Toska92 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke enig whatsoever. Jeg skriver av to grunner. 1. For å ha noe å lese tilbake på hva som skjedde mens jeg var her, når jeg kommer tilbake, og 2. For å holde familien min oppdatert. Jeg gir ihvertfall en stor faen i om en anonym internettbruker kalt Randy_Rhoads mener blogging er oppskrytt. Agreed. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kanksje noen kan hjelpe meg??? Har et familiemedlem i utlandet (marokko) Som er ferdig med vgs.skole. Kan språk som engelsk og fransk,. Og vil søke på skoler her i Oslo, som UIO. HIO. BI om nødvendig. Kan noen hjelpe meg, hvordan vi skal gå fram?Evt. søknadskjemaer, hvem som må ringes?Hva må vi gjøre? Bosted er alleredet fikset. Setter pris på hjelp! TAKK Endret 18. februar 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 registrere seg på samordna opptak?.... eventuelt ta kontakt med universitet for veiledning Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jaja, det skal da være måte på hvor rare meninger noen har nå til dags. Ja for Martins mening om blogging var virkelig rar? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om du ikkje ynskjer å lese bloggar, ikkje les dei! :-) Let oss som ynskjer å gjere det gjere nettopp det. Ikkje nokon som tvingar deg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 noken som veit om en får studiepoeng for å ta realfaga i usa? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De ekstrapoengene mener du? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De ekstrapoengene mener du? ja Lenke til kommentar
stine92 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har fått høre at man får de, iallefall fikk ei jeg kjenner de poengene da hun var i utlandet Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har fått høre at man får de, iallefall fikk ei jeg kjenner de poengene da hun var i utlandet ok, det var bra alltids greit med litt ekstrapoeng, hadde vert surt å miste dei Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har fått høre at man får de, iallefall fikk ei jeg kjenner de poengene da hun var i utlandet ok, det var bra alltids greit med litt ekstrapoeng, hadde vert surt å miste dei Eg har iallefall fått beskjed om at eg får realfagspoeng Eg skal til England neste år. Så lenge du får faga godkjend er det vel ikkje noko problem. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Så noen lurte på hvilke fag enkelte hadde på skolen i Usa osv. Jeg har: Algebra2 English 11 Us History P.E Psychology Newspaper Spanish 1 Lenke til kommentar
sforum Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg har English 3 (Junior/11th grade) American Studies Honors Biology German 4 Algebra 2 Psychology Forrige semester tok jeg ikke Psychology men Marketing og web design. Endret 22. februar 2009 av shaaland Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg må ha en av de enkleste timeplanene av oss utvekslinggstudenter.. Adv. Web Design US Government World Lit Digital Media 1st og 4th block er dataklasser, med samme lærer og samme pc. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har du bare fire fag, martin?? Jeg må ha seks.. er i Nz da, men det skal vel ikke ha så mye å si Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Jepp, skolen vår kjører block schedule, så vi har fire fag à 90 minutter hver dag. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 7 fag, 50 min hver... 1st US History 2nd Weightlifting 3rd English 4th Sociology 5th AP Computer 6th Sports Marketing 7th Chemistry 4.0 GPA, eat it skulle ønske jeg hadde block schedule noen ganger.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 I savn etter skolen i USA deler jeg min timeplan ;p 0. Homeroom 1. Spanish 1 2. English 12 3. Journalism 2 4. Parenting/P.E. 5. Am. History 2 6. Physics 7. Algebra 2 saavner timene mine!! Lenke til kommentar
tameg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ooh.. hmm lange timer, Martin! har disse fagene: english maths travel and tourism geography social studies hospitality hvor lang tid ca tok det for dere å få gode venner? må jeg forberede meg på å vente en stund? folk her sier det kan ta opp til flere månder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå