Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i at nettsiden har mye å si. Da jeg så etter organisasjoner, hadde Explorius utrolig dårlig sider, og det virket uproffesjonelt i tilleg til at organisasjonen var helt ny Norge, derfor var jeg veldig skeptisk. Nå er disse sidene skikkelig pussa opp, og er også etter min menig den beste siden, og det er lett og finne fram. Nettsidene har utrolig mye å si for hvilken organisasjon man velger ;)

Lenke til kommentar

Yes, jeg har fått Kudos:) Takker for det innlegget Bamsemumsen:) Hm.. har snust litt på AFS og, grunnen til det er at du får det meste inkludert i prisen. Selv om jeg fortsatt holder en finger på explorius.

Jeg har jo tid, skal ikke dra får 10/11 anyways:)

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar
Yes, jeg har fått Kudos:) Takker for det innlegget Bamsemumsen:) Hm.. har snust litt på AFS og, grunnen til det er at du får det meste inkludert i prisen. Selv om jeg fortsatt holder en finger på explorius.

Jeg har jo tid, skal ikke dra får 10/11 anyways:)

 

Bare en ting med AFS, hvis du tenker å ta lappen der nede hvis du får muligheten til det, så er det greit å vite at AFS ikke tillater det. Mange bruker sparepengene sine på året, og velger å kombinere det med å ta lappen billig.

Lenke til kommentar

Tenker ikke sånn generelt på at det er lenge til, men nå i det siste... Alt med søknaden. Og når den er ferdig - til du får vite familie osv.. kommer nok til å bli litt utålmodig.. men det får bare bli.. Men tiden går fort så det går nok greit..

Forventningene går litt sånn opp og ned.. Opp på noen områder å ned på noen områder..

 

Med explorius får man muligheten til å ta lappen hvis skolen tilbyr det =)

Lenke til kommentar

Til dere som er i USA nå:

Jeg kunne sikkert funnet ut dette gjennom research, men vil være helt sikker og få svar fra dere.

http://www.designbyhumans.com/ har masse fete tskjorter. Jeg skal bestille en mengde. Akkurat nå begynner medium å bli litt for lite, jeg kjøper klær i large. Ikke for å skryte, men trening og stadig inntak av mat frem til våren og sommeren gjør at jeg ikke kan kjøpe klær som jeg vet blir for små. Derfor:

 

Gidder en av dere som er i USA nå å gi inn på siden jeg linker til, sjekke størrelsen på Large og si hvordan den blir i forhold til Medium og Large i norske størrelser? På forhånd takk. Det står oppgitt noen mål der.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt Explorius... dette kan kanskje høres litt teit ut, men nettsidene deres fikk meg interessert. Sidene er så pent laget, og det virker som de har ganske god kontroll på alt.

 

Jeg tror jeg også velger dem for de fikk meg veldig interessert i og som sagt, de har bra side og lett å forstå :p

 

Yes, jeg har fått Kudos:) Takker for det innlegget Bamsemumsen:) Hm.. har snust litt på AFS og, grunnen til det er at du får det meste inkludert i prisen. Selv om jeg fortsatt holder en finger på explorius.

Jeg har jo tid, skal ikke dra får 10/11 anyways:)

 

Jeg og skal 10/11 ;D

Lenke til kommentar
Jeg for min del prøver å ikke tenke på det. Skal fylle ut alle papirer og ta bilder så fort som mulig slik at jeg får en vår uten å tenke på det som kommer. Nok av tid til det i sommer. :)

 

enig med deg der, prøva å ikkje tenke på det so veldig masse for det virka veldig lenge til, men etter jul så er det jo bare noken måna til :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg for min del prøver å ikke tenke på det. Skal fylle ut alle papirer og ta bilder så fort som mulig slik at jeg får en vår uten å tenke på det som kommer. Nok av tid til det i sommer. :)

 

enig med deg der, prøva å ikkje tenke på det so veldig masse for det virka veldig lenge til, men etter jul så er det jo bare noken måna til :ohmy:

 

Blir godt å få vertsfamilie, kunne svare alle folka som lurer på hvor i USA du skal...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...