Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, jeg har fått Kudos:) Takker for det innlegget Bamsemumsen:) Hm.. har snust litt på AFS og, grunnen til det er at du får det meste inkludert i prisen. Selv om jeg fortsatt holder en finger på explorius.

Jeg har jo tid, skal ikke dra får 10/11 anyways:)

 

Jeg og skal 10/11 ;D

 

Kult:D

Lenke til kommentar

Hei :-)

 

Jeg skal på utveksling til USA 09/10.

Jeg bare lurte på om hvordan dere som er der nå, opplever skolen?

Er det vanskelige / mange prøver osv. Er det masse prosjekter eller framlegg? Framlegg er kanskje det jeg gruer meg mest til, siden jeg såvidt klarer å snakke foran folk.. Kommer det til å bli et problem?

Er det veldig dumt å ta et utvekslingsår hvis man er sjenert? :)

 

Er takknemlig for svar ! :-)

Lenke til kommentar

Da jeg var i USA hadde jeg vel bare 2 framføringer hele året.. haater framføringer selv, men var ikke noe værre i usa enn i norge. Men hvis det er det eneste du er nærvøs for så er det bare å kjøre på, det blir ikke noe problem. Er man sjenert er det bare bra å ta et år i usa! Et år i usa er bra uansett.. hopp i det

Lenke til kommentar
Kan du iallefall gi de fag du kunne velge mellom?

 

Jeg var der i fjor, og skolen ville at jeg skulle følge PA lov, ang. hvilke fag man kan ta (les: jeg måtte). Som utvekslingselev kan du ofte velge litt fritt, og ikke måtte tenke så mye på obligatoriske fag osv. Men siden skolen sa at jeg måtte følge vanlig 12te klasseplan, hadde jeg bare to electives. Her valgte jeg journalism og spansk.

 

Innen de obligatoriske fagene kan du velge blant mye. F.eks hadde jeg sånn 4 forskjellige naturfager å velge mellom, 5 forskjellige matter eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hvorfor FedEx sender iPoden min fra Indiana til Shanghai til Alaska og så til Seattle??? :nei:

 

 

Hahahah kjenner igjen det der ass:p når jeg fikk iphone fra cali til norge så fikk jeg opplyst den gikk via shanghai eller hong kong (eller noe borti der) før hundre andre steder før den kom til norge. er ikke så logisk nei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...