Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg som kom for sent til så og si hver time de første dagene, men ingen tardies...

 

Også denne da: selvom jeg var unskyldt: Satt halve perioden i feil klasserom andre dagen siden det stod feil rom på timeplanen min. Så når læreren endelig var ferdig med preiken sin, og begynte med gjennomgåing av leksene, så jeg at de regnet 1 + 4 * 6 osv (regnerekefølge), så jeg bare "shiiiit"... :p

 

Haha, lættis! xD

Lenke til kommentar

Sikkert sagt det før, og det finnes sikkert noen andre skoler som er slik og.

 

Men min skole ga blanke f'en i hvilke fag jeg tok der borte!

Fikk begynne i 3. klasse uten spørsmål. Har også fått lov til å ta hvilke fag jeg vil ha nå,

til og med de som man skal ha hatt i 2. for å kunne fortsette på de i 3., uten at de noen en gang spurt meg om jeg tok de fagene i usa! Syns det var kjempedeilig, men selvfølgelig.. For all del dere andre, ikke bare sløv vekk, for som jeg sa så er sikkert min skole en av unntakene?

Noen andre med erfaringer fra dette?

Lenke til kommentar
Sikkert sagt det før, og det finnes sikkert noen andre skoler som er slik og.

 

Men min skole ga blanke f'en i hvilke fag jeg tok der borte!

Fikk begynne i 3. klasse uten spørsmål. Har også fått lov til å ta hvilke fag jeg vil ha nå,

til og med de som man skal ha hatt i 2. for å kunne fortsette på de i 3., uten at de noen en gang spurt meg om jeg tok de fagene i usa! Syns det var kjempedeilig, men selvfølgelig.. For all del dere andre, ikke bare sløv vekk, for som jeg sa så er sikkert min skole en av unntakene?

Noen andre med erfaringer fra dette?

 

Hehe, jeg fikk streng beskjed om å ta fag som dekker '' det meste '' av det jeg har hjemme. Må også lese samfunn og norsk da jeg er i USA. Det var liten sansynlighet for at jeg kom inn på samme skole 3 året fordi da var det kamp om de forskjellige skolene for di som hadde vært utvekslingsstudenter ... kjipt!

Lenke til kommentar

Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var :p Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr....

Lenke til kommentar

Hei alle sammen :-)

Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor ;)

Hvis du vurderer England så ta kontakt :-)

Lenke til kommentar

Leeenge siden sist nå!

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg stortrives i Argentina og jeg føler at spansken blir bedre og bedre for hver dag som går. Har nettopp kommet hjem fra en av de fire turene organisasjonen har. Det var uten tvil en av de beste turene jeg har vært på, vi bodde på et hotell i Brasil like ved grensen til Argentina. Kommer nok til å oppdatere bloggen om noen dager hvis dere er interesserte i å lese mer!

 

Nos vemos! :D

Lenke til kommentar
Hei alle sammen :-)

Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor ;)

Hvis du vurderer England så ta kontakt :-)

 

Hvor i England bor du hen?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen :-)

Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor ;)

Hvis du vurderer England så ta kontakt :-)

 

Hvor i England bor du hen?

 

Østkysten, nærmere bestemt i området rundt Norwich.

Lenke til kommentar
Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var :p Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr....

Med hvilken organisasjon? Jeg fikk også beskjed om at det var tilnærmet lik håpløst å finne familier uten husdyr.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...