Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Er ikke enig whatsoever. Jeg skriver av to grunner. 1. For å ha noe å lese tilbake på hva som skjedde mens jeg var her, når jeg kommer tilbake, og 2. For å holde familien min oppdatert. Jeg gir ihvertfall en stor faen i om en anonym internettbruker kalt Randy_Rhoads mener blogging er oppskrytt.

Agreed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanksje noen kan hjelpe meg???

Har et familiemedlem i utlandet (marokko)

Som er ferdig med vgs.skole. Kan språk som engelsk og fransk,.

Og vil søke på skoler her i Oslo, som UIO. HIO. BI om nødvendig.

Kan noen hjelpe meg, hvordan vi skal gå fram?Evt. søknadskjemaer, hvem som må ringes?Hva må vi gjøre?

Bosted er alleredet fikset. Setter pris på hjelp! TAKK :)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Jeg har fått høre at man får de, iallefall fikk ei jeg kjenner de poengene da hun var i utlandet ;)

ok, det var bra :) alltids greit med litt ekstrapoeng, hadde vert surt å miste dei

Eg har iallefall fått beskjed om at eg får realfagspoeng ;) Eg skal til England neste år. Så lenge du får faga godkjend er det vel ikkje noko problem.

Lenke til kommentar

ooh.. hmm lange timer, Martin!

har disse fagene:

english

maths

travel and tourism

geography

social studies

hospitality

hvor lang tid ca tok det for dere å få gode venner? må jeg forberede meg på å vente en stund? folk her sier det kan ta opp til flere månder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...