makila Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Wow. Jeg var paa AT&T i dag og skulle se paa iPhone. Det billigste hun kunne gi meg var 89 dollar i mnd. Jeg ser naa paa att.com, at jeg kan faa det ned til 74 dollar. Det gaar tydligvis ikke ann aa kjoepe en iPhone uten data plan. Dere som har kjoept iPhone, betaler dere serioest nesten 500 kroner i mnd for abonementet?? Det er synd mine vertsforeldre bruker Verizon. Jeg kan sikkert faa til en billigere greie der, men det er virkelig ingen Verizon telefon jeg har lyst paa Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har kjøpte iphon her nede og betaler den prisen ja. Måtte ha iphonen, men blir ganske dyrt i lengden ja! Lenke til kommentar
makila Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hehe, okei. Jeg ser at alt sammen, inkludert termination fee kommer paa rundt 7000 kroner med dagens kurs. Det er uaktuelt... Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg kjøpte iPhone, og jeg betaler $40 i mnd, med unlimited texting! Jeg har 16G og jeg elsker iphonen min! Kan gjøre alt med den! Har en volleyball app så det er digg når det gjelder volleyball! Kan ha skype på tlf osv! Digger det! Lenke til kommentar
makila Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Da må du fortelle meg hvilket abonement du har Dette er det billigste jeg får det, 74 dollar i mnd. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det vanskeleg å ta realfag i USA? Kva for nokre fag må eg ta for å få godkjent 2.året VG når eg skal ha Fysikk 2 og Kjemi 2? Takkar fo svar Tipper AP Chemestry og AP Physics. Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 var på wal mart i går, så ikke på priser på mobil. De sa jeg måtte betale 10 dollar i måneden. og 175 for å avbryte kontekten etter 10 måneder. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja jeg vet det! Det hadde jeg også, men siden det er iPhone så blir det $30 dyrere i mnd, fordi du har tilgang til nett HELE tiden! Pluss at det også er en telephone! Så hvordan går skolen for dere som har dratt? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Svar fra Explorius i dag - jeg er "godkjent", men pga min pelsdyrallergi kan de velge å kansellere hele året mitt da det er fare for å ikke finne en passende vertsfamilie uten dyr! :/ Hvordan "søkte" du? Fylte ut et interesseskjema på explorius.no og ble innkalt til intervju.. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Svar fra Explorius i dag - jeg er "godkjent", men pga min pelsdyrallergi kan de velge å kansellere hele året mitt da det er fare for å ikke finne en passende vertsfamilie uten dyr! :/ Hvordan "søkte" du? Fylte ut et interesseskjema på explorius.no og ble innkalt til intervju.. Jeg har ikke blitt innkalt til intervju? Skulle man skrive noe i "Beskjeder"? Og jeg skulle ringe EF nå og spørre om det kosta 300 kr for intervjuet, (og eventuelt avlyse), men telefonen stengte for 2 timer siden! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Send en mail, ring i morgen, ikke møt opp..? Ring explorius da vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lurer på hvor gammel man må være for og dra til USA som utvekslingstudent ? Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ca mellom 14 - 18. Men i VG2 kan du få stipend så mange velger det året. Lenke til kommentar
Smurfy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 På www.lånekassen.no under reisestipend, står det at man kan få dekket 2x tur/retur. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Mulig å ta en "ferietur" hjem? -Smurfy Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tror ikke organisasjonen ville vært særlig keene på det gitt! Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så noen nevnte regninga; jeg har geometri fordi algebra 2 var for nytt for meg. Vet ikke om det er fordi jeg går på privatskole, men algebra 2 her er innvikla! Calculus er derfor utenkelig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har algebra 3-4 jeg, haha. Timeplanen min er: 1. weight training 2. chemistry 3. us history 4. english 6. algebra 3-4 7. guitar Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har algebra 3-4 jeg, haha. Timeplanen min er: 1. weight training 2. chemistry 3. us history 4. english 6. algebra 3-4 7. guitar Får du året godkjent? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 men algebra 2 her er innvikla! Jeg har algebra 3-4 jeg, haha. Nå skulle jeg ikke ha året godkjent, men jeg gikk fra Algebra 2 til Algebra 1 fordi jeg slet så jævlig den første uken. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ja, der var et stykk interesseskjema sendt til explorius . Vet jeg spør dumt nå: men bør jeg kanskje kontakte andre organisasjoner i samma slengen? Hvis jeg finner ut at explorius ikke er helt for meg, er vel ikke noe gæærnt i det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå