Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Beate !

 

Når jeg skrev e-post til familien så skrev jeg om hvor glad jeg ble når jeg hørte at jeg hadde fått familie, og at de virker som en bra familie. Jeg skrev at jeg håpet jeg kunne bli kjent med alle på en eller annen måte, selvom det er lang tid før jeg kommer.

Jeg spurte om de hadde noen bilder osv, Og o noen hadde msn eller noe.

 

Syns ikke du skal skrive så himla mye egentlig. ta litt om gangen, for ellers blir det litt rotete og mye å huske på for de !

Lenke til kommentar

Man trenger egentlig ikke skrive så fryktelig mye til vertsfamilie på forhånd, utover en introduksjon av seg selv (som de sikkert alt har fått), og en takk for at de tar i mot deg. Tror ikke det gjør så mye om en "småprater" litt, men du vil uansett få plenty med tid til å bli ordentlig kjent med dem i det du kommer dit! Jeg hadde ikke spesielt mye kontakt utover et par brev og mail før jeg i min tid reiste.

Lenke til kommentar
Gratulerer med vertsfamilie Beate og politkovskaja :)

Har deke fått avreisedato?

 

mest sannsynlig 11 august, noken andre som reiser då?

dokke som har fått vertsfamilie, kva skreiv dokke i fyste mail til familien?

 

Eg og reiser mest sansylig 11 august :D

reiser du med explorius? :)

 

pusur1993: du kan jo skjekke førsteposten ;)

Lenke til kommentar

Det var vertsfamilien som først tok kontakt med meg... Eg berre svarte litt på det dei skreiv, spurte om forskjellige ting og sa takk for at eg fekk komme til dei. Eg trur det er lurt å skrive med vertsfamilien på forhånd viss du har sjansen, og bli kjent med den før du reiser.

 

Etter det har eg snakket litt med vertsfar på Facebook-chat og det har vert veldig koselig. Har prøvd å få litt kontakt med vertsbror på min alder, men han er umulig å få ein samtale med... Han svarer berre akkurat på det eg spør om, helst litt mindre... :/

Lenke til kommentar
Har prøvd å få litt kontakt med vertsbror på min alder, men han er umulig å få ein samtale med... Han svarer berre akkurat på det eg spør om, helst litt mindre... :/

Get used to it.. Amerikanere svarer helst med en halv setning, spesielt på sms. Mens vi i Norge ofte skriver lange meldinger, så bruker de sms som en vanlig samtale her.

 

ikke min vertsmor. Hun svarer i laaaange setninger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...