Tinmar Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er bare å fyre opp bloggen min i førstepost òg. Den står i signaturen. Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 kor mykje tar/tok dokke andre med? eg har fått plass til det meste i en kuffert og så vidt greid å holde grensa på 23kg og putta litt i håndbagasjen, men då blir selvfølgelig den overvekt Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er jo egentlig ikke så nøye om handbagasjen veier litt mere, jeg har aldri opplevd at noen har veid den. Lenke til kommentar
hemaha Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg drar på onsdag!! herrejesus. Er det noen andre som reiser med aspect som drar på onsdag, og som skal til NY først? : ) Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå er jeg kommet til vertsfamilien! Utrolige koselige folk. Las Vegas er hittil STOOOORT.. Amazing! Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hellsikken denne sommeren har gått alt for fort! Det virker som vi nettopp sluttet på skulen og no reiser eg på tirsdag Både skremmende og utrolig gøy på samme tid hehe Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hellsikken denne sommeren har gått alt for fort! Det virker som vi nettopp sluttet på skulen og no reiser eg på tirsdag Både skremmende og utrolig gøy på samme tid hehe eg og reiser på tirsdag kem du reise med? Lenke til kommentar
MiaUSA Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Åh, som jeg misunner dere; a fresh start in a new country, and PLEASE... try making the best of it. Kos dere masse, glem norske normer, tilpass dere, og ha det gøy. Lenke til kommentar
wipox Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) så gøy! Endret 12. november 2014 av wipox Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Uweee, eg reiser til New York om ein veke :O Dette blir skummelt... Trur innerst inne at det fortsatt er lenge til eg reiser :/ Noen andre som reiser 18. august med Explorius her? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hellsikken denne sommeren har gått alt for fort! Det virker som vi nettopp sluttet på skulen og no reiser eg på tirsdag Både skremmende og utrolig gøy på samme tid hehe eg og reiser på tirsdag kem du reise med? Explorius under 9 timer til flyet går fra bergen no er ikkje sikker på om eg gruer eller gleder meg mest Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) er på et hotell på Gardermoen no og flyet går om 10-11 tima begynner å merke litt på nervane no Endret 10. august 2009 av beate92 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Da foreslår jeg at du får deg litt søvn. Lykke til i morgen. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Drar hjemme fra om ca 6 timer.. Jeg må sove snart, men er ikke trøtt i det hele tatt! Alt er pakket og klart og NÅ kommer plutselig spenningen og sommerfuglene.. Hvem her ser jeg på gardermoen ved innsjekkingsøy E kl 0730 i morgen ? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 er på et hotell på Gardermoen no og flyet går om 10-11 tima begynner å merke litt på nervane no explorius sant? Hamar17: Du ser ikkje meg før vi sitter på flyet kommer med fly fra Bergen så kjem litt seinare Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Drar hjemme fra om ca 6 timer.. Jeg må sove snart, men er ikke trøtt i det hele tatt! Alt er pakket og klart og NÅ kommer plutselig spenningen og sommerfuglene.. Hvem her ser jeg på gardermoen ved innsjekkingsøy E kl 0730 i morgen ? meg:) painapple: explorius ja:) Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen som har peiling kor mange vi blir på flyet til danmark i morgen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Cirka tusen. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dere bør glede dere til New York med explorius! En gruppe består av 50 stk. Vi var totalt 17 fra Norge. Så blir dere plassert 3 på hvert rom. Dere blir ikke satt på rom med svensker eller dansker. Frokosten er ikke så god da. Får valget mellom muffins og Frokostblanding. Men uansett, bli kjent med så mange som mulig, Ha noen gøyale dager, og gå helt til toppen av Rockefeller building. Dere får en hel del med fritid, fra klokken 13-18.30 tror jeg det var, så bruk dem godt. Husk at dere må kjøpe hvert måltid selv, utentatt frokosten da, men den metter ikke stort! Og når dere kommer frem til familiene, Ha det moro. Dette blir bra! Som sagt digger det! Varmt og godt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Ha noen gøyale dager, og gå helt til toppen av Rockefeller building. Gå? Husk at dere må kjøpe hvert måltid selv, utentatt frokosten da, men den metter ikke stort! Er umulig å ikke finne noe å spise i New York City. Unngå å ta den tradisjonelle Big Macen på McDonald's på Times Square, og heller spis deg mett på en eller flere pretzels fra en av de hundrevis av gateselgerne, eller spis noe eksotisk i China Town, eller ta en dyrere lunsj i Trump Tower, eller dra ned til Hudson-elven og spis fiskemat mens du ser på alle båtene som passerer. New York City ja... Jeg bare elsker den byen. Fikk æren av å være der to ganger i løpet av mitt opphold i USA. Både til nyttår, og nå på sommeren før jeg dro hjem. Jeg har vel aldri fått slappet av i byen, men likevel, så føler jeg at når jeg går rundt så kan jeg senke skuldrene og nyte dagen. Når man først er i NYC så burde du ihvertfall ta deg 5 minutter, bare sett deg på en benk, et gatehjørne, whatever, og bare se på folk. Du vil fort merke hvorfor byen blir kalt "The Big Apple", og byen er en helt utrolig smeltedigel av nasjonaliteter, hvor folk kan være både morsomme, rare, eller ekstremt spesielle, på sin helt egne måte. I tillegg, som Anna-E sier, så må du ta turen opp til Top of The Rock. Ta med kamera, og bare nyt utsikten over verdens beste by. Jeg har vært opp begge gangene jeg har vært i NYC, og nå sist dro vi opp sent på ettermiddagen, når det begynte å bli mørkt, og vi fikk med oss hele solnedgangen, og hvordan en by med millioner av mennesker, blir til en by med millioner av lys. Helt fantastisk. Jeg elsker New York City! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå