Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Uff...Han ene sønnen til vertsmoren min har visst kommet i noe trøbbel med narkotika og havna dermed i fengels, og nå skal han flytte hjem(alltå hitt), og dermed trenger de rommet mitt.... Så jeg må finne meg en ny vertsfamilie, HERLIG!

 

Omg, saa utrolig kjipt! Haaper ting loeser seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm, føler meg helt maktesløs nå, snakka med repesentanten min og hun skulle prøve å finne noen, men sa jeg måtte snakke med vennene mine og spørre om de ville ha en utvekslingsstudent... Burde jeg ringe til EF i norge? Er faen meg ikke morsomt å være i huset lenger heller, føler meg helt uvelkommen, morra er pottesur hele tiden...

Lenke til kommentar
Mhm, føler meg helt maktesløs nå, snakka med repesentanten min og hun skulle prøve å finne noen, men sa jeg måtte snakke med vennene mine og spørre om de ville ha en utvekslingsstudent... Burde jeg ringe til EF i norge? Er faen meg ikke morsomt å være i huset lenger heller, føler meg helt uvelkommen, morra er pottesur hele tiden...

 

Hei, når jeg måtte bytte vertsfamilie da jeg var i USA, så fikk jeg også høre at jeg måtte ringe rundt til vennene mine og høre... det nektet jeg plent, herregud, det tar litt lenger enn 4-5 måneder med vennskap før du kan spør om du får flytte inn til noen :p

 

Det jeg gjorde var å snakke med en lærer jeg hadde god kontakt til. Med en gang var det mange som ville gjerne ta imot meg, og jeg endte med å flytte inn med noen som hadde barn på min alder (wihu!).

 

Har du en lærer som dette som kanskje du kan snakke med? De har ofte stort nettverk, og du kan be h*n lufte det på lærerværelset :)

Lenke til kommentar

Ikke alle som får dårlige turer med EF. har hatt to familiemedlemmer som har reist med EF. Begge har hatt sitt best år noensinne der. Jeg reiser også med EF. Dog siden de sender ut så mange, blir det nok mer tull en med speak og sånt. Men det er kanskje fordi de sender ut fler en speak. Men søk med de du føler for, jeg søker med EF siden har to familiemedlemmer som har hatt sitt beste år noensinne. Så noen som ikke har søkt enda, ikke utelukk EF. Men kan være en ide med speak, aspect, explorious, afs. Siden de er også veldig flinke. Jeg vurderte og hadde også kontakt med speak, men valgte EF.

Sorry for dårlig formuleringer og skriveleifer. Sitter å hører på muntlig norsk tentamen.

Lenke til kommentar
Jah. Helt enig. 250 Er veldig mange. Men det er jo vanvittig mange som reiser til Usa hvert år, hvis man tenker på alle organisjonene tilsammen.

 

Men eyy.. Hvem er det som skal til Oslo 1. mai på sånn samling med explorius? Eller vet dere no om det?

 

har ikkje fått beskjed om noke enda, vertfall, skal alle som reiser med explorius komme samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...