Gryly Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ganske misunnelig på de som er i New York nå altså! gleder meg til bilder Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ganske misunnelig på de som er i New York nå altså! gleder meg til bilder Og kanskje en liten videosnutt? Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I søknadsmappen deres, måtte dere lage 2A4 ark med bilder av deg osv? Hvilke bilder brukte dere da? Jeg aner ikke hvilke bilder jeg skal velge, haha. Fremkalte dere bilder eller skrev dere bilder ut fra pc'n ? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilke bilder? ;_; Bilder fra hverdagen din, ferien den, samme det vel. Så lenge det viser litt av deg. Om du fremkaller eller skriver ut på PC har _ingenting_ å si Lenke til kommentar
stine92 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I søknadsmappen deres, måtte dere lage 2A4 ark med bilder av deg osv?Hvilke bilder brukte dere da? Jeg aner ikke hvilke bilder jeg skal velge, haha. Fremkalte dere bilder eller skrev dere bilder ut fra pc'n ? Jeg fremkaldte de, og laget det som en slags scrapbook, kuttet bildene og la inn litt farger og slikt. Burde ta noen bilder som sier litt om hvordan du er. F.eks hvis du driver med en sport, eller lignende. kan jo pynte med ett par norske flagg eller noe også. Og kanskje ta med et bilde der du har på deg bunad hvis du har det. Med Aspect stod det at vi skulle ta med ett bilde av huset våres og ett bilde av hele familien, så det kan du jo gjøre også. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tok med bilder av meg og vennene mine, interesser, familie osv. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Angrer egentlig litt på at jeg ikke la mer arbeid i bildene jeg sendte... Var 4 random bilder som kanskje ikke "viste" meg og min familie så godt da... Menmen, jeg tviler på at det har så veldig mye å si Endret 28. desember 2008 av Haawy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 New York is fucking amazing! Tok nesten 300 bilder bare i dag. Har vært på "The Met", Central Park og litt sånn. Utrolig fantastisk by. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må ikke glemme at vi møtte Bill og Hillary Clinton på museumet. Lenke til kommentar
iStian Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som skal til Hawaii den 18. ? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 New York is fucking amazing! Tok nesten 300 bilder bare i dag. Har vært på "The Met", Central Park og litt sånn. Utrolig fantastisk by. Bastard! Tenker du ikke på vi stakkarene som sitter her hjemme i kjedelig Norge og må vente? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Et lite spørsmål, står kanskje lenger oppe men. Når er søknadsfristen til EF? Har lyst på England Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Bastard! Tenker du ikke på vi stakkarene som sitter her hjemme i kjedelig Norge og må vente? Nei? I dag har vi på FNs hovedkvarter og Chinatown osv... Lenke til kommentar
perlesmykke Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Et lite spørsmål, står kanskje lenger oppe men. Når er søknadsfristen til EF? Har lyst på England Rundt mars, som med alle andre utvekslingsorganisasjoner her i Norge. Men det er lurt å søke nå med en gang, selv om jeg vet om noen som søkte et par dager før/etter fristen gikk ut og kom inn. Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg går i 10.klasse nå, og er veldig interessert i å gå 2. året i USA! Bare lurer på om det er noen skoler i Orlando (Florida) området? Siden jeg har massevis av slekt der, og har vert der mange ganger, så det hadde vert kult å bo der! Noen som vet om det er skoler i det området? (F.eks Merritt Island,Cocoa osv..) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg går i 10.klasse nå, og er veldig interessert i å gå 2. året i USA! Bare lurer på om det er noen skoler i Orlando (Florida) området? Siden jeg har massevis av slekt der, og har vert der mange ganger, så det hadde vert kult å bo der! Noen som vet om det er skoler i det området? (F.eks Merritt Island,Cocoa osv..) http://letmegooglethatforyou.com/?q=schools+in+orlando Du må bare være obs på at de fleste (hvis ikke alle) organisasjonene lar deg ikke bo med dem hvis de snakker norsk. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bastard! Tenker du ikke på vi stakkarene som sitter her hjemme i kjedelig Norge og må vente? Nei? I dag har vi på FNs hovedkvarter og Chinatown osv... Haha nei du får bare kose deg så mye du orker ^^. Er fantastisk glad for bloggen din nå, men lover du flere bilder imorgen? Lenke til kommentar
mro_lfc Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hallo! Bare lurer på om Amerikanerene er så selvgode som de veldig ofte fremstår som på TV? Virker som om alle amrikanere mener de er den sterkeste og beste i alt. Lenke til kommentar
Sarahwee Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei, har en blogg til deg/dere. Skal være utvekslingsstudent til høsten 2009 :-) http://sarahweeusa.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå