Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Mitt aar her i USA har vaert helt fantastisk! However, vil ikke si jeg har vaert fornoyd med samarbeids organisasjonen ERDT/Share!. Jeg reiser med STS. Her er adressen min hvis dere vil lese historien min, og hva som skjer. For aa si det saann:

1. Ble flyttet inn til familie hvor faren var suicidal. :hmm:

2. Byttet familie. :w00t:

3. Ble beskyldt for aa ha drukket nesten hver helg; skjedde aldri. :nei:

4. Bli naa, naar det er 2 mnd igjen, flyttet til en ny familie, ny skole, ny stat og ny by. :cry:

 

WOW. I'm speachless. :ermm:

 

http://mialampe.ipublish.no

 

 

Leste så og si hele bloggen din (ihvertfall første siden fra 27. januar til idag) og det virker jo helt sykt. Vet ikke hva jeg skal si egentlig.. kan jo trøste deg med at det er 2-3mnd igjen (jeg har 60 dagers markeringen min idag :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da ikke lite.. Veldig synd å høre. Men hvorfor må du flytte nå?

 

De vil ha meg vekk fra mitt naavaerende miljo, fordi jeg har "feile" venner. De vet null og niks. De har ikke peiling. Ikke har koordinatoren min provd aa snakke med meg om noen ting i det hele tatt annet enn naar hun vil vite hva jeg gjorde da og da. Det er helt paa trynet,. Vet ikke hva jeg skal si en gang.

 

I gaar dukket de opp paa doren med stor van og skulle hente meg og tingene mine. Har ikke gjort annet enn aa grine hver kveld siste uken. De sier vennene mine er "feile"? Hvilken rolle spiller det saa lenge jeg holder meg til reglene? Tenker de paa meg i det hele tatt? Jeg foler meg helt makteslos. :(

Lenke til kommentar

Weee! I følge AFS skal jeg visst lande i Los Angeles. Det vil si at jeg mest sannsynlig får vertsfamilie i Arizona, California, Colorado, Hawaii, Nevada eller New Mexico. Det eneste jeg stusser på er at Hawaii er med. Trodde ikke AFS hadde lokallag der. Noen som vet? Hadde jo vært dritstilig å kunne havne på Hawaii :D

Lenke til kommentar
Weee! I følge AFS skal jeg visst lande i Los Angeles. Det vil si at jeg mest sannsynlig får vertsfamilie i Arizona, California, Colorado, Hawaii, Nevada eller New Mexico. Det eneste jeg stusser på er at Hawaii er med. Trodde ikke AFS hadde lokallag der. Noen som vet? Hadde jo vært dritstilig å kunne havne på Hawaii :D

 

 

sier det bare for at du ikke skal få forhåpninger; du kommer IKKE til å komme til Hawaii, men AFS er jo kjent for å sende folk til f.eks Alaska, så hvis det var en organisasjon som skulle være så random å sende noen til Hawaii så er det nok AFS, men har aldri hørt om noen som har vært der og tror ikke de har noen koordinatorer eller noe på Hawaii og bottom line er at du ikke kommer til å komme dit.

 

Men ellers fikk du fine stater :) du får det varmt ser det ut som, hvis du ikke kommer opp i fjellene i Colorado da :p

Lenke til kommentar
Weee! I følge AFS skal jeg visst lande i Los Angeles. Det vil si at jeg mest sannsynlig får vertsfamilie i Arizona, California, Colorado, Hawaii, Nevada eller New Mexico. Det eneste jeg stusser på er at Hawaii er med. Trodde ikke AFS hadde lokallag der. Noen som vet? Hadde jo vært dritstilig å kunne havne på Hawaii :D

 

 

sier det bare for at du ikke skal få forhåpninger; du kommer IKKE til å komme til Hawaii, men AFS er jo kjent for å sende folk til f.eks Alaska, så hvis det var en organisasjon som skulle være så random å sende noen til Hawaii så er det nok AFS, men har aldri hørt om noen som har vært der og tror ikke de har noen koordinatorer eller noe på Hawaii og bottom line er at du ikke kommer til å komme dit.

 

Men ellers fikk du fine stater :) du får det varmt ser det ut som, hvis du ikke kommer opp i fjellene i Colorado da :p

 

AFS har folk i Hawaii i år, de har alltid hatt folk på Hawaii, svært få, men de har folk på Hawaii, tror de sa til meg at de hadde rundt en 3 stykker der i år. Hvor de er fra må du ikke spørre meg. Det var det de fortalte meg på AFS kontoret i New York, så de har nok koordinatorer på Hawaii. Sjangsen er sikkert 1 in a million til at han ender opp i Hawaii, men ikke annta at AFS ikke har koordinatorer på Hawaii, for det har de, de har koordinatorer overalt! ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor?

 

Fordi Explorius virker som et fint og ryddig firma, med gode priser. Speak har mistet Kari, er blitt dyrere og diverse småting jeg har opplevd før jeg reiste. Ikke noe som fikk betydning for året mitt, men bare småsaker.

 

Forresten, gratulerer til meg selv for å fått 5. plass i kategorien Web Site Development under FBLA State Leadership Conference i Atlanta, GA :D Var så sykt digg!

 

Les bloggen min! :D

Lenke til kommentar

Æsj, nå har jeg sett listene og jeg hadde merka av statene Texas, Nevada, Arizona og Louisiana som stater jeg helst ikke ville dra til på grunn av varme :p Er noe av det jeg tåler dårligst. Og så kommer jeg mest sannsynlig til Texas, Louisiana, Arkansas, Kansas eller Oklahoma :whistle: Jeg håper jeg ender opp et annet sted, for jeg har fått et skoletilbud gjennom AFS! Men jeg vet ikke hvor det er :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...