stine92 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har jeg fått vetsfamilie Noen som skal til / har vært i Minnesota? Ei jeg kjenner skal bo i minnesota=) i byen minneapolis Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt over 3 mnd-er igjen naa.. Hold ut! hold ut! The duration is 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds Or 2 months, 23 days, 9 hours, 13 minutes, 25 seconds 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds can be converted to one of these units: * 7,290,805 seconds * 121,513 minutes (rounded down) * 2025 hours (rounded down) * 12 weeks Da reiser du tidligere enn meg.. Jeg har rundt 100 dager hvor finner du den klokke-dingsen? Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt over 3 mnd-er igjen naa.. Hold ut! hold ut! The duration is 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds Or 2 months, 23 days, 9 hours, 13 minutes, 25 seconds 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds can be converted to one of these units: * 7,290,805 seconds * 121,513 minutes (rounded down) * 2025 hours (rounded down) * 12 weeks Da reiser du tidligere enn meg.. Jeg har rundt 100 dager hvor finner du den klokke-dingsen? http://www.timeanddate.com/date/timeduration.html haehahe er fin forside ass Lenke til kommentar
makila Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Grattis alle som har fått familie Begynner å bli spent merker jeg... Gleder meg til å høre hvor jeg kommer selv. Og Las Vegas, Anne Elise! Rimelig stilig. Regner med at du får mange fine turer inn i by'n da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Folk må dor all del ikke begynne å tenke på familie enda. Den "feilen" gjorde jeg, og begynte å bli utolmidig når vi kom til juni og "alle andre" hadde fått familie. Da kommer du til å bli utrolig lei tilslutt, om du bli sittende igjennom hele august uten familie fks. Tips: Ta dere en jobb i sommer, og tenk så lite som mulig (i den grad det er mulig) på utvekslingsåret. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Grattis alle som har fått familie Begynner å bli spent merker jeg... Gleder meg til å høre hvor jeg kommer selv. Og Las Vegas, Anne Elise! Rimelig stilig. Regner med at du får mange fine turer inn i by'n da Hehe Ja, hadde ikke forventet Las Vegas, blir sikkert morro! Men det blir nok en del turer til byen ja, bor jo I byen selvom det er ikke er midt i byen men heller litt på kanten! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Las Vegas under 21 er som brus uten kullsyre Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller en opplevelse for livet uten å bli deppa over å tape pengene dine... Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha.. Altså jeg kan ikke si jeg er en mester i poker, eller har lykken med meg. Så det blir nok en opplevelse for livet uten å bli deppa over penger man taper som tobias sa:P Haha Lenke til kommentar
smashild Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå begynner jeg å glede meg veldig til hjemreise! Har det veldig fint her, men jeg kan ikke noe annet med å bare vente. Har noe med at jeg kom nettopp hjem fra en drømmeuke i Hawaii og jeg har en kjedelig vårferie akkurat nå. Hvordan får jeg tiden til å gå fort ? Jeg har ikke noe å gjøre om ettermiddagene heller lengre ;/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Noen som vet om jeg kommer inn i USA som student når jeg har blitt dømt for våpentrussel for 9 år siden? Jeg var bare 15 år gammel da det skjedde. Endret 9. mars 2009 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Stryker dem ikke noe sånt etterhvert da? Uansett så spør i Ferie og reise seksjonen, der har de peiling. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Om det står på rullebladet kommer du ikke inn. Dog har ikke dette spørsmålet noe i denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 OT: Er det ikkje sånn at om ein har noko på rullebladet får ein ikkje kome inn i USA? Det er sånn green-card greie eller noko? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det var vel det jeg skrev? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Visste ikke at de sendte utvekslingsstudenter til Las Vegas :!: Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hehe, Nei, men det blir litt morro håper jeg=) Snakket med familien litt nå, virker veldig greie=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå