Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Ai, dette var trist :hm:

 

No tar eg kanskje litt hardt i, men viss du liker deg der du er, kem bryr seg om vertsmoren ikkje liker deg så godt... Særlig siden du har så liten tid igjen i USA. Hadde dette vert i november ville det kanskje vert anderledes... Viss alt annet klaffer på plassen du er meiner eg at du berre skal ignorere det, med mindre ho åpentlyst "hater" deg og gjer livet kjipt for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FJERDE vertsfamilie? Lolwut

 

Nummer 1:

- Vertsmor dro paa mental sykehusfor aa bli sjekket opp i. Kidnappet datteren en natt, kom ikke hjem foer dagen etter.

- Vertsfar provde aa begaa selvmord.

- Verstfar kuttet "breaklines" (bremsene?) paavertsmors bil.

-Kom ikkeoverensmeden ekstremt sjalu vertssoster som mente jeg var den storste horen i byen og at jeg flortet med gutter dognet rundt.

 

Nummer 2:

- Omraaderepresentant som jeg flyttet inn til etter jeg flyttet utav nummer 1 paa dagen.

- Bodde der 2 uker.

 

Nummer 3:

- En familie jeg elsket, men som jeg desverre ble flyttet fra da jeg ble beskyldt for drikking av vertsmor nummer 1.

 

Nummer 4:

- Der jeg bor naa.

 

Ai, dette var trist :hm:

 

No tar eg kanskje litt hardt i, men viss du liker deg der du er, kem bryr seg om vertsmoren ikkje liker deg så godt... Særlig siden du har så liten tid igjen i USA. Hadde dette vert i november ville det kanskje vert anderledes... Viss alt annet klaffer på plassen du er meiner eg at du berre skal ignorere det, med mindre ho åpentlyst "hater" deg og gjer livet kjipt for deg.

 

Det er det jeg har tenkt aa prove paa. Skal samtidig prove aa rette paa "inntrykket" hun har gjort av meg.

Lenke til kommentar

Har du et behov for aa alltid starte (unodvendige) diskusjoner, Stifi? Naar han kommen med en kommentar paa "at en han kjenner" har skiftet familie saa ofte, saa har jeg da vel lov til aa kommentere det. Naar man trenger 8 familiebytter for man slaar seg til ro, saa er det ikke familiene det er noe med, men studenten.

Lenke til kommentar
Har du et behov for aa alltid starte (unodvendige) diskusjoner, Stifi? Naar han kommen med en kommentar paa "at en han kjenner" har skiftet familie saa ofte, saa har jeg da vel lov til aa kommentere det. Naar man trenger 8 familiebytter for man slaar seg til ro, saa er det ikke familiene det er noe med, men studenten.

 

Klart du har lov, og i så måte har jeg lov til å kommentere dine usakligheter. Med mindre du kjenner til vedkommendes omstendigheter kan du egentlig holde kjeft. :)

Lenke til kommentar
Da har man et tilpasninsproblem, når man trenger 8 endringer, før man er fornøyd med en familie. Beklager, men sånn er det. Ikke kom å si at alle 8 de første vertsfamiliene var forferdelig, for den går jeg ikke på.

Hvorfor så sint?

Jeg sa ikke noe om om det var familiene eller studenten det var noe i veien med.

Lenke til kommentar
FJERDE vertsfamilie? Lolwut

 

Nummer 1:

- Vertsmor dro paa mental sykehusfor aa bli sjekket opp i. Kidnappet datteren en natt, kom ikke hjem foer dagen etter.

- Vertsfar provde aa begaa selvmord.

- Verstfar kuttet "breaklines" (bremsene?) paavertsmors bil.

-Kom ikkeoverensmeden ekstremt sjalu vertssoster som mente jeg var den storste horen i byen og at jeg flortet med gutter dognet rundt.

 

Nummer 2:

- Omraaderepresentant som jeg flyttet inn til etter jeg flyttet utav nummer 1 paa dagen.

- Bodde der 2 uker.

 

Nummer 3:

- En familie jeg elsket, men som jeg desverre ble flyttet fra da jeg ble beskyldt for drikking av vertsmor nummer 1.

 

Nummer 4:

- Der jeg bor naa.

 

Ai, dette var trist :hm:

 

No tar eg kanskje litt hardt i, men viss du liker deg der du er, kem bryr seg om vertsmoren ikkje liker deg så godt... Særlig siden du har så liten tid igjen i USA. Hadde dette vert i november ville det kanskje vert anderledes... Viss alt annet klaffer på plassen du er meiner eg at du berre skal ignorere det, med mindre ho åpentlyst "hater" deg og gjer livet kjipt for deg.

 

Det er det jeg har tenkt aa prove paa. Skal samtidig prove aa rette paa "inntrykket" hun har gjort av meg.

Jeg har klaget på noen andre i tråden, fordi de ikke respekterer vertsfamilien sin. For meg virker det heller som om du har vært veldig uheldig med familiene, og enda kjipere at det har gått i vranglås med den nye familien.

 

En av grunnene til at du kan få problemer med organisasjonen er fordi det er vanskelig å finne nye vertsfamilier. Når du bodde hos områderepresentanten var det fordi de ikke fant noen familie til deg, og de måtte ringe masse folk for å finne en familie til deg. Det er grunnen til at de blir irritert på deg, men du må huske på at det er ikke din skyld.

 

Jeg vil også foreslå at du prøver å bli i familien din. Kanskje du kan prøve å være litt mer med moren, og da vil hun kanskje like deg bedre.

Lenke til kommentar
Hva er det som avgjør om du blir junior eller senior i USA? :)

 

kommer litt ann på hvordan skolen din ser på utvekslingsstudenter, men generelt sett og sånn det er på skolen min så er det sånn at de deler opp året rundt Juni/Juli/August, så de som er født 1991 etter 1. August f.eks, er Juniorer, mens jeg som er født i Mai 1991 er senior. Så hvis du har bursdag i første halvdel av 1992 så vil jeg si du har en god del større sjangse til å bli senior, men som sagt, det er skoler som absolutt ikke vil sette deg som senior.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...