Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, såpass forstod jeg. Men hvorfor akkurat Downtown? Bortsett fra et knippe høye bygninger, og Staples Center, så er det jo ikke så veldig mye interessant i å gjøre der.

 

For å gi folk et litt bedre bilde av LA. Om man ser på et kart, så ser man at avstanden fra området hvor Hollywood Hills ligger, og ned til Long Beach, så er det omtrent 40 km å kjøre. Det er rundt 30 minutter, men med den heavy trafikken som konstant ligger på veiene, så tar den kjøreturen rundt 1 time eller mer.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er filmer alltid overdrevet, men i området jeg bodde var det veldig mange som skatet ja.

 

 

Samme oppfatning som SurfingElite. Er endel skatere her og, men ingen skateparker. Er mest på skolen det skates osv. (Når den er stengt, og det ikke er folk der).

 

Kommer skaterne ofte i trøbbel eller? Mtp politi og det faktum at USA er veldig skatefientlig.

Lenke til kommentar

Er de skatefientlig?

 

Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l.

Lenke til kommentar
Er de skatefientlig?

 

Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l.

 

Hva er ISS?

Lenke til kommentar
Er de skatefientlig?

 

Ja, om man skater på områder det ikke er lov å skate, så sier det seg selv at man kan komme i trøbbel. Jeg henter ikke med dem, så aner ikke, men har en oppfatning av at en del av dem ofte får ISS for å stå på skateboardet i skoletiden e.l.

 

er du seriøs når du sier man får gjensittelse bare ved å skate i skoletiden? Jeg skater jo inni skolebygget der jeg går nå...

Lenke til kommentar

USA er ikke Norge. Hvis du skater, har du vel sett mange skate filmer + klipp på youtube der kids blir arrestert / tatt med til stasjonen, hvis de skater på "private property"

Skole generelt er mye strengere i USA.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...