Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle dere som er utvekslingsstudenter i USA akkurat nå.

 

Jeg elsker å stå på longboard - når jeg en sjelden gang får låne en kompis sitt brett. Jeg drømmer, ja, jeg drømmer om dette brettet fra Loaded Boards kalt "Dervish". Eller Loaded Vanguard, det er egentlig det samme.

 

Det jeg lurer på, er om en eller annen snill, villig sjel ville påtatt seg oppgaven å få brettet tilsendt til sitt hjem i USA, tatt av prislapp på pakken og sendt til Norge. Jeg vet det er mye å be om, jeg vet det vil kreve litt tid. En time av ditt liv vil gi meg utallige timer resten av året og neste vår med morro og farstfylt action.

 

Vi finner ut hva frakt til Norge koster (femhundrelapp eller noe?) og hvilke utgifter du har ellers. Bortsett fra det setter jeg over pengene brettet, frakten og alt koster. På forhånd.

 

Mitt spørsmål nå er, er det noen her som kunne tenke seg å gjennomføre dette, vel vitende om hvor mye det ville betydd for meg, eller er det noe som regnes for vanskelig og for tidkrevende?

 

:blush:

 

jeg må bare spørre og ta sjansen

 

Skal si deg det at det er ikke billig å sende surfebrett hjem til Norge. Jeg bor i Florida og var innom The Ups Store idag, dem ville ha 500$ for å sende det hjem, like mye som jeg betalte for mitt brett. Så du får kjøpe deg et om du reiser til USA på tur en gang :)

Edit: Trodde du snakket om surfebrett, my bad. Skulle sjekket først, blir vell rundt 500$ totalt da om du vil sende det hjem, så er ikke så hakkende gale. (Da er brettet inkludert også.)

 

- Thoren

Endret av Thoren
Lenke til kommentar
Første post er oppdatert med noen nye blogger. Dere som allerede er listet, gi meg beskjed når dere får plassering, i tilfelle jeg glemmer å skrive det opp.

 

Tar imot flere bloggtips om noen har det.

 

Du kan godt legge til min hvis du gidder :p www.stineiaustralia.blogspot.com

 

Tråden heter "Utvekslingsstudent i USA" da. Hehe. Om jeg ikke tar feil skal du til Australia?

Lenke til kommentar
Første post er oppdatert med noen nye blogger. Dere som allerede er listet, gi meg beskjed når dere får plassering, i tilfelle jeg glemmer å skrive det opp.

 

Tar imot flere bloggtips om noen har det.

 

Du kan godt legge til min hvis du gidder :p www.stineiaustralia.blogspot.com

 

Tråden heter "Utvekslingsstudent i USA" da. Hehe. Om jeg ikke tar feil skal du til Australia?

Ja vet, men så han hadde lagt til andre land også, pluss det Haavard sier, at det står''eller andre land på kloden'' hehe.

Lenke til kommentar

CHILLERN!

 

Fått meg familie 5 min fra Hollywood. De virker helt sinnsykt hyggelige. De er verken religiøse eller trangsynte. De har lang erfaring med utv. studenter gjennom tidene. Der jeg bor er det mange skateparker i nærheten, så jeg tror jeg kommer til å tilbringe latterlig mye tid i parkene der hahah

Lenke til kommentar
Jeg tror vertsfamilien min har daua. De svarer ikke på mailer! Og nå har det gått noen uker siden sist! De svarte med en gang før.

 

Ingen fare, det er fortsatt mange plasser og familier i USA hvor de ikke har trådløst eller LAN internett, men dial up. Så kanskje de ikke sjekker mailen så ofte på grunn av dette :) Eller kanskje du har et telefonnummer du kan ringe?

Lenke til kommentar
CHILLERN!

 

Fått meg familie 5 min fra Hollywood. De virker helt sinnsykt hyggelige. De er verken religiøse eller trangsynte. De har lang erfaring med utv. studenter gjennom tidene. Der jeg bor er det mange skateparker i nærheten, så jeg tror jeg kommer til å tilbringe latterlig mye tid i parkene der hahah

 

Gratulerer. Hva heter området? Mtp at LA er så vanvittig diger og kriminalisert er det rart at det er så nærme Hollywood, men sikkert digg med mange skateparker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...