Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke US History i usa jeg, og det bød ikke på noen problemer for meg!

Hadde heller ingen verdens problemer med å få året godkjent, bare søkte meg inn på skolen, kom inn, valgte klasser utifra hva jeg ville ha og ikke hva jeg KUNNE ha og IKKE KUNNE ha.

Digg! Men så er vi rundt en iallefall 10 utv.stud hvert år i 2. klasse på skolen min, så vet ikke om skolen bare har sett seg lei den derre godkjennelsesprossessen?

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha engelsk, også kunne jeg velge mellom government og US history.

 

Forresten, vil AP computer tilsvare IT tror dere? For jeg har vanlig "Personal Computer" nå, og det er en klasse med 80% freshmans.. hehe. Vi lærer å skrive bedre på tastaturet liksom. Tror ikke godkjennes som IT kanskje.

Lenke til kommentar

Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1

Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie

Tirsdag: Pakke

Onsdag: Fly

Torsdag: Skole

 

Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig :D

Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme.

 

Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja :D

Lenke til kommentar
Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1

Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie

Tirsdag: Pakke

Onsdag: Fly

Torsdag: Skole

 

Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig :D

Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme.

 

Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja :D

 

trur ikkje du trenge gym viss ikkje det er et krav fra skulen då, eg måtte ha gym eller eg kunne bytte det ut med drivers ed eller health, så eg tar Aerobics 1. semester og drivers ed 2. Eg er glad for at eg tar gym no, health klassa ser ut til å ha en del lekse:P

ser ikkje noke anna fag du trenge, ka med å velge et avslappande fag? Eg tar art som er heilt chill, nesten ikkje lekse og en får høyre på ipod (!), en fin avsluttning på dagen:P

Lenke til kommentar
Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1

Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie

Tirsdag: Pakke

Onsdag: Fly

Torsdag: Skole

 

Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig :D

Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme.

 

Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja :D

 

Hehe, hvor havna du tilslutt da? Hørtes rimelig stress ut. Jeg var helt ferdig den dagen etter flyturen, glad jeg slapp skolen den første uka :p

 

Velg weightlifting om du liker å trene, det er dritgøy. På min skole er det vanlig at de som spiller am. fotball også har weightlifting i tillegg til fotballen... Om du har lyst til å drive med noe sport er weightlifting en fin måte å komme litt inn i "miljøet" på. Selv tenkte jeg å prøve meg på am. fotball.

 

Min timeplan ser slik ut:

1. Drivers Ed

2. English 11

3. Algebra 2 (Ja, jeg bytta ut pre calculus :p )

4. Computer

5. US History

7. Physics

8. Weightlifting (Digg å ha den på slutten av dagen)

 

På tide å oppdatere bloggen min nå kanskje.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...