Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var :p Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr....

Med hvilken organisasjon? Jeg fikk også beskjed om at det var tilnærmet lik håpløst å finne familier uten husdyr.. :(

Ja de sa det til meg også men de skulle undersøke. Søkte hos explorius.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden :)

Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden :)

reise med explorius ikke til **

Lenke til kommentar

Jeg fikk en giro med innmeldingsavgift en uke etter jeg sendte bekreftelsen:)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en giro med innmeldingsavgift en uke etter jeg sendte bekreftelsen:)

Okei :) Regner med det kommen en regning i posten hos meg og snart da :p

Lenke til kommentar

Hei. er i muncie Indiana nå og har bare et spørsmål angående matte.

Har precal her borte og det skal tilsvare r1?

Lurer bare på dette fordi vi har ikke gått videre og lært noe nytt. Vi bare repeterer.. Ikke det at det ikke er vanskelig nok, og vi har masse å gjøre. Er bare bekymret fordi jeg skal ta r2 når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar

Jo kanskje, bare må snakke med noen andre kompiser om vi skal ta EF sin tur eller Explore-America sin. Siden EF sin koster 1800$. Det er inkludert fly og hotell, men ikke all mat og fly til flyplassen vi skal til. Explore-America er 800$ + flybiletter. Fant biletter til ca 700$ Så er jo billigere..

Som sagt, vet jeg ikke helt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...