Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål anngående studentprofilen vi som reiser med Explorius har fått tilsendt: Er det meningen av vi skal måtte ha betalingsprogrammet Adobe Writer for å kunne fylle ut profilen? Jeg har ikke programmet, selv om jeg via andre måter får det om ca 30 minutter, men de kan da strengt talt ikke forvente det.

Irriterende. Satser på at det går fint da. Kathrine er og forblir hyggelig og koselig samme hvordan du kommuniserer med henne, det liker jeg. Er liten tvil om at jeg blir tatt opp! :D

Tobias: Mellom 60 - 90 kan man vel si da. :p De har uten tvil peneste nettsider synes jeg da.

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål anngående studentprofilen vi som reiser med Explorius har fått tilsendt: Er det meningen av vi skal måtte ha betalingsprogrammet Adobe Writer for å kunne fylle ut profilen? Jeg har ikke programmet, selv om jeg via andre måter får det om ca 30 minutter, men de kan da strengt talt ikke forvente det.

Irriterende. Satser på at det går fint da. Kathrine er og forblir hyggelig og koselig samme hvordan du kommuniserer med henne, det liker jeg. Er liten tvil om at jeg blir tatt opp! :D

Tobias: Mellom 60 - 90 kan man vel si da. :p De har uten tvil peneste nettsider synes jeg da.

Når du får den tilsendt og den blir åpnet i Adobe reader så er det meningen at du skal skrive den ut, på den måten får du alle papirene på e-post. Kan hende du får alle de lege attestene og lærer greiene online alt det de sender til familien, Med brev og bilder osv osv, det gjorde jeg og noen andre hvertfall. Hehe, jepp føler at kathrine alltid er hyggelig jeg, Ho er vedlig hyggelig i person også..

Tobias: De sender 65(70) studenter til USA 09/10.

Endret av Anna-E
Lenke til kommentar

da betalte jeg akkurat 1000 dollar bare for flybilletten til hawaii lol, til dere som reiser neste år; inkluder at dere må betale rundt 2000 dollar hvis dere skal til hawaii, kan sikkert finne billige flybilletter men jeg har 1 stop til hawaii så det ikke ble så mange flyplasser og reiser med 3 andre fra Norge på samme fly. :p det skal jo ikke være billig å fly halve kloden rundt til en øy utenfor Japan, well poenget var vel;

noen fler som skal til hawaii 1st-8th april med explore america? har 6 venner fra norge som skal foreløpig..

Lenke til kommentar
Beate: Hvor langt videre er du kommet i prosessen? I dette øyeblikk sender jeg karakterer, bilde av meg selv og studentprofil inn til Kathrine. Tar det lang tid før jeg kommer videre, tror du?

eg holder på å fylle ut søknaden, få lege og lærer til å skrive under på ark osv.

viss du har sendt studentprofilen så skal det ikkje ta so veldig lang tid, snart så vil du få innmeldingsavgifta og evt. liten eller stor avmeldingsavgift, når betalinga er registrert så vil du få en link, passord og brukernavn til søknaden på nettet og då er det bare å begynne å fylle ut ;)

Lenke til kommentar
da betalte jeg akkurat 1000 dollar bare for flybilletten til hawaii lol, til dere som reiser neste år; inkluder at dere må betale rundt 2000 dollar hvis dere skal til hawaii, kan sikkert finne billige flybilletter men jeg har 1 stop til hawaii så det ikke ble så mange flyplasser og reiser med 3 andre fra Norge på samme fly. :p det skal jo ikke være billig å fly halve kloden rundt til en øy utenfor Japan, well poenget var vel;

noen fler som skal til hawaii 1st-8th april med explore america? har 6 venner fra norge som skal foreløpig..

1000 dollar?

Hva faen.

jeg betalte 400....

Lenke til kommentar

1000 dollar?

Hva faen.

jeg betalte 400....

Spørs jo helt hvor man er, så noen helt nede i 560 dollar men det var rundt 3 stop, min kostet 989,- for å være helt korrekt men bare tok det opp til 1000, er ganske lættis at å fly til hawaii koster mer enn å være der 8 dager/7 netter med alle de utfluktene ja lol

Lenke til kommentar

1000 dollar?

Hva faen.

jeg betalte 400....

Spørs jo helt hvor man er, så noen helt nede i 560 dollar men det var rundt 3 stop, min kostet 989,- for å være helt korrekt men bare tok det opp til 1000, er ganske lættis at å fly til hawaii koster mer enn å være der 8 dager/7 netter med alle de utfluktene ja lol

betalte 600 jeg og da flyr jeg Michigan - Texas - Honolulu den veien og honolulu - New York - Michigan tilbake.

flyr over hele fuckings usa jo! honolulu --> NY er nesten 10 timer :S

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det egentlig er med explorius? har hørt mange forskjellige tall på hvor mange dem sender til utlandet i året(60-100 personer), men hører jo nesten om like mange som reiser med explorius som AFS jo :hmm:

Aner ikke hvor mange som reiser med Explorius men når jeg reiste med AFS var vi nesten 300. Tror de sender enda flere nå? Dei er iallefall størst i verden og norge..

Lenke til kommentar

1000 dollar?

Hva faen.

jeg betalte 400....

betalte 600 jeg og da flyr jeg Michigan - Texas - Honolulu den veien og honolulu - New York - Michigan tilbake.

flyr over hele fuckings usa jo! honolulu --> NY er nesten 10 timer :S

Jeg matte ut med 650 dollar for fly til New York. Reiser dog fra en liten flyplass og bor pa vestkysten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...