Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje fått heilt klarhet i det med lommepenger enda, men eg veit i allefall at eg får. Kor masse det er veit eg ikkje enda, men sikkert rundt 2000 i månen.

 

Oi, det er jo snart... Eg reiser ikkje før om 2 måner. Koffor må du reise fra hjembyen om 17 dager? :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, jeg har ikke tørt å spørre mamma og pappa om lommepenger enda, men har egenhendig spart litt over 80000, men vil egentlig ikke bruke alle pengene jeg selv har spart! :p håper jeg kan få en sum i måneden av de også, 2000 hadde vært herlig!!!!! da hadde jeg hoppa i taket om jeg fikk det!

 

 

vi drar til kragerø 19 juni og blir der fram til jeg drar :) har allerede begynnt å pakke ut av rommet, halve klesskapet er gitt bort allerede! :p da føler man virkelig at det ikke er lenge igjen!

Lenke til kommentar
haha, jeg har ikke tørt å spørre mamma og pappa om lommepenger enda, men har egenhendig spart litt over 80000, men vil egentlig ikke bruke alle pengene jeg selv har spart! :p håper jeg kan få en sum i måneden av de også, 2000 hadde vært herlig!!!!! da hadde jeg hoppa i taket om jeg fikk det!

 

Du får vel lommepenger no når du er i Norge eller må du jobbe for alle pengene dine selv? =) Uansett er vel barnebidraget på 800 i måneden så menst du er i USA og foreldrene dine ikkje har utgifter på deg får du heilt sikkert dette vist du spør.

 

Men det er uansett lurt å ordne opp i dette før du reiser ;) hehe

Lenke til kommentar
haha, jeg har ikke tørt å spørre mamma og pappa om lommepenger enda, men har egenhendig spart litt over 80000, men vil egentlig ikke bruke alle pengene jeg selv har spart! :p håper jeg kan få en sum i måneden av de også, 2000 hadde vært herlig!!!!! da hadde jeg hoppa i taket om jeg fikk det!

 

Du får vel lommepenger no når du er i Norge eller må du jobbe for alle pengene dine selv? =) Uansett er vel barnebidraget på 800 i måneden så menst du er i USA og foreldrene dine ikkje har utgifter på deg får du heilt sikkert dette vist du spør.

 

Men det er uansett lurt å ordne opp i dette før du reiser ;) hehe

 

hihi, får ikke lommepenger her hjemme =P workin' for'em! Er bare det at jeg har spart så mye selv, og de er mer sånn som gir når det er behov, hadde vært digg å ha en fast greie i måneden!

Lenke til kommentar
hihi, får ikke lommepenger her hjemme =P workin' for'em! Er bare det at jeg har spart så mye selv, og de er mer sånn som gir når det er behov, hadde vært digg å ha en fast greie i måneden!

 

Det er jo ikkje verre enn å spørre da :p det verste svaret du kan få er nei x)

Lenke til kommentar
hihi, får ikke lommepenger her hjemme =P workin' for'em! Er bare det at jeg har spart så mye selv, og de er mer sånn som gir når det er behov, hadde vært digg å ha en fast greie i måneden!

 

Det er jo ikkje verre enn å spørre da :p det verste svaret du kan få er nei x)

 

hehe, sant! har bare alltid vært redd for å spørre om akuratt penger, føler meg så frekk! men skal gjøre det,må jo nesten det! :p

Lenke til kommentar
hehe, sant! har bare alltid vært redd for å spørre om akuratt penger, føler meg så frekk! men skal gjøre det,må jo nesten det! :p

 

Føler deg frekk? hehe :p det er jo tross alt foreldrene dine du spør, ikkje ein venn eller venninne ;) Du har jo nesten ikkje råd til å la vere x)

Lenke til kommentar
hehe, sant! har bare alltid vært redd for å spørre om akuratt penger, føler meg så frekk! men skal gjøre det,må jo nesten det! :p

 

Føler deg frekk? hehe :p det er jo tross alt foreldrene dine du spør, ikkje ein venn eller venninne ;) Du har jo nesten ikkje råd til å la vere x)

 

uff, har altfor god samvittighet! men joda, må jo spørre. derfor jeg lurte på hva andre får :p så jeg kan sammenligne litt. virker som de fleste får mellom 2000 og 3000 ( har spurt andro og altså, ikke bare de her på diskusjonen :p ) får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Jeg hadde ca. 15 000 på brukskonto da jeg reise og fikk barnebidraget som "månedslønn", jeg hadde ca. 16 000 da jeg kom hjem igjen. Ikke spør meg hvordan jeg har klart det!

 

Hvordan klarte du det? ;P

 

Jeg aner seriøst ikke! Jeg trodde jeg brukte ganske mye penger, men tydeligvis ikke :-P

Lenke til kommentar
Jeg hadde ca. 15 000 på brukskonto da jeg reise og fikk barnebidraget som "månedslønn", jeg hadde ca. 16 000 da jeg kom hjem igjen. Ikke spør meg hvordan jeg har klart det!

 

Hvordan klarte du det? ;P

 

Jeg aner seriøst ikke! Jeg trodde jeg brukte ganske mye penger, men tydeligvis ikke :-P

 

Kanskje foreldrene dine satt innpå penger uten at du viste det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...