Kurt Grusom Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Min rådgiver sa i hvertfall at jeg måtte ha en type matte som tilsvarte det jeg ville hatt hjemme. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kom på en ting her nå... Kameratene mine dro i år.. Mens jeg går vg1 igjen pga omvalg. Er det mulig å komme seg tilbake ved 17 mai tider og være med på russefeiring og sånt? Noen som vet om skoleåret slutter innen da, eller om man får seg noen dager fri elns? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vet du når skolen starter / slutter da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Det er veldig forskjellig. Jeg var ferdig 21. mai, kjente andre som var ferdig tidligere, og folk som var ferdig en måned etter meg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvordan er aldersgrensen på drikking over there? Blir vel 19 hvis jeg drar etter vgs. Vil jeg kunne drikke lovlig? Typ uten å kunne bli sendt hjem på første fly osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Nei, det er 21 år. Så nei, ingen drikking lovlig, men kjellerdrikking o.l. funker fett det og Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg går på høgskole, og vurderer å ta ett semester i utlandet. Er karakterer viktig for å komme inn på utenlandske skoler som en utvekslingsstudent? Lenke til kommentar
smismas Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde ikke US History i usa jeg, og det bød ikke på noen problemer for meg! Hadde heller ingen verdens problemer med å få året godkjent, bare søkte meg inn på skolen, kom inn, valgte klasser utifra hva jeg ville ha og ikke hva jeg KUNNE ha og IKKE KUNNE ha. Digg! Men så er vi rundt en iallefall 10 utv.stud hvert år i 2. klasse på skolen min, så vet ikke om skolen bare har sett seg lei den derre godkjennelsesprossessen? Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi er ca 13 stykker som reiser fra min skole i år, så de er rimelig rutt i denne prosessen:P Lenke til kommentar
Theaa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Må man ha amerikansk historie ? for jeg valgte world history i stedet.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Er vel egentlig visumet bestemmer at du skal ha US History og Engelsk, men tror ikke den overholdes helt. Selv hadde jeg US History og Government, men ikke noe engelsk i det hele tatt. Eller jo, jeg hadde jo World Lit på slutten, og det er kanskje et engelsk fag? Lenke til kommentar
makila Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha engelsk, også kunne jeg velge mellom government og US history. Forresten, vil AP computer tilsvare IT tror dere? For jeg har vanlig "Personal Computer" nå, og det er en klasse med 80% freshmans.. hehe. Vi lærer å skrive bedre på tastaturet liksom. Tror ikke godkjennes som IT kanskje. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1 Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie Tirsdag: Pakke Onsdag: Fly Torsdag: Skole Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme. Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie Tirsdag: Pakke Onsdag: Fly Torsdag: Skole Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme. Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja trur ikkje du trenge gym viss ikkje det er et krav fra skulen då, eg måtte ha gym eller eg kunne bytte det ut med drivers ed eller health, så eg tar Aerobics 1. semester og drivers ed 2. Eg er glad for at eg tar gym no, health klassa ser ut til å ha en del lekse:P ser ikkje noke anna fag du trenge, ka med å velge et avslappande fag? Eg tar art som er heilt chill, nesten ikkje lekse og en får høyre på ipod (!), en fin avsluttning på dagen:P Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 yes, endelig familie! Skal til Henrietta, Texas! Gleder meg Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal på intervju med Explorius i morgen! :S Noe jeg bør vite før intervjuet? Føler selv at jeg er ganske åpen og utadvendt, men er litt nervøs... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da kan jeg berolige deg med at det er absolutt null niks å være redd for Kun en samtale med en hyggelig dame, that's it. PS; hovedinngangen i det selve bygget som er på adressen er der du skal inn. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal til ett SAS-hotell i Oslo jeg. Lenke til kommentar
makila Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Woooooooooooooooooooow jetlag!!!!!!!!!!!!!1Mandag: Fikk vite at de hadde funnet familie Tirsdag: Pakke Onsdag: Fly Torsdag: Skole Jeg tror jeg ga et litt dårlig første inntrykk fordi jeg var heeeeeeeelt og jeg er fortsatt heeeeeeeeelt jeg vetke hva som skjer engang serr alt er helt merkelig Uansett, det står på arket fra skolen min: Du må ha likeverdige fag som VG2 her hjemme. Jeg går jo studiespes. og har da 4 valgfag i 2klasse inkludert matte, jeg valgte r1 matte, fysikk, it og engelsk. Valgte fag på skolen i dag og jeg tok pre calculus, physics, web design (description lignet på IT), mens english og american government var required. Jeg har da 1 fag igjen som jeg må velge og det er derfor jeg lurer på om noen vet om jeg trenger gym? Eller om det er noe annet jeg trenger fordi akkurat nå jeg er så confused og ja Hehe, hvor havna du tilslutt da? Hørtes rimelig stress ut. Jeg var helt ferdig den dagen etter flyturen, glad jeg slapp skolen den første uka Velg weightlifting om du liker å trene, det er dritgøy. På min skole er det vanlig at de som spiller am. fotball også har weightlifting i tillegg til fotballen... Om du har lyst til å drive med noe sport er weightlifting en fin måte å komme litt inn i "miljøet" på. Selv tenkte jeg å prøve meg på am. fotball. Min timeplan ser slik ut: 1. Drivers Ed 2. English 11 3. Algebra 2 (Ja, jeg bytta ut pre calculus ) 4. Computer 5. US History 7. Physics 8. Weightlifting (Digg å ha den på slutten av dagen) På tide å oppdatere bloggen min nå kanskje. Endret 4. september 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå