Bjørnar! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer med vertsfamilie Beate og politkovskaja Har deke fått avreisedato? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer med vertsfamilie Beate og politkovskaja Har deke fått avreisedato? mest sannsynlig 11 august, noken andre som reiser då? dokke som har fått vertsfamilie, kva skreiv dokke i fyste mail til familien? Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer Beate ! Når jeg skrev e-post til familien så skrev jeg om hvor glad jeg ble når jeg hørte at jeg hadde fått familie, og at de virker som en bra familie. Jeg skrev at jeg håpet jeg kunne bli kjent med alle på en eller annen måte, selvom det er lang tid før jeg kommer. Jeg spurte om de hadde noen bilder osv, Og o noen hadde msn eller noe. Syns ikke du skal skrive så himla mye egentlig. ta litt om gangen, for ellers blir det litt rotete og mye å huske på for de ! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 vertsfamilien min svarer meg ikke på mail gått 3 uker nå Lenke til kommentar
introspector Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Man trenger egentlig ikke skrive så fryktelig mye til vertsfamilie på forhånd, utover en introduksjon av seg selv (som de sikkert alt har fått), og en takk for at de tar i mot deg. Tror ikke det gjør så mye om en "småprater" litt, men du vil uansett få plenty med tid til å bli ordentlig kjent med dem i det du kommer dit! Jeg hadde ikke spesielt mye kontakt utover et par brev og mail før jeg i min tid reiste. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen blogger om dette som er verdt å lese? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer med vertsfamilie Beate og politkovskaja Har deke fått avreisedato? mest sannsynlig 11 august, noken andre som reiser då? dokke som har fått vertsfamilie, kva skreiv dokke i fyste mail til familien? Eg og reiser mest sansylig 11 august reiser du med explorius? pusur1993: du kan jo skjekke førsteposten Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Eg og reiser mest sansylig 11 august reiser du med explorius? pusur1993: du kan jo skjekke førsteposten ja Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det var vertsfamilien som først tok kontakt med meg... Eg berre svarte litt på det dei skreiv, spurte om forskjellige ting og sa takk for at eg fekk komme til dei. Eg trur det er lurt å skrive med vertsfamilien på forhånd viss du har sjansen, og bli kjent med den før du reiser. Etter det har eg snakket litt med vertsfar på Facebook-chat og det har vert veldig koselig. Har prøvd å få litt kontakt med vertsbror på min alder, men han er umulig å få ein samtale med... Han svarer berre akkurat på det eg spør om, helst litt mindre... :/ Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ja Kult Er ikkje lenge til infomøtet i drammen no... Gruer meg til den der SLEP-testen :S Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 pusur1993: du kan jo skjekke førsteposten Beklager. Slik går det når man ikke tenker seg om. Lenke til kommentar
makila Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ja ...Gruer meg til den der SLEP-testen :S Hva er SLEP-testen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva er SLEP-testen? Tilsvarer TOEFL. http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_Lev...roficiency_test Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ja Kult Er ikkje lenge til infomøtet i drammen no... Gruer meg til den der SLEP-testen :S bare 1 veke igjen:) nei, off, ikkje noke eg gleda meg til akkurat :S Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mye av den derre SLEP testen er grise lett. Sånn du ser et bildet av en hund og skal si hva som står der. Med svaralternativer:P Men noe er litt vanskelig men ikke veldig Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Splius Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har prøvd å få litt kontakt med vertsbror på min alder, men han er umulig å få ein samtale med... Han svarer berre akkurat på det eg spør om, helst litt mindre... :/ Get used to it.. Amerikanere svarer helst med en halv setning, spesielt på sms. Mens vi i Norge ofte skriver lange meldinger, så bruker de sms som en vanlig samtale her. ikke min vertsmor. Hun svarer i laaaange setninger Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg drar i starten av September Litt sent, men skolen starter ikke før da. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 ikke min vertsmor. Hun svarer i laaaange setninger Haha, det gjer min vertsfar og... Så ignorerer han total kommaregler x) Lenke til kommentar
stine92 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jaaay, fikk vertsfamilie idag!! har skjekka gata i gatevisning på google maps, alle husene ser dødsfine ut! bor ganske sentralt også , 800-900 meter til shoppingsenteret, og ca 1,75 km fra Yeppoon main beach :D Herlig start på helga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå