Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt over 3 mnd-er igjen naa.. Hold ut! hold ut!

The duration is 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds

Or 2 months, 23 days, 9 hours, 13 minutes, 25 seconds

84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds can be converted to one of these units:

* 7,290,805 seconds

* 121,513 minutes (rounded down)

* 2025 hours (rounded down)

* 12 weeks

Da reiser du tidligere enn meg.. Jeg har rundt 100 dager :)

hvor finner du den klokke-dingsen?

Lenke til kommentar
Litt over 3 mnd-er igjen naa.. Hold ut! hold ut!

The duration is 84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds

Or 2 months, 23 days, 9 hours, 13 minutes, 25 seconds

84 days, 9 hours, 13 minutes and 25 seconds can be converted to one of these units:

* 7,290,805 seconds

* 121,513 minutes (rounded down)

* 2025 hours (rounded down)

* 12 weeks

Da reiser du tidligere enn meg.. Jeg har rundt 100 dager :)

hvor finner du den klokke-dingsen?

http://www.timeanddate.com/date/timeduration.html

haehahe :) er fin forside ass

Lenke til kommentar

Grattis alle som har fått familie :) Begynner å bli spent merker jeg... Gleder meg til å høre hvor jeg kommer selv.

Og Las Vegas, Anne Elise! Rimelig stilig. Regner med at du får mange fine turer inn i by'n da :D

Lenke til kommentar

Folk må dor all del ikke begynne å tenke på familie enda. Den "feilen" gjorde jeg, og begynte å bli utolmidig når vi kom til juni og "alle andre" hadde fått familie. Da kommer du til å bli utrolig lei tilslutt, om du bli sittende igjennom hele august uten familie fks. Tips: Ta dere en jobb i sommer, og tenk så lite som mulig (i den grad det er mulig) på utvekslingsåret.

Lenke til kommentar
Grattis alle som har fått familie :) Begynner å bli spent merker jeg... Gleder meg til å høre hvor jeg kommer selv.

Og Las Vegas, Anne Elise! Rimelig stilig. Regner med at du får mange fine turer inn i by'n da :D

Hehe Ja, hadde ikke forventet Las Vegas, blir sikkert morro! Men det blir nok en del turer til byen ja, bor jo I byen selvom det er ikke er midt i byen men heller litt på kanten!

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å glede meg veldig til hjemreise! Har det veldig fint her, men jeg kan ikke noe annet med å bare vente. Har noe med at jeg kom nettopp hjem fra en drømmeuke i Hawaii og jeg har en kjedelig vårferie akkurat nå. Hvordan får jeg tiden til å gå fort ? Jeg har ikke noe å gjøre om ettermiddagene heller lengre ;/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Noen som vet om jeg kommer inn i USA som student når jeg har blitt dømt for våpentrussel for 9 år siden? Jeg var bare 15 år gammel da det skjedde.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...