Attityd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Leste på wikipedia at downtown Burbank (noe sånt) ligger 2 mil nord for downtown LA. Snakker om svære avstander i et byområde. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Leste på wikipedia at downtown Burbank (noe sånt) ligger 2 mil nord for downtown LA. Snakker om svære avstander i et byområde. har ikke lest og gidder ikke lese noen kilder på det, men det du betegner som mil kan fort være miles og da er det IKKE langt i det hele tatt Lenke til kommentar
Splius Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Leste på wikipedia at downtown Burbank (noe sånt) ligger 2 mil nord for downtown LA. Snakker om svære avstander i et byområde. bare ta en titt på google earth, ikke no langt altså. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Burbank ligger rett nord for Hollywood Hills. Avstanden til Downtown LA er ikke lang, nei, men kjøreturen tar fortsatt en god stund, da trafikken der "alltid" er rimelig heavy. Forresten, hvorfor diskuterer vi avstanden til Downtown LA? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fordi noen kommer til å bo nærme der og folk lurte på avstander. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, såpass forstod jeg. Men hvorfor akkurat Downtown? Bortsett fra et knippe høye bygninger, og Staples Center, så er det jo ikke så veldig mye interessant i å gjøre der. For å gi folk et litt bedre bilde av LA. Om man ser på et kart, så ser man at avstanden fra området hvor Hollywood Hills ligger, og ned til Long Beach, så er det omtrent 40 km å kjøre. Det er rundt 30 minutter, men med den heavy trafikken som konstant ligger på veiene, så tar den kjøreturen rundt 1 time eller mer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Uansett avstander så virker Burbank som en svært fin plass. Mr. Rhoads, hvilken organisasjon reiser du med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Burbank er nok en fin plass ja. Jeg kjenner en fra Lofoten som jeg delte rom med i New York som er der, og han har visst hatt et knallår Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noe andre fra Oslo som skal til Bournemouth/Poole med vg2 data og elektronikk eller media og kommunikasjon gjennom tilbudet til sogn? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Uansett avstander så virker Burbank som en svært fin plass. Mr. Rhoads, hvilken organisasjon reiser du med? Jeg reiser med STS. Familien jeg skal bo hos har hatt mange studenter boende hos seg, så de er erfarne! sjekk ut http://www.kristianrhoads.blogspot.com hvis dere vil se huset og nærmeste skatepark, samt noen få bilder av Burbank Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Burbank er stedet der "Chuck" foregår. Nice. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som kan svare på om skating er like utbredt blant amerikansk ungdom som i diverse high school filmer? Mtp at USA har vanvittige mengder med fine skateparker. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Selvfølgelig er filmer alltid overdrevet, men i området jeg bodde var det veldig mange som skatet ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Samme oppfatning som SurfingElite. Er endel skatere her og, men ingen skateparker. Er mest på skolen det skates osv. (Når den er stengt, og det ikke er folk der). Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Selvfølgelig er filmer alltid overdrevet, men i området jeg bodde var det veldig mange som skatet ja. Samme oppfatning som SurfingElite. Er endel skatere her og, men ingen skateparker. Er mest på skolen det skates osv. (Når den er stengt, og det ikke er folk der). Kommer skaterne ofte i trøbbel eller? Mtp politi og det faktum at USA er veldig skatefientlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Er de skatefientlig? Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er de skatefientlig? Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l. Hva er ISS? Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://lmgtfy.com/?q=iss+school Med litt logisk tenkning finner du svaret.. for late: ISS = detention Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er de skatefientlig? Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l. er du seriøs når du sier man får gjensittelse bare ved å skate i skoletiden? Jeg skater jo inni skolebygget der jeg går nå... Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) USA er ikke Norge. Hvis du skater, har du vel sett mange skate filmer + klipp på youtube der kids blir arrestert / tatt med til stasjonen, hvis de skater på "private property" Skole generelt er mye strengere i USA. Endret 15. mai 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå