiste. Går 3. vgs nå. Nå skal det sies at det å være utvekslingsstudent var noe jeg ikke jeg tenkte på før dette skoleåret... Jeg får heller ta et år i amerika som student Lenke til kommentar
makila Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hehe, Null kirke, 10-18 grader stabilt i januar, og trip til Hawaii booket for februar! Livet er herlig. Nåja, temperaturen er da ikke så herlig alltid vel Har en rundt 10-15 grader her og, men jeg synes det ligner veldig på høstværet i Norge. Det er ikke kaldt, men det er hvertfall ikke varmt heller. Ellers koser jeg meg her, men kunne fint hatt en billett til Hawaii jeg også Endret 16. januar 2010 av Mariuslk Lenke til kommentar
Splius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 her er det 27 grader og sol Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 her er det 27 grader og sol Søkte du med statsgaranti eller noe? Og har du tenkt å oppdatere bloggen med motorsykkelhjelmen? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen statsgaranti på meg. Ren flaks, hvis man kan kalle det det. Er jo et par regnværsdager eller grått, men ofte varmt nok til å daffe ute i shorts og t-skjorte også. Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) VIKTIG: I dag er det sessongpremiere for 24 sessong 8, det er obligatorisk å få med seg. På fox klokken 21:00. Endret 18. januar 2010 av Mariuslk Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 VIKTIG:I dag er det sessongpremiere for 24 sessong 8, det er obligatorisk å få med seg. På fox klokken 21:00. Damn, *misunnelig*, Vi her hjemme må nok vente noen måneder før vi får sett den ja Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 VIKTIG:I dag er det sessongpremiere for 24 sessong 8, det er obligatorisk å få med seg. På fox klokken 21:00. Det er dobbelpremiere, sant? Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, det var 2 episoder i dag, også blir det 2 i morgen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Lurer på om jeg kanskje skal til Miami som utvekslingstudent, håper iallefall jeg kommer dit kanskje ^^ CSI miami ftw^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå