Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et lite spørsmål i forhold til medtagning, nå som jeg ser flere her har drøfta det.

 

Jeg skal fly med British Airways 13. august. Derfra til London og så videre til Houston som da er en gateway og ''tilfeldigvis'' der jeg skal bo. BA godtar 2x23, så trur dere jeg kan ha med to kofferter da, sjøl om AFS sier toppen 1x20? :hmm: Kan hende det ikke er så bra å trosse reglene?

som Martin sier, du kan ta med deg 2x23 da. Men jeg anbefaler ikke å gjøre det! Jeg reiste bortover med en koffert, og kom hjem igjen med to fullpakkede kofferter og enda måtte jeg legge igjen litt ting der borte.

Du kommer til å kjøpe sko, klær, tjukke vinterklær som tar opp dritmye plass osv! :)

Men de fleste flyselskap godtar da kofferten(e), håndbagasje og et personal item.

Lenke til kommentar

Vet at det alltid blir mer på tilbakeveien =) Trur ikke jeg klarer å fylle opp to kofferter fulle hokke som. Det er mest for å få tilfredsstilt mor mi at jeg spurte - dessuten ringte vi AFS, og de sa også at det var greit. Blir nok en koffert og mulig en liten bagg ved siden av. På grunn av visse kleskoder på skolen min der borte, må jeg nok kjøpe klær, ja... :-/

Lenke til kommentar
Da reiser jeg hjemmefra om 8 timer :D:p

Merker at det.. å blir sikkert gøy. Først 3 dager i NY Så til Las Vegas og så på ferie til California. Gleder meg villt!

 

Reiser du med Explorius? Isåfall hvordan har det vært hittil? :)

Jeg reiser med Explorius ja. Jeg er veldig fornøyd hittil Får svar på det jeg lurer på nesten med en gang. Har vært greit med opplysninger og oppfølging hittil hvertfall. Når du ringer vet de med en gang hvem du er osv. Kjempe greit.

 

Muffinsen: Nei man trenger ikke gym for å få godkjent året. Det trenger i hvertfall ikke jeg.

 

Altså, ble ikke mye soving på meg i natt, men reiser om ca 1 Time nå!

Lenke til kommentar

Hei, har lyst til å ta et år eller to i statene etter jeg er ferdig med vgs. Vil det være greit eller vil jeg da være for gammel for college osv ? :p Og noen som bare kan si noe kjapt om hvordan nivået på skolen er, er det mye jobbing, typ at du bare sitter inne og studerer.

Og er det lett å bli med på et skole lag eller noe i baseball, ikke de beste men iallefall spille :p

Lenke til kommentar
Da reiser jeg hjemmefra om 8 timer :D:p

Merker at det.. å blir sikkert gøy. Først 3 dager i NY Så til Las Vegas og så på ferie til California. Gleder meg villt!

 

Reiser du med Explorius? Isåfall hvordan har det vært hittil? :)

Jeg reiser med Explorius ja. Jeg er veldig fornøyd hittil Får svar på det jeg lurer på nesten med en gang. Har vært greit med opplysninger og oppfølging hittil hvertfall. Når du ringer vet de med en gang hvem du er osv. Kjempe greit.

 

Muffinsen: Nei man trenger ikke gym for å få godkjent året. Det trenger i hvertfall ikke jeg.

 

Altså, ble ikke mye soving på meg i natt, men reiser om ca 1 Time nå!

 

Hvor mye koster det med Explorius? Totalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...