Rudde Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr.... Med hvilken organisasjon? Jeg fikk også beskjed om at det var tilnærmet lik håpløst å finne familier uten husdyr.. Ja de sa det til meg også men de skulle undersøke. Søkte hos explorius. Lenke til kommentar
usa-ca Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden reise med explorius ikke til ** Lenke til kommentar
Smurfy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden reise med explorius ikke til ** Jeg fikk en giro med innmeldingsavgift en uke etter jeg sendte bekreftelsen:) Lenke til kommentar
izzie1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Skal på intervju med EF på torsdag klokken 16.00. Gleder meg Lenke til kommentar
usa-ca Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden Er det noen som har sendt bekreftelsen på at de vil reise til explorius og fått skjemaer som skal fylles ut? Sendte vel inn godkjennelsen for 2 uker siden reise med explorius ikke til ** Jeg fikk en giro med innmeldingsavgift en uke etter jeg sendte bekreftelsen:) Okei Regner med det kommen en regning i posten hos meg og snart da Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei. er i muncie Indiana nå og har bare et spørsmål angående matte. Har precal her borte og det skal tilsvare r1? Lurer bare på dette fordi vi har ikke gått videre og lært noe nytt. Vi bare repeterer.. Ikke det at det ikke er vanskelig nok, og vi har masse å gjøre. Er bare bekymret fordi jeg skal ta r2 når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, preCalc skal vere omtrent det samme som r1... Noko av PreCalc er faktisk r2-pensum. Det mangeler litt som vektorrekning og sansynlighet, men det sa læreren min skal vere raskt å ta igjen. Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ok takk. Får håpe det går fint Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vet om noen blogger fra Explorius-reisende? Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vet om noen blogger fra Explorius-reisende? Her er nokon http://bjornariohio.blogspot.com/ http://beateiusa.blogspot.com/ http://annaef.blogspot.com/ http://hannahsunivers.wordpress.com/ Lenke til kommentar
_Maverick_ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hm, ingen andre som tenker på å reise til Hawaii med Explore America her..? =/ Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jo kanskje, bare må snakke med noen andre kompiser om vi skal ta EF sin tur eller Explore-America sin. Siden EF sin koster 1800$. Det er inkludert fly og hotell, men ikke all mat og fly til flyplassen vi skal til. Explore-America er 800$ + flybiletter. Fant biletter til ca 700$ Så er jo billigere.. Som sagt, vet jeg ikke helt enda. Lenke til kommentar
usa-ca Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal på intervju med EF på torsdag klokken 16.00. Gleder meg Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
izzie1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal på intervju med EF på torsdag klokken 16.00. Gleder meg Hvordan gikk det? Jeg føler det gikk greit, så nå venter jeg på svar Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hm, ingen andre som tenker på å reise til Hawaii med Explore America her..? =/ Jo, tenker å ønske meg ein tur til Hawaii til jul Men må snakke med foreldre og vertsforeldre først... Er det noen her inne som har bestillt tur? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hawaii med EA her. Vi er en hel gruppe på Facebook, samme folk som var på NY-campen, som diskuterer dato osv. Skal prøve å bestille min så snart jeg får fiksa laptopen . Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hawaii med EA her. Vi er en hel gruppe på Facebook, samme folk som var på NY-campen, som diskuterer dato osv. Skal prøve å bestille min så snart jeg får fiksa laptopen . New York-campen med Explorius? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg fikk dra på en av Aspect sine, som lar Explore-America organisere den. Må bare si at guiden (Chris) var tidenes beste. Han kommer sannsynligvis på Hawaii også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Chris som i skuespilleren Chris? Isåfall, han er Genial med stor G. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja! Han eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå