Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VERTSFAMILIE! Jeg ble plassert i Newman, California. Dette ble en bra start på dagen :)

 

Gratulerer :D Var vel en lettelse tenker jeg ;P

Jeg er fortsatt helt clueless QQ

Hva skjer egentlig hvis man ikke får vertsfamilie, midlertidig greier?

 

Thanks. Kjipt at du enda ikke har hørt noe. Ring EF og spør om de vet noe mer... Kanskje de vet ca. hvilket område du havner i i hvertfall.

Lenke til kommentar
Nå har jeg mottatt min tredje svære konvolutt med EF papirer, rimelig nøyaktig ett år før jeg eventuelt reiser. Og alt jeg gjorde var å delta i en konkurranse på standen dems. Herregud for noen masekopper.

 

Haha, har jeg fortalt at EF ringte meg dagen etter jeg hadde meldt meg på hos Speak? Da jeg sa at jeg skulle reise med Speak så sa hun EF-dama "ok" og la på :p

 

Og jeg får fortsatt brev med "ditt drømmeår på high school"...

Lenke til kommentar
VERTSFAMILIE! Jeg ble plassert i Newman, California. Dette ble en bra start på dagen :)

 

Gratulerer :D Var vel en lettelse tenker jeg ;P

Jeg er fortsatt helt clueless QQ

Hva skjer egentlig hvis man ikke får vertsfamilie, midlertidig greier?

 

Thanks. Kjipt at du enda ikke har hørt noe. Ring EF og spør om de vet noe mer... Kanskje de vet ca. hvilket område du havner i i hvertfall.

 

Ringte nå, de sa de hadde fått statusoppdatering i dag om at de leter i California, hadde vært digg å komme til California :D *Crosses fingers*

Lenke til kommentar

Nice! :)

 

Men gjett hvem som enda befinner seg i Norge; jeg. Like før jeg tenkte å legge meg i går ringer Aspect fra USA og forteller at familien er på ferie og at jeg ikke må dra på flyet onsdag. Snakk om skuffelse.

Jeg får en uke ekstra i Norge da, drar neste onsdag på en annen NY-camp.

Endret av Tobye
Lenke til kommentar

Kapli: Det er bra! Da er det nok ikke lenge til du får familie tenker jeg ;)

 

Fikk beskjed i dag om at jeg reiser mandag, tirsdag eller onsdag neste uke. Synes det er rart at de ikke vet hvilken dato jeg reiser på, nå som det er under en uke igjen :p

 

Tobye: Når er det din skole begynner? Jeg bare tenker på siden du skal på camp først og greier.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å skrive en epost til familien nå. Men jeg klarer ikke finne ut hvordan jeg skal starte.. Skal jeg starte med å skrive hvem jeg er eller hva? anyone? :p

Åh, det syns jeg var vanskelig og! Jeg skrev bare at jeg nettopp fikk vite at de skulle være vertsfamilien min i USA og at jeg var veldig spent. Og at jeg ville gjerne lære litt mer om familien osv. Også sa jeg takk for at jeg fikk bo hos dem :)

Lenke til kommentar
Hayo, er rimelig ny på forumet, og på denne tråden. Jeg bare lurte på om det er noen som har tenkt å reise over neste år. Og eventuelt med hvilken organisasjon? :D

 

Jeg har tenkt å reise neste år med EF. Skal snakke med rådgiver og slikt neste uke, så får jeg bare håpe på det beste

Lenke til kommentar
Hayo, er rimelig ny på forumet, og på denne tråden. Jeg bare lurte på om det er noen som har tenkt å reise over neste år. Og eventuelt med hvilken organisasjon? :D
Jeg har tenkt å reise til Australia neste år. Blir med Aspect siden Explorius ikke aksepterte meg. ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...