Hannaah Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Uweee, eg reiser til New York om ein veke :O Dette blir skummelt... Trur innerst inne at det fortsatt er lenge til eg reiser :/ Noen andre som reiser 18. august med Explorius her? Jeg reiser 18. august! Lenke til kommentar
pannelugg Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva må/burde jeg gjøre og finne ut av før jeg søker(viss jeg søker)? Er det mange med karakteren 3 i engelsk muntlig som får reise som utvekslingsstudent til USA? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Går sikkert bra, bare kontakt organisasjonen(e) og spør. Lenke til kommentar
carnos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Uweee, eg reiser til New York om ein veke :O Dette blir skummelt... Trur innerst inne at det fortsatt er lenge til eg reiser :/ Noen andre som reiser 18. august med Explorius her? Jeg reiser 18. august! Jeg også Bare 6 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mer eller mindre bestemt meg for AFS, men YFU og Speak er fortsatt aktuelle.. Hva hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Av de tre, AFS. Men jeg ville sjekket ut Explorius. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 De svarer elendig på mail.. men jeg skal ta en titt.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 det så faktisk ikke så dumt ut! Sender ikke så mange som de fleste andre.. Lenke til kommentar
makila Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) ...Sender ikke så mange som de fleste andre.. Det kunne vært en fordel for meg nå Rimelig lei av å vente på vertsfamilie gitt. Endret 12. august 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hehe! Sendte interesseskjema til Explorius nå, så får vi se hva som skjer.. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 De svarer elendig på mail.. men jeg skal ta en titt.. Det har ikkje eg merket... Syns dei svarer ekstremt raskt og bra =) Vil anbefale deg å ta ein litt bedre titt på dei, ja @Carnos: Har du blog, msn, facebook eller noe? =) Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ...Sender ikke så mange som de fleste andre.. Det kunne vært en fordel for meg nå Rimelig lei av å vente på vertsfamilie gitt. Reiser du med EF? Lenke til kommentar
makila Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ...Sender ikke så mange som de fleste andre.. Det kunne vært en fordel for meg nå Rimelig lei av å vente på vertsfamilie gitt. Reiser du med EF? Ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Da har jeg kjøpt billett til min første reise tilbake til familien! Reiser den 21. nov og kommer hjem 30. nov. Er der under Thanksgiving og Black Friday. Kjempegreier Flybilletten koster med 4500,- NOK inkludert avbestillingsforsikring. Og dette er fra Trondheim! Jeg er sjokkert over den billigere prisen! Lenke til kommentar
carnos Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 @Carnos: Har du blog, msn, facebook eller noe? =) Har ikke fått fiksa meg blogg enda, men sender du msn-adressa på pm, så legger jeg deg til Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hayo, er rimelig ny på forumet, og på denne tråden. Jeg bare lurte på om det er noen som har tenkt å reise over neste år. Og eventuelt med hvilken organisasjon? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg drar neste skoleår - har kontaktet Explorius, ser faktisk ut til at jeg kan havne som kunde hos dem FOLK! Jeg er nå midt oppi prosessen med å veleg enten 1T eller 1P-matte - hva gjorde dere, og hva bør jeg gjøre mtp mitt USA-opphold i andreklasse? Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg drar neste skoleår - har kontaktet Explorius, ser faktisk ut til at jeg kan havne som kunde hos dem FOLK! Jeg er nå midt oppi prosessen med å veleg enten 1T eller 1P-matte - hva gjorde dere, og hva bør jeg gjøre mtp mitt USA-opphold i andreklasse? Jeg er i USA nå, med explorius! Veldig fornøyd med de hittil. Med tanke på 1P eller 1T. Hvis du i det hele tatt vurderer 1T syns jeg du skal ta det. Da kan du ta R2 eller S2 når du kommer tilbake fra usa. Så kan du heller se hvilke fag som passer best til enten R1 eller S1, slik at du kan forsette på enten R2 eller S2. Men jeg ville ikke valgt slik at du sliter deg ut på matte under utv.året. Det er jo det samme om du velger 1P så tar du enten 2P i USA(eller ett annet land), eller S1. Så jeg syns at det er hips som haps om du velger 1T eller 1P, ta det du føler for, eller klarer da! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg er redd for at jeg ikke skal klare å henge med på S2/R2 når jeg kommer hjem tredjeåret.. Er det mulig å ta S1/R1 tredjeåret? Ellers hadde det jo vært deilig å ta 1P og bare bli ferdig med matten i USA.. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noen som har erfaringer med amerikansk fotball i USA på utvekslingsår? Jeg stikker muligens til neste år og ønsker kanskje å starte med football, men er usikker på nivå og om det er mulig å være med dem å trene. Blir 18 i september neste år.. Drar når jeg er 17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå