Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville bare si at jeg ikke har noe i mot deg Martin hvis du har forstått det slikt, snarere tvert i mot. Lest samtlige innlegg i bloggen din, synes det er mest interessant med månedene før du reiste akkurat nå pga. jeg entrer samme syklus om ikke lenge.

 

Takker også for at du nevnte Simen i bloggen din, leser hele hans blogg as we speak. Hun der jenta som ble sendt hjem, har hun slettet bloggen sin? Linken fungerer ikke. Er nyskjerrig på omstendighetene rundt da hun ble sendt hjem.

 

Forresten, hvorfor anbefales det at man sletter bloggen sin etterpå? :p

Lenke til kommentar
Ville bare si at jeg ikke har noe i mot deg Martin hvis du har forstått det slikt, snarere tvert i mot. Lest samtlige innlegg i bloggen din, synes det er mest interessant med månedene før du reiste akkurat nå pga. jeg entrer samme syklus om ikke lenge.

 

Takker også for at du nevnte Simen i bloggen din, leser hele hans blogg as we speak. Hun der jenta som ble sendt hjem, har hun slettet bloggen sin? Linken fungerer ikke. Er nyskjerrig på omstendighetene rundt da hun ble sendt hjem.

 

Forresten, hvorfor anbefales det at man sletter bloggen sin etterpå? :p

 

www.anevilnes.com /www.anevilnes.blogg.no fungerer fortsatt, oppdateres nesten dalig

Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor anbefales det at man sletter bloggen sin etterpå? :p

 

Hvor du har fått det fra? Hvorfor skal man slette en blogg?

 

Ja hvorfor skal man slette? Poenget med en blogg er jo ofte at man skal skrive og oppdatere de som er igjen hjemme med det som skjer i vertslandet, for så å bruke bloggen som en slags dagbok når man er hjemme og ser tilbake på tia i eks. USA.

Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor anbefales det at man sletter bloggen sin etterpå? :p

 

Hvor du har fått det fra? Hvorfor skal man slette en blogg?

Fikk det fra bloggen din men hjernen min klarte ikke helt å sortere teksten og putte det i kontekst - var nok Ane sin episode med alkoholen det kanskje ikke var anbefalt å putte i bloggen eller noe.

 

Uansett, takk for linken til bloggen hennes.

 

I morgen skal akseptpapirene fylles ut, på onsdag sendes de inn til Explorius. Da er det altså bestemt. Jeg skal bli utvekslingsstudent. :D

 

Hvilken type blogg anbefales? Jeg vil ha en som er oversiktlig, en det ikke er mye tull med og en hvor folk som leser kan trykke på f.eks. 2008 og få lista alle innlegg etter hverandre. Problemet med din blogg Martin er at jeg ikke kan gjøre det, kan kun sortere etter måned. Jeg liker selv best å lese blogger til folk helt fra start av, og når jeg finner en ny blogg til et interessant menneske som skriver bra kan det være greit å få alle postene etter hverandre slik at jeg kan lese non-stop. :)

Lenke til kommentar

[quote name='Bamsemumsen' date='24/11-2008 : 21:18' post='12472415'

 

Hvilken type blogg anbefales? Jeg vil ha en som er oversiktlig, en det ikke er mye tull med og en hvor folk som leser kan trykke på f.eks. 2008 og få lista alle innlegg etter hverandre. Problemet med din blogg Martin er at jeg ikke kan gjøre det, kan kun sortere etter måned. Jeg liker selv best å lese blogger til folk helt fra start av, og når jeg finner en ny blogg til et interessant menneske som skriver bra kan det være greit å få alle postene etter hverandre slik at jeg kan lese non-stop. :)

 

Anbefaler blogspot til utvekslingsblogg. I bloggarkivet der kan du enten trykke på årstall, mnd eller innleggstittelen/publiseringsdatoen, alstå mye lettere å finne et spesifikt innlegg. På blogspot kan du også ha en bloggliste med rss(?), så du og alle besøkende på bloggen kan se når andre blogger sist ble oppdatert. Selv bruker jeg blogg.no til dagligdags blogging med design i fokus, men skal bruke blogspot hvis jeg skal dr apå utveksling.

 

Blogspot er mer oversiktiklig for nye bloggere som ikke vil rote seg borti html-koder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...