MartinF Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det avhenger hvilken tur du skal på. Priser finner du her: http://www.explore-america.com/explorer/index.html Husk at flybilletter kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Og jeg som kom for sent til så og si hver time de første dagene, men ingen tardies... Også denne da: selvom jeg var unskyldt: Satt halve perioden i feil klasserom andre dagen siden det stod feil rom på timeplanen min. Så når læreren endelig var ferdig med preiken sin, og begynte med gjennomgåing av leksene, så jeg at de regnet 1 + 4 * 6 osv (regnerekefølge), så jeg bare "shiiiit"... Haha, lættis! xD Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Om jeg faktisk kommer inn på sånt år i USA har jeg lyst og blogge om det slik at jeg selv får loggført året mitt der men også for andre å lese om folk ønsker det. Er det noen som vet om noen som driver med noe slikt som dette? I USA eller andre land? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561409 ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dette er ingen blogg det er en formtråd hvor alle kan legge inn innlegg av lik verdi som alle andre, jeg tenker på en blogg hvor det er en hovedperson som legger inn innlegg og syrer og dirigerer mens vi andre bare kan lese og kommentere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Ja, så leser du det jeg linket til. Der har jeg linket til minst 85 blogger over tre skoleår. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Åja, syns du kunne ha sagt det da Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hva skjer hvis jeg ikke tar de fagene jeg skal egentlig ha i norge? skal ha fysikk, men har ikke det.. fordi jeg ikke gidder hihihi Lenke til kommentar
_Maverick_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei, jeg er en utvekslingsstudent i Washington. Jeg bor i en liten by like ved Olympia. Jeg har lest litt om Exlpore America og deres turer til Hawaii. Er det noen andre her på forumet som også tenker på melde seg på? Og er det noen som har erfaring med Explore America? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 hva skjer hvis jeg ikke tar de fagene jeg skal egentlig ha i norge? skal ha fysikk, men har ikke det.. fordi jeg ikke gidder hihihi Det vil jeg tro avhenger av skolen din i Norge, for det er vel de som skal godkjenne året ditt eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det lov / mange som reiser hjem til jul? Sikkert dumt spørsmål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nei. EDIT: Bortsett fra de som velger å bare ta et halvt år da. Endret 20. september 2009 av MartinF Lenke til kommentar
smismas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sikkert sagt det før, og det finnes sikkert noen andre skoler som er slik og. Men min skole ga blanke f'en i hvilke fag jeg tok der borte! Fikk begynne i 3. klasse uten spørsmål. Har også fått lov til å ta hvilke fag jeg vil ha nå, til og med de som man skal ha hatt i 2. for å kunne fortsette på de i 3., uten at de noen en gang spurt meg om jeg tok de fagene i usa! Syns det var kjempedeilig, men selvfølgelig.. For all del dere andre, ikke bare sløv vekk, for som jeg sa så er sikkert min skole en av unntakene? Noen andre med erfaringer fra dette? Lenke til kommentar
usa-ca Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sikkert sagt det før, og det finnes sikkert noen andre skoler som er slik og. Men min skole ga blanke f'en i hvilke fag jeg tok der borte! Fikk begynne i 3. klasse uten spørsmål. Har også fått lov til å ta hvilke fag jeg vil ha nå, til og med de som man skal ha hatt i 2. for å kunne fortsette på de i 3., uten at de noen en gang spurt meg om jeg tok de fagene i usa! Syns det var kjempedeilig, men selvfølgelig.. For all del dere andre, ikke bare sløv vekk, for som jeg sa så er sikkert min skole en av unntakene? Noen andre med erfaringer fra dette? Hehe, jeg fikk streng beskjed om å ta fag som dekker '' det meste '' av det jeg har hjemme. Må også lese samfunn og norsk da jeg er i USA. Det var liten sansynlighet for at jeg kom inn på samme skole 3 året fordi da var det kamp om de forskjellige skolene for di som hadde vært utvekslingsstudenter ... kjipt! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr.... Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei alle sammen :-) Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor Hvis du vurderer England så ta kontakt :-) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Leeenge siden sist nå! Jeg kan ikke si annet enn at jeg stortrives i Argentina og jeg føler at spansken blir bedre og bedre for hver dag som går. Har nettopp kommet hjem fra en av de fire turene organisasjonen har. Det var uten tvil en av de beste turene jeg har vært på, vi bodde på et hotell i Brasil like ved grensen til Argentina. Kommer nok til å oppdatere bloggen om noen dager hvis dere er interesserte i å lese mer! Nos vemos! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei alle sammen :-)Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor Hvis du vurderer England så ta kontakt :-) Hvor i England bor du hen? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei alle sammen :-)Befinner meg for tiden i England, der jeg er utvekslingsstudent. Trives kjempebra. Hvis noen har noen spørsmål om England så still gjerne spørsmål :-) Blant annet er skolesystemet helt sykt forskjellig. England er myye annerledes enn jeg trodde. Håper noen har tenkt seg hit neste år for det er et kjempeflott land, dog veldig flatt der jeg bor Hvis du vurderer England så ta kontakt :-) Hvor i England bor du hen? Østkysten, nærmere bestemt i området rundt Norwich. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da var jeg på intervju idag. Såvidt jeg rakk det fordi vi hadde parkert i ett digert parkeringshus med én sånn betalingsautomat på det mest idiotiske stedet. Så vi løp rundt og lette etter den fordi vi ikke fikk ut bilen helt til vi fant en sånn vakt som sa hvor den var Eller gikk det greit bortsett fra at det var vanskeligere og finne familier uten dyr.... Med hvilken organisasjon? Jeg fikk også beskjed om at det var tilnærmet lik håpløst å finne familier uten husdyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå