asgeri11 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis det stod dette i mail fra ef: Vi har mottatt din påmelding for intervju som student hos EF High School Year! Vi vil sende deg en søknadspakke i posten i dag. Er dette et standar svar eller betyr det faktisk at det er ledige plasser? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Litt rart hvis dem sender ut søknadspapirer hvis det er fullt da. Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Var det jeg også tenkte, men hele mailen så litt standar svar ut, men det kan være standar svar vi har ledige plasser igjenn. Og ikke standar svaret: er er det nok fullt gitt men vi har en venteliste=) Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror den er litt standar ja, akkurat det samme stod det på min mail fra dem Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men du kom inn? Det støtter vel egentlig bare min "vi har ledige plasser igjen standar svar" teori;D Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Var akkurat det som stod i min også, jeg kom inn, men droppet dem senere:) Endret 20. januar 2009 av Ulriksen Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg kom inn ja EDIT: Men nå er det en stund siden jeg søkte og ble akseptert da. Ble vel intervjuet i midten av november. Endret 20. januar 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tar det som at min teori er riktig jeg. ;D Eller håper i hvert fall det=) Hater å være treig til ting. Har alltid hatt lyst til dette, men fikk egentlig bare skikkelig lyst natt til mandag. De neste dagene til nå har gått til ni lesing (BLA alle disse sidene, noe som tok veldig lang tid men VELDIG interesant). Håper sykt at jeg kommer meg over, og har god tro til at jeg skal greie det. Det gjelder bare å finne en plass. Er nesten 100 % sikker på at jeg kommer meg gjennom et intervju da dette ikke er noe problem ville jeg tro. Har ekstremt lyst! Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jess, du får ha lykke til da=) Håper du kommer inn.. Lenke til kommentar
stine92 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg trodde egentlig jeg var for sen med søknadene,men fant ut etterpå at de hadde ledig på det selskapet til desember:P Til australia har de får plasser, var derfor jeg trodde det.. så du kan bli overrasket og se at det er flere som har ledig etterhvert=) Det svaret fra EF er nok standar, fikk det jeg og;) Vil og si til de som ikke har sendt inn søknaden enda : IKKE kryss av for at du vil motta informasjon fra de. Jeg fikk ikke plass pga allergier, og blir fortsatt tilsendt sånne broskyrer, sms, mail osv med ''ta ett år på high school, vil bli det beste året i ditt liv'' greier.. var jævlig kjipt før jeg fikk plass på ett annet selskap og egentlig ikke trodde jeg kom inn:P ''Gidd å gni litt mer salt i såret da!'' Haha Lykke til=D Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Haha, angående informasjon fra EF. Dagen etter jeg meldte meg på hos Speak, så ringte EF. Jeg sa jeg var påmeldt til Speak og da la hun på røret. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 EF sender meg fortsatt tonn av post, selv om jeg har sagt ifra at jeg ikke er interessert, + at jeg kom hjem for over et halv år siden xD Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hehe eg bestilte sånne brosjyrer før eg bestemte meg for explorius, men dei får eg ennda, sjøl om eg sa til ho ef dama at eg skulle reise med explorius, det er ganske irriterande i grunn, får jo dei samme brosjyrene om igjen og om igjen Lenke til kommentar
stine92 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 De kan iallefall slutte å sende til de som ikke har fått plass. Hvis jeg ikke hadde kommet inn med ett annet selskap, skulle jeg samla alle dritten jeg har fått av EF nå, og nesten krevd en plass eller noe, bare sånne mailer, sms og ting med ''hvor vi du tilbringe din neste jul, meld deg på idag!'' og alt om costa rica og storbritannia til infomøte i drammen Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fikk svar fra speak nå om at det er fullt, men de har ventelister.: Vi har mottatt din påmelding. programmet for 2009/10er per dags dato fullt, men vi har en venteliste fordi vi håper og tror vi vil få flere plasser til USA og fordi noen studetner erfaringsmessig trekker seg fra programmet utover våren. Hvis du ønsker å komme på intervju og bli vurdert og komme på venteliste, er det fint om du kan bekrefte dette ved å svare på denne eposten, så sender vi ut søknadspairer til deg med en gang. Tar dette intervjuet og satser på at jeg får plass:P Noen som har noen statestikk/sjanser for at det er folk som trekker seg? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg ville ikke tatt sjansen på at jeg fikk plassen hos Speak. Det må være utrolig kjipt å sitte igjen her i Norge å vite at du kunne ha reist med EF. Prøv å ring dem eller send mail og hør hvor lang ventelisten er. Jeg må bare spørre deg om en ting; har du tenkt godt gjennom det? Det virker som om det du gjør er en veldig spontan handling. Har alltid hatt lyst til dette, men fikk egentlig bare skikkelig lyst natt til mandag. Hvis du ser noen sider tilbake så er det mange som gjerne skulle dratt hjem (men har det bra fordet!) og noen som tviler på om de ville gjort det samme igjen. Sier ikke dette for å være slem, men dette er viktig å tenke godt over! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tror nok det er sikrere å søke hos en mindre kjent organisasjon(en lokal f.eks) enn at mange nok kutter ut utv.året sitt slik at du får dra. Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja det er godt tenkt igjennom. Det vil jeg si at det er. Har søkt nå på 3 steder. Får se hva som skjer nå. Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg ble plutselig veldig glad for at jeg søkte tidligt.... Lenke til kommentar
asgeri11 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 yeye. Angrer litte bitte granne nå... ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå