Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg visste du kom til å komme med den :p Hadde ikke hatt noe imot å bo i Las Vegas som utvekslingsstudent jeg heller.. Men som "ferie" sted, så dropper jeg nok vegas før jeg fyller 21.

Nå var jeg nesten bare på "the strip"... Mye fest og morro, men ikke om en er under 21.

Lenke til kommentar

Haha! Jeg veit! Har vært på the strip! Er man ikke over 21 er det ikke mye å gjøre men man kan forsatt ha det veldig morro! Det er ganske kaldt her når så er sikkert ikke den beste tiden å komme på med tanke på at ingen bassenger osv er åpne! Var du på toppen av the stratosphere tower? Gikk du inn i the bellagio? Hva gjorde dere?

Lenke til kommentar

Dro med en gruppe andre EF studenter. Vi bodde på Circus Circus, rimelig kjipt hotell i forhold til mange andre egentlig.

Vi gikk vel egentlig bare rundt i byen, gikk innom de forskjellige hotellene. Var forresten ganske stilig det showet utenfor the bellagio. Jeg var ikke på toppen av the stratosphere tower... Burde jeg kanskje gjort det? På lørdag dro vi inn til Grand Canyon. Ellers dro vi også til et outlet store litt utenfor Las Vegas. Husker ikke helt hva det heter, men fikk nå svidd av litt penger der og.

Jeg snakket også Norsk for første gang på 3 mnd. nå i helgen... Har jo snakket med folk på telefon selvfølgelig, men ikke face to face. Ble helt sykt overasket over hvor rart det var, hehe.

Lenke til kommentar

Ahh, skjønner! Men circus circus er ganske artig da, liksom inne på circus circus! I år hadde de nr.2/3 skummleste haunted house in the nation, det er en bygning med mange karuseller og en rollercoaster inni! Ellers så burde dere ha gått til the fashion show mall, beste kjøpesenter med mange bra merkebutikker osv! Og the outlet mall er ikke uten for las vegas men uten for the strip! Ganske bra butikker der! Men ja du skulle ha gått til toppen av the stratosphere tower! En helt utrolig utsikt, du kan se absolutt hele las vegas fra toppen! Om kvelden er det lys så langt du kan se! Vil nok egentlig si at det hadde vært noe jeg hadde priviligert hvis jeg først var her for en kort tid! Pluss at det er tre forskjellige rides på toppen der som er ganske skummle? Gikk dere inn i dyreparken? Eller ikke helt dyrepark men de har løver osv! Og hard rock cafè? The MGM eller the coca cola shop? Eller m&m butikken! Synd du ikke syns det var så mye gøy der, men det er faktisk mye å se hvis du bare vett om det! Du skulle ha sagt ifra at du skulle dit vettu! Haha

Lenke til kommentar

Damn, skulle sagt ifra til deg om at jeg skulle til Las Vegas ser jeg.

Vi dro opp til Eiffel tårnet i "Paris Las Vegas", var ganske bra utsikt derifra. Hvordan er det sammenlignet med the stratosphere tower?

Vi spiste middag på Hard Rock på lørdagen og på MGM på søndagen... Ellers var vi en tur innom både the coca cola shop og m&m butikken.

Var jo mye gøy å gjøre der.. Bare tror at det er 10 ganger mer gøy når man er gammel nok til å spille poker og feste der. Angrer ikke på at jeg dro for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Er det noen her som skal reise til USA med AFS???? :):)

Driver å skriver søknad. Faen for et stress, helt utrolig søknadsprosess i forhold til Explorius f. eks.

Hva bør man skrive i "letter to hostfamily"? :p

Ja!! søknadsprosessen er helt syk!!

jeg er heldigvis ferdig, og ble godkjent for ca. tre-fire uker siden:)

Du må nesten bare prøve å svare på spørsmåla som står på høyre side så godt du kan!! :):) det gjorde jeg ...

det var ikke så vanskelig!

morsomt å snakke med en annen som skal til USA til nesten år:):)

hvis du vil snakke mer, legg meg til på facebook : lisa lynette hansen

Lenke til kommentar

Driver å skriver søknad. Faen for et stress, helt utrolig søknadsprosess i forhold til Explorius f. eks.

En vennine av meg reiser med AFS og jeg reiser med Explorius. Vi har hatt omtrent like mye papirarbeid.

Den ene store forskjellen jeg har sett er at jeg ikke har hjemmebesøk.

Men jeg trodde jeg hadde lite papirarbeid, helt til jeg ble akseptert :)

Lenke til kommentar

En vennine av meg reiser med AFS og jeg reiser med Explorius. Vi har hatt omtrent like mye papirarbeid.

Den ene store forskjellen jeg har sett er at jeg ikke har hjemmebesøk.

Men jeg trodde jeg hadde lite papirarbeid, helt til jeg ble akseptert :)

? Jeg har søkt med Explorius og, og blitt godkjent, men jeg synes AFS ser så mye bedre ut på alle måter. Til Exploris skrev jeg et par ark for å bli godkjent. Det var mer "Har du allergi?" "JA" eller "NEI". Hos AFS må jeg få legen til å fylle ut 2 skjemaer + mye annet for å bli godkjent.

edit: og Lisagh93, har ikke bestemt meg helt ennå. :p

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...