Cachica Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Uff...Han ene sønnen til vertsmoren min har visst kommet i noe trøbbel med narkotika og havna dermed i fengels, og nå skal han flytte hjem(alltå hitt), og dermed trenger de rommet mitt.... Så jeg må finne meg en ny vertsfamilie, HERLIG! Omg, saa utrolig kjipt! Haaper ting loeser seg! Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mhm, føler meg helt maktesløs nå, snakka med repesentanten min og hun skulle prøve å finne noen, men sa jeg måtte snakke med vennene mine og spørre om de ville ha en utvekslingsstudent... Burde jeg ringe til EF i norge? Er faen meg ikke morsomt å være i huset lenger heller, føler meg helt uvelkommen, morra er pottesur hele tiden... Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) g Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 EF kunne strengt talt funnet ut av det på forhånd. Dette er resultatet av at de sender ned så utrolig mange flere studenter enn f.eks. Speak og Explorius. Hørt snakk om 250 stykker. Da er det naturlig at en del familier vil bli løsere sjekket. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 EF kunne strengt talt funnet ut av det på forhånd. Dette er resultatet av at de sender ned så utrolig mange flere studenter enn f.eks. Speak og Explorius. Hørt snakk om 250 stykker. Da er det naturlig at en del familier vil bli løsere sjekket. EF sender mange flere enn 250! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bamsemumsen snakket vel om hvor mange de sender til USA, noe jeg håper ikke er flere enn 250. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mhm, føler meg helt maktesløs nå, snakka med repesentanten min og hun skulle prøve å finne noen, men sa jeg måtte snakke med vennene mine og spørre om de ville ha en utvekslingsstudent... Burde jeg ringe til EF i norge? Er faen meg ikke morsomt å være i huset lenger heller, føler meg helt uvelkommen, morra er pottesur hele tiden... Hei, når jeg måtte bytte vertsfamilie da jeg var i USA, så fikk jeg også høre at jeg måtte ringe rundt til vennene mine og høre... det nektet jeg plent, herregud, det tar litt lenger enn 4-5 måneder med vennskap før du kan spør om du får flytte inn til noen Det jeg gjorde var å snakke med en lærer jeg hadde god kontakt til. Med en gang var det mange som ville gjerne ta imot meg, og jeg endte med å flytte inn med noen som hadde barn på min alder (wihu!). Har du en lærer som dette som kanskje du kan snakke med? De har ofte stort nettverk, og du kan be h*n lufte det på lærerværelset Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bamsemumsen snakket vel om hvor mange de sender til USA, noe jeg håper ikke er flere enn 250. Stemmer. Likevell, det er et vanvittig antall. Familiebesøk fra representant for å forsikre seg om at familien holder et år, sier du? I doubt it. More like a phonecall... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sender de 250 nordmenn til USA bør de ha ett passe stort antall representanter. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jah. Helt enig. 250 Er veldig mange. Men det er jo vanvittig mange som reiser til Usa hvert år, hvis man tenker på alle organisjonene tilsammen. Men eyy.. Hvem er det som skal til Oslo 1. mai på sånn samling med explorius? Eller vet dere no om det? Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke alle som får dårlige turer med EF. har hatt to familiemedlemmer som har reist med EF. Begge har hatt sitt best år noensinne der. Jeg reiser også med EF. Dog siden de sender ut så mange, blir det nok mer tull en med speak og sånt. Men det er kanskje fordi de sender ut fler en speak. Men søk med de du føler for, jeg søker med EF siden har to familiemedlemmer som har hatt sitt beste år noensinne. Så noen som ikke har søkt enda, ikke utelukk EF. Men kan være en ide med speak, aspect, explorious, afs. Siden de er også veldig flinke. Jeg vurderte og hadde også kontakt med speak, men valgte EF. Sorry for dårlig formuleringer og skriveleifer. Sitter å hører på muntlig norsk tentamen. Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jah. Helt enig. 250 Er veldig mange. Men det er jo vanvittig mange som reiser til Usa hvert år, hvis man tenker på alle organisjonene tilsammen. Men eyy.. Hvem er det som skal til Oslo 1. mai på sånn samling med explorius? Eller vet dere no om det? har ikkje fått beskjed om noke enda, vertfall, skal alle som reiser med explorius komme samtidig? Lenke til kommentar
Gryly Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke fått noe beskjed ennå, men regner med at jeg skal. Litt kjipt om de legger det til 1 mai da =/ men men, blir artig å møte alle som skal dra. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, Ho sa at det var alle som skulle reise med explorius. Og at det er 1.mai. Gleder meg egentlig litt jeg, blir morro =) Lenke til kommentar
obladi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 åå! er det sånn for meg og? som skal til canada med explorius?? hvis det er det, så gleder jeg meg.. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 åå! er det sånn for meg og? som skal til canada med explorius?? hvis det er det, så gleder jeg meg.. Ja, ho sa ihvertfall at det var for alle som skulle reise med explorius=) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 På fredag er det julesamling for oss Haugalands-AFS'ere:D Gleder meg jeg:) Lenke til kommentar
US4 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som vet når du bør søke hvis du skal reise med explorius? Lenke til kommentar
carnos Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvis du skal til USA, har jeg hørt rykter om at det er ventelister der alt. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvis du skal til USA, har jeg hørt rykter om at det er ventelister der alt. Vi (han) skal til neste neste år hvis jeg ikke tok helt feil, 2010/2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå