Ulriksen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vel, de færreste her vet at han er i Norge for å få prisen, men jeg kan garantere deg at alle som vet om det har spurt meg ja! Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Her har ingen spurt meg om det... Men eg bor så pass ut på bondelandet at dei fleste folka her ikkje ein gang har hørt om fredsprisen Er det noen andre her som blir overasket kvar gang dei ser på kalenderen? Eg kan ikkje skjønne det allerede er desember! Året har gått sykt fort, det føles som det er oktober eller november.. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det noen andre her som blir overasket kvar gang dei ser på kalenderen? Eg kan ikkje skjønne det allerede er desember! Året har gått sykt fort, det føles som det er oktober eller november.. Jeg bor i Norge, men ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen av dere som er i USA nå som får spm. om hvorfor Obama fikk fredsprisen eller? Vel, om de i det hele tatt har hørt om fredsprisen, så vet de færreste at det deles ut i Norge. Ihvertfall det inntrykket jeg fikk. Lenke til kommentar
Liseee Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Og, en ting til hva betyr det dær SLEP score? hva jeg fikk der? hva betyr det? Der skal man ikke skrive noe ;D Den tar man på den samlingen til sommeren Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det noen andre her som blir overasket kvar gang dei ser på kalenderen? Eg kan ikkje skjønne det allerede er desember! Året har gått sykt fort, det føles som det er oktober eller november.. Ja, det er drøyt. Har vært her i 5 måneder nå, 6 måneder til jeg drar hjem igjen! Det virker som om det er for en måned siden jeg lå i senga på juleaften i fjor og tenkte at neste jul kommer jeg til å være i Argentina. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vel, har moett en del som ikke har skjoent hvorfor Obama fikk prisen, og jeg fikk mengder av spoersmaal den dagen han var i Oslo, for alle hadde visst faatt det med seg paa radioen eller noe Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det slik at de fleste vet om fredsprisen, men ikke vet at den deles ut i Norge? Eller har de fleste ikke hørt om prisen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Virker som det er mer snakk om Obama i de norske avisene enn i USA.... Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei, hei! Nå har jeg hatt intervju for en liten stund siden, med Explorius, men når er det jeg får svar om jeg er godkjent eller ikke? Mvh Joakim Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei, hei! Nå har jeg hatt intervju for en liten stund siden, med Explorius, men når er det jeg får svar om jeg er godkjent eller ikke? Mvh Joakim Definer en liten stund. Jeg fikk svar 2 dager etterpå Lenke til kommentar
orie Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hmm, hvorfor har dere alle lyst til å dra til USA? Det er jo så mange andre spennende land å velge mellom! D: Jeg venter svar, fordi jeg har selv vurdert sterkt å ta et år i utlandet, men lurer på hvor. Gode argumenter? Og en ting til! Søker dere til 10/11 eller 11/12? :o Er det ikka alt for sent å søke til 10/11? :S Hmm, hvorfor har dere alle lyst til å dra til USA? Det er jo så mange andre spennende land å velge mellom! D: Jeg venter svar, fordi jeg har selv vurdert sterkt å ta et år i utlandet, men lurer på hvor. Gode argumenter? Og en ting til! Søker dere til 10/11 eller 11/12? :o Er det ikka alt for sent å søke til 10/11? :S Ikke* huff... Lenke til kommentar
purkerygg Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hmm, hvorfor har dere alle lyst til å dra til USA? Det er jo så mange andre spennende land å velge mellom! D: Jeg venter svar, fordi jeg har selv vurdert sterkt å ta et år i utlandet, men lurer på hvor. Gode argumenter? Og en ting til! Søker dere til 10/11 eller 11/12? :o Er det ikka alt for sent å søke til 10/11? :S Hmm, hvorfor har dere alle lyst til å dra til USA? Det er jo så mange andre spennende land å velge mellom! D: Jeg venter svar, fordi jeg har selv vurdert sterkt å ta et år i utlandet, men lurer på hvor. Gode argumenter? Og en ting til! Søker dere til 10/11 eller 11/12? :o Er det ikka alt for sent å søke til 10/11? :S Ikke* huff... Det at det er mange flere plasser til USA en andre land og at det er et spennende land er jo grunner til å reise dit. Var inne på profilen din å ser at du er fødd i 1994. Da er det vel mest naturlig å reise 11/12 siden du går 10. nå, og det vanligeste er utveksling i andre klasse. Jeg gleder meg i allefall veldig til å dra til USA neste år Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Definer en liten stund. Jeg fikk svar 2 dager etterpå Ja, sorry, det tenkte jeg ikke på! Jeg hadde det for en uke siden idag, og ho dama jeg hadde det med sa at det kom til å ta mindre enn en uke... Jeg klarer selvsagt og vente, men jeg er bare veldig spent skjønner du! Endret 15. desember 2009 av Joakim-M Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Definer en liten stund. Jeg fikk svar 2 dager etterpå Ja, sorry, det tenkte jeg ikke på! Jeg hadde det for en uke siden idag, og ho dama jeg hadde det med sa at det kom til å ta mindre enn en uke... Jeg klarer selvsagt og vente, men jeg er bare veldig spent skjønner du! Drar du nå etter sommeren? Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Drar du nå etter sommeren? Jepp, det gjør jeg! Om jeg blir godkjent Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Drar du nå etter sommeren? Jepp, det gjør jeg! Om jeg blir godkjent Puh! *Puster lettet ut* Jeg har vært litt treig med søknaden min(den man får etter å ha blitt godkjent ), og tenkte da at det begynte å bli litt sent... Men siden de fortsatt holder på med intervjuer så er jeg nok ikke i trøbbel enda. Lykke til med å bli godkjent! Endret 15. desember 2009 av Bluebeard Lenke til kommentar
Joakim-M Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Mhm, tror nok du kan ta det med ro jeg. Det er nok heller jeg som bør stresse litt Men prøv å gjett hva som gjør meg litt mer stressa da? Jeg sendte mail til Explorius idag og spurte om nåe jeg blei godkjent eller ikke, og da svarte de at de ikke hadde fått studentprofilen min enda! Jeg sendte den for to uker siden! Det vil si at jeg må gjøre hele greia på nytt... Edit: Bare et lite ekstra spørsmål; Er jeg veldig seint ute? Endret 15. desember 2009 av Joakim-M Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei, søknadsfristene er ca 1. Mars. Lenke til kommentar
orie Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det at det er mange flere plasser til USA en andre land og at det er et spennende land er jo grunner til å reise dit. Var inne på profilen din å ser at du er fødd i 1994. Da er det vel mest naturlig å reise 11/12 siden du går 10. nå, og det vanligeste er utveksling i andre klasse. Jeg gleder meg i allefall veldig til å dra til USA neste år Ja, tenkte meg andre året i utlandet, ja =) Tenke ikke over det når jeg sa "jeg venter svar", jeg mente bare at jeg ventet svar på spørsmålet om hvorfor alle ville til USA, hihi Jeg vil også til USA, fordi det må være lettere, pga språket... Det føles også tryggere liksom, kulturen er ikke så alt for langt unna vår egen. Samtidig har jeg lyst til å dra til Asia, og oppleve kulturen der. Det synes jeg høres spennende ut! Endret 15. desember 2009 av orie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå